Spring naar bijdragen

Record aantal caches op 1 dag


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ieder zien meug zee de boer,

en vrat van de metworst.....

 

Hier in Brabant zeggen we ook 'ieder z'n meuk'. Moet kunnen!

 

Als tegenhanger van de fast-food cultuur is inmiddels de slow-food beweging ontstaan. Aandacht en tijd nemen voor het voedsel, wat van goede (bij voorkeur biologische) kwaliteit moet zijn.

 

Blijkbaar zijn er dus ook fast-cachers en slow-cachers.

 

Mijn voorkeur is duidelijk. Ik moet in mijn werk soms al veel te fast, dus... ga ik voor slow... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als geocachers jagen, doet men dit met plezier,

Al lijkt het soms bij vlagen, een beetje op getier,

die snelheid of dat vragen, dat vindt men dan niet fijn,

een forum om te klagen, alsof we geo_klagers zijn.

Laten we nu niet vergeten, tis belangrijk dat plezier,

en pluimpjes laat ik weten, voor de optimisten hier.

bewerkt door GrijsBaard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol:

He Grijsbaard,

 

Heb jij rond 5 december iets te doen? Ik zit nl. altijd met die gedichtjes die gemaakt moeten worden ;) , en jij doet dat blijkbaar graag ;) . Je mag dan ook mijn gedichtjes maken ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als geocachers jagen, doet men dit met plezier,

Al lijkt het soms bij vlagen, een beetje op getier,

die snelheid of dat vragen, dat vindt men dan niet fijn,

een forum om te klagen, alsof we geo_klagers zijn.

Laten we nu niet vergeten, tis belangrijk dat plezier,

en pluimpjes laat ik weten, voor de optimisten hier.

 

 

Goh, Sinterklaas is pas over een half jaar, dