Spring naar bijdragen

kwaliteit van Goodies in caches


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een hobby kost natuurlijk gewoon geld :) . Hoe je het ook went of keert. Jammer als je er niets voor terug krijgt, maar ja die mensen hou je natuurlijk altijd wel.

Wij kijken graag bij de euroshop of de action, voor leuke en goedkope goodies. Wij doen er niet altijd wat in, maar als we er iets uithalen, of als ie erg leeg is, stoppen wij er graag iets in of bij. Is toch het leukste voor de kinderen. Wij hebben ze niet, maar als we ze wel hebben willen/ moeten ze toch ook mee :blink: . Dan is het wel zo leuk als ze iets vinden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wonderlijk wonderlijk wonderlijk!

 

Ik haal eerlijk gezegd nooit iets uit een cache... behalve TB's dan! En ook die ruil ik sowieso voor een leuke goodie! (of voor een andere TB natuurlijk, maar die is niet altijd voor handen)

 

Verder vind ik goodies iets voor kinderen. Tenzij er natuurlijk volwassenen zijn die kicken op een nieuwe sleutelhanger, stiften of iets dergelijks, maar ik denk alleen maar: wat moet ik er mee. Ik heb thuis zelfs een tasje met goodies die nog in een cache kunnen. Dit zijn vaak dingen die je ergens gratis bij krijgt (maar dan de leuke). Zo heb ik nog liggen: een ventilator in de vorm van een blikje, een spongebob-tol een opwindbare kikker die in bad zwemt. Ik ben juist blij dat ik dit soort "troep" (voor mijzelf dan), kwijt kan in een cache! Dan hoef ik het niet weg te gooien (dat vind ik nl. ook weer zonde) en zo doe ik er iemand anders een plezier mee! Het komt dus ook geregeld voor dat ik niets uit een cache haal, maar er wel iets instop (behalve laatst dan: ik kreeg de cache gewoon niet meer dicht, dus heb ik er maar iets uitgehaald :blink:)

 

Of te wel: ik vul meer aan dan dat ik er iets uithaal..... en er moeten toch meer mensen zijn zoals ik, lijkt me... daarom dus ook: wonderlijk wonderlijk wonderlijk!

 

Als iedereen dat deed was het probleem snel opgelost en hebben we binnen de kortste keren problemen met niet meer sluitende ammoboxen ;), maar da's dan een ander topic :)

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit mag ook wel even vermeld worden.

 

Inmiddels van een bezoeker van de cache een e-mail gekregen met zijn excuses hierin over zijn carambalige ruil in de cache.

Het was van zijn kant meer onwetendheid van een newbie wat ik dus ook geloof.

In het vervolg zal hij nu spullen ruilen van ongeveer dezelfde waarde of helemaal niks.

 

Ook wist deze persoon niet dat een TB of Coin geen ruilobject is en nu zeker wat geleerd heeft.

 

Toch netjes dat er personen zijn die er recht voor uit willen komen dat zij fout gehandeld hebben en excuses maken.

 

 

Gr Twinlife :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb thuis zelfs een tasje met goodies die nog in een cache kunnen. Dit zijn vaak dingen die je ergens gratis bij krijgt (maar dan de leuke). Zo heb ik nog liggen: een ventilator in de vorm van een blikje, een spongebob-tol een opwindbare kikker die in bad zwemt. Ik ben juist blij dat ik dit soort "troep" (voor mijzelf dan), kwijt kan in een cache! Dan hoef ik het niet weg te gooien (dat vind ik nl. ook weer zonde) en zo doe ik er iemand anders een plezier mee!

Opsturen naar Twinlife. Kan Noord Oost weer aangevuld worden :blink: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit mag ook wel even vermeld worden.

 

Inmiddels van een bezoeker van de cache een e-mail gekregen met zijn excuses hierin over zijn carambalige ruil in de cache.

Het was van zijn kant meer onwetendheid van een newbie wat ik dus ook geloof.

In het vervolg zal hij nu spullen ruilen van ongeveer dezelfde waarde of helemaal niks.

 

Ook wist deze persoon niet dat een TB of Coin geen ruilobject is en nu zeker wat geleerd heeft.

 

Toch netjes dat er personen zijn die er recht voor uit willen komen dat zij fout gehandeld hebben en excuses maken.

 

 

Gr Twinlife :blink:

 

 

Misschien toch handig de 'spelregels' van het ruilen van goodies in de handleiding voor newbies toe te voegen en deze handleiding wat prominenter op de hoofdpagina van GC.NL te zetten.

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien toch handig de 'spelregels' van het ruilen van goodies in de handleiding voor newbies toe te voegen en deze handleiding wat prominenter op de hoofdpagina van GC.NL te zetten.

 

Aangezien ook ik t zat was/ben geld te stoppen in een bodemloze put, heb ik de volgende tekst in alle beschrijvingen van mijn caches gezet:

 

Wil je zo vriendelijk zijn slechts te ruilen als je iets van vergelijkbare waarde terug kunt leggen? Dit voorkomt dat het een vuilnisbak wordt van afgedankt speelgoed e.d.

B.v.d., vriendelijke cache-groeten,

 

Dwarreltje.

N.B. Een TB is GEEN goodie (= ruilmiddel)!!

TB kan je meenemen zonder iets terug te leggen.

TB erin leggen wil zeggen niets uit de cache meenemen!

(tenzij je natuurlijk ook goodies bij je hebt)

 

Kortom: TB’s staan los van de goodies.

