Spring naar bijdragen

kwaliteit van Goodies in caches


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

zijn er in Nederland dan geen cratievellingen ?                                     

 

 

Jawel Brazil is tegenwoordig heel aktief. En hij kan zelfs jou idee uitwerken. Zo heeft hij pas stempels gemaakt die je zo in een logboekje kan planten ipv logststickers dus.

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijvullen? En je hebt tegenwoordig van die handige thuis-taps. Daar zit echt wel veel bier in, meer dan in een krat flesjes.

1 beertendervat ==> 4,0 l.

24 flessen à 30 cl. ==> 7,2 l.

Dus krat is meer. Maar vat is lekkerder (en duurder).

 

Ach wat maakt het ook uit, als het gezellig wordt trek ik de Beertender wel van zijn plek en neem ik twee volle vaatjes mee.

En als er geen 220 V voorhanden is, ook een generator.

Noem de tijd en lokatie maar.

 

Ennûh, ik heb er geen verstand van hoor .... ik wist het toevallig...

 

Iedereen praat over mijn drankgebruik, maar niemand heeft het over mijn dorst.

 

 

Kan mijn beertender ook wel meenemen, of de bavaria thuis tap dat zijn grotere vaten. Ook kan ik in samenwerking met de Monie's wel een hele tap instalatie lmee brengen met hele grote vaten.

 

Free wally wist je trouwens dat de vaatjes die verkrijgbaar zijn voor de beertender allemaal het zelfde bier bevaten...heineken brand amstel, tis allemaal het zelfde wat die vaatjes betreft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

 

Onder de noemer:`Je maakt wat mee met Geocaching`, nu  weer terug on topic:

 

Ik heb een travelbug resort en die wordt continu leeg gerooft. Zelfs nadat ik de regel heb ingesteld `One bug in, one bug out`. grrrrr...

 

Maar gisteren was het toppunt helemaal bereikt: iemand zag het logboekje aan als travelbug en heeft hem meegenomen naar Duitsland.

 

Gelukkig is hij ondertussen op de weg terug met foto´s als bewijs van het gebeuren..

 

Heeft iemand iets nog bizarders meegemaakt dat dit incident overtreft?!?!

 

groet,

Vinnie1

 

p.s. wat zijn de coordinaten van die bier cache?!?!

 

Hmmm, dat noem je: "Nu weer ontopic"?

De topic gaat over goodies in een cache en niet over TB's en coördinaten. Volgens mij zit je in het verkeerde draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
De topic gaat over goodies in een cache

 

 

Dan gaan wij het daar ook over hebben.....

 

Was vanavond even voor cache controle bij mijn allereerste cache net als 2,5maand geleden toen ik het plastic bakje vervangen heb voor een mooie ammo-box met allemaal leuke nieuwe goodies voor jong en oud (waarde 8.00 euro ongeveer) wat schetst mijn verbazing vanavond de hele kist bijna leeg op een paar ballonnen, sleutelhangers, stiften en 1 speelkaart (ja echt 1) na dan en dat in 2.5 maand tijd.

 

Ik vind dit echt te triest voor woorden dat mensen zoiets durven te doen, ik doe deze week nog 1 poging om de goodies weer op het oude peil te brengen om de kinderen en grote mensen wel gelukkig te maken met een paar leuke goodies die er op hun beurt iets van dezelfde waarde er weer in stoppen.

 

Ook zijn er cachers bij die een TB/coin erin stoppen en er goodies gaan uithalen, laat dit ook even duidelijk zijn voor iedereen DIT IS NIET DE BEDOELING, een TB/Coin is geen goodie.

 

Cachers bedankt die dit voor elkaar gekregen hebben om in zo'n korte tijd een zooi er van te maken in de cache, dit geld niet alleen voor die cache van mij maar ik denk ook voor veel meer cache's.

 

 

Gr Twinlife :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

ik doe het niet meer.. breng niets meer op peil.

 

als er van die lelijke " gouden" kettinkjes achter gelaten worden die je gratis krijgt bij yves rocher geruild worden tegen bodylotion van 4 euro.. dan gaat me de zin over.

 

vanaf nu zorgen de cachers zelf maar dat er wat in komt.. want ik ga geen dubbeltje meer spenderen aan goodies om de cache aantrekkelijk te houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cachers bedankt die dit voor elkaar gekregen hebben om in zo'n korte tijd een zooi er van te maken in de cache, dit geld niet alleen voor die cache van mij maar ik denk ook voor veel meer cache's.

 

 

Gr Twinlife :blink:

Kijk eens in het logboek wie deze "wereldprestatie" hebben geleverd en stuur ze een bedankmailtje ;) .

 

Ik krik op zijn tijd ook het niveau van de goodies van onze caches op hoewel het vechten is tegen de bierkaai. Bij ons was het toppunt een gebruikt treinkaartje. Natuurlijk worden er ook leuke dingen in gedaan, zoals laatst een opblaasbare strandbal :) .

 

Bij mij wint nog steeds het idee om er iets leuks voor de kids en soms volwassene in te doen. Ik hou mezelf dan een spiegel voor en denk daarbij aan de teleurstellende woorden van onze zoon als we aan het cachen zijn: er zit niet veel in.

 

Ik weet wel dat het niet verplicht is om te ruilen, maar toch wil een kind ook een beloning en die vindt een log vaak niet genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanaf nu zorgen de cachers zelf maar dat er wat in komt.. want ik ga geen dubbeltje meer spenderen aan goodies om de cache aantrekkelijk te houden

 

 

Zo begin ik er nu ook over te denken L***** ehhh Maju :)

Doe het nu nog 1 keer, en heb nog een goed gevulde kist staan

die nog geplaatst moet worden en dan houd het voor mij denk ik

ook op.

 

 

Gr Twinlife :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik doe het niet meer.. breng niets meer op peil.

 

als er van die lelijke " gouden" kettinkjes achter gelaten worden die je gratis krijgt bij yves rocher geruild worden tegen bodylotion van 4 euro.. dan gaat me de zin over.

 

vanaf nu zorgen de cachers zelf maar dat er wat in komt.. want ik ga geen dubbeltje meer spenderen aan goodies om de cache aantrekkelijk te houden

 

 

Ik kan het allemaal beamen :) , Ook ik had de zelfde ervaring met de brandweercache's :blink:

 

zie mijn maintenance log op deze site:

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCVPZM

 

Hoop dat de mens toch zal veranderen ;) : Tegen beter weten in????? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens in het logboek wie deze "wereldprestatie" hebben geleverd en stuur ze een bedankmailtje :) .

 

Heb ik ook gedaan, weet wie er waren alleen niet alle cachers en zeker de beginnende cachers vullen een in/out bij de log.

 

Een paar voorbeelden heb ik wel.

 

In: speelkaart ruiten 2

uit: sleutelhanger-zaklampje

 

In TB The third Dutch Astronaut

uit Warmte kussentjes

 

 

IN: GC BH's Twin Peaks PC #1

UIT: Pinguin

 

De rest hebben netjes geruild of helemaal niks bij de log gezet van de in/out procedure.

 

Gaat trouwens om deze cache.

Kan iedereen het zelf nalezen.

 

 

Gr Twinlife :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het niet laten om hier even op te reageren. En niet omdat ik me aangesproken voel, maar omdat ik tijdens een dagje shoppen ongeveer 20 euro heb uitgegeven aan goodies om tijdens het cachen in een cache achter te laten. Samen met Eva hebben we onze uiterste best gedaan om leuke dingetjes uit te zoeken voor een acceptabel prijsje en dat lukt iedere keer weer! Zeker onze Rens van 4 jaar vindt het geweldig als er voor hem iets leuks in de gevonden schat zit en daar HOORT zeker tegenover te staan dat je er ook echt iets leuks in terug doet.