 

Heb t gevoel dat t wel scheelt, maar met dat die tekst er in kwam, heb ik voor t laatst nieuwe goodies erin gestopt. Het is de verantwoordelijkheid van de logger om de inhoud gelijk te houden; ik maak slechts schoon en gooi rotzooi eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien toch handig de 'spelregels' van het ruilen van goodies in de handleiding voor newbies toe te voegen en deze handleiding wat prominenter op de hoofdpagina van GC.NL te zetten.

 

Aangezien ook ik t zat was/ben geld te stoppen in een bodemloze put, heb ik de volgende tekst in alle beschrijvingen van mijn caches gezet:

 

Wil je zo vriendelijk zijn slechts te ruilen als je iets van vergelijkbare waarde terug kunt leggen? Dit voorkomt dat het een vuilnisbak wordt van afgedankt speelgoed e.d.

B.v.d., vriendelijke cache-groeten,

 

Dwarreltje.

N.B. Een TB is GEEN goodie (= ruilmiddel)!!

TB kan je meenemen zonder iets terug te leggen.

TB erin leggen wil zeggen niets uit de cache meenemen!

(tenzij je natuurlijk ook goodies bij je hebt)

 

Kortom: TB's staan los van de goodies.

 

 

Dit is ook een ID maar als wij met z'n alle vinden dat er gelijkwaardig geruild moet worden hoe komt dan toch...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou jammer zijn voor diegenen die zich wèl aan de regels houden als de cachelegger zich niet meer om de inhoud van zijn cache bekommert. Ik heb altijd een aantal goodies bij me en laat regelmatig iets meer achter dan ik er uithaal (soms haal ik er zelfs helemaal niets uit). Echt, voor een paar eurootjes zijn er hele leuke goodies te koop. (Daar naar zoeken is al een leuke sport op zich).

Dameblanche

 

Misschien toch handig de 'spelregels' van het ruilen van goodies in de handleiding voor newbies toe te voegen en deze handleiding wat prominenter op de hoofdpagina van GC.NL te zetten.

 

Aangezien ook ik t zat was/ben geld te stoppen in een bodemloze put, heb ik de volgende tekst in alle beschrijvingen van mijn caches gezet:

 

Wil je zo vriendelijk zijn slechts te ruilen als je iets van vergelijkbare waarde terug kunt leggen? Dit voorkomt dat het een vuilnisbak wordt van afgedankt speelgoed e.d.

B.v.d., vriendelijke cache-groeten,

 

Dwarreltje.

N.B. Een TB is GEEN goodie (= ruilmiddel)!!

TB kan je meenemen zonder iets terug te leggen.

TB erin leggen wil zeggen niets uit de cache meenemen!

(tenzij je natuurlijk ook goodies bij je hebt)

 

Kortom: TB’s staan los van de goodies.

 

Heb t gevoel dat t wel scheelt, maar met dat die tekst er in kwam, heb ik voor t laatst nieuwe goodies erin gestopt. Het is de verantwoordelijkheid van de logger om de inhoud gelijk te houden; ik maak slechts schoon en gooi rotzooi eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cache waarin alleen nog maar 'troep' zit, daar stopt men misschien ook geen leuke goodies meer in. Een cache waar allemaal mooi, nieuwe spullen zitten, daar stopt men eerder ook mooie spullen in...

 

Esther

bewerkt door TheFamily
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cache waarin alleen nog maar 'troep' zit, daar stopt men misschien ook geen leuke goodies meer in. Een cache waar allemaal mooi, nieuwe spullen zitten, daar stopt men eerder ook mooie spullen in...

 

 

Niet waar!!! :blink: Lees dan maar de eerder geschreven reactie's! Daarin staat juist dat er steeds weer opnieuw vervuiling optreed!!!! Nadat er is opgeschoond.........

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet waar!!! :beerchug: Lees dan maar de eerder geschreven reactie's! Daarin staat juist dat er steeds weer opnieuw vervuiling optreed!!!! Nadat er is opgeschoond.........

 

:eek:

 

:sleep1: Dat was ook echt wel duidelijk hoor! En ik heb alle 10 de bladzijden gelezen En wat ik zeg, dat kan zijn wat er gebeurt nadat een cache dus opgeschoond is.

Een cache waarin alleen nog maar 'troep' zit, daar stopt men misschien ook geen leuke goodies meer in. Een cache waar allemaal mooi, nieuwe spullen zitten, daar stopt men eerder ook mooie spullen in...

 

 

Niet waar!!! :doctor: Lees dan maar de eerder geschreven reactie's! Daarin staat juist dat er steeds weer opnieuw vervuiling optreed!!!! Nadat er is opgeschoond.........

 

:eek:

 

Volgens mij wordt de context niet goed begrepen van mijn verhaal. Ik begrijp dat de inhoud van de cache achteruit gaat, nadat er wat cachers zijn geweest. En dat vind ik natuurlijk ook vervelend en dat is zacht uitgedrukt. Ik bedoel, als de cache in een vuilnisbak veranderd is, dan stopt men er ook niet gauw leuke goodies meer in en zal de cache steeds meer een vuilnisbak worden. Het is geen doen, om steeds opnieuw je cache up to daten, want dat gaat in de papieren lopen. Wij stoppen ook niet regelmatig nieuwe spullen in onze eigen caches. Want dat vinden we ook te duur worden.

bewerkt door TheFamily
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...