We weten nou eenmaal dat iedere hobby geld kost, deze dus ook, maar dat kan in dit geval voor een leuk prijsje.

Eigenlijk wil ik hiermee een oproep doen aan alle medecachers: laten we met elkaar ervoor zorgen dat het voor zowel eigenaren van de cache en de zoekers leuk blijft de cache met gelijkwaardige goodies te blijven vullen.

 

Groetjes Susan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het niet laten om hier even op te reageren. En niet omdat ik me aangesproken voel, maar omdat ik tijdens een dagje shoppen ongeveer 20 euro heb uitgegeven aan goodies om tijdens het cachen in een cache achter te laten. Samen met Eva hebben we onze uiterste best gedaan om leuke dingetjes uit te zoeken voor een acceptabel prijsje en dat lukt iedere keer weer! Zeker onze Rens van 4 jaar vindt het geweldig als er voor hem iets leuks in de gevonden schat zit en daar HOORT zeker tegenover te staan dat je er ook echt iets leuks in terug doet.

We weten nou eenmaal dat iedere hobby geld kost, deze dus ook, maar dat kan in dit geval voor een leuk prijsje.

Eigenlijk wil ik hiermee een oproep doen aan alle medecachers: laten we met elkaar ervoor zorgen dat het voor zowel eigenaren van de cache en de zoekers leuk blijft de cache met gelijkwaardige goodies te blijven vullen.

 

Groetjes Susan

 

 

Dat houd denk ik wel een keertje op! :) Het positieve als iedereen dit doet is dat er dan geen "prullen" meer zijn :blink: .

 

Mijn ervaring met een thema cache is dat je hiervan veel minder last hebt in mijn

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...46-16e6ac49ff48 heb ik pas 2x moeten aanvullen / opschonen ;) , maar ik hou vol hoor Susan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ehhh, als cache-eigenaar weet je natuurlijk dat je af en toe zult moeten aanvullen - als je wilt dat de cache-inhoud op peil blijft tenminste.

Onze ervaring is dat de inhoud bij een gemakkelijke cache sneller achteruit gaat. Sowieso omdat die meer gelogd wordt, maar ook omdat bezoekers minder snel geneigd zijn er zomaar iets leuks in te doen.

 

Wat doe je zelf? Stop je een leuke goodie of TB in een traditional cache waarvoor je 10 minuten gewandeld hebt, of laat je iets achter als je een tocht van meerdere uren gedaan hebt, met mooi uitgevoerde WP's en een leuke cachebeschrijving?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ehhh, als cache-eigenaar weet je natuurlijk dat je af en toe zult moeten aanvullen - als je wilt dat de cache-inhoud op peil blijft tenminste.

Onze ervaring is dat de inhoud bij een gemakkelijke cache sneller achteruit gaat. Sowieso omdat die meer gelogd wordt, maar ook omdat bezoekers minder snel geneigd zijn er zomaar iets leuks in te doen.

 

Wat doe je zelf? Stop je een leuke goodie of TB in een traditional cache waarvoor je 10 minuten gewandeld hebt, of laat je iets achter als je een tocht van meerdere uren gedaan hebt, met mooi uitgevoerde WP's en een leuke cachebeschrijving?

 

Het maakt voor ons niet uit hoeveel moeite we ervoor gedaan hebben, we proberen ten alle tijden een gelijkwaardige goodie terug te doen en als de inhoud niet veel bijzonders is maken we er een NINu van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doe je zelf? Stop je een leuke goodie of TB in een traditional cache waarvoor je 10 minuten gewandeld hebt, of laat je iets achter als je een tocht van meerdere uren gedaan hebt, met mooi uitgevoerde WP's en een leuke cachebeschrijving?

 

Foto's van ons plezier tydens de tocht op com!!

,leuke goodies in en vaak niks eruit*kids moggen thuis uit goodie doos wat uit zoeken!!

 

Jolanda

bewerkt door debendevanvier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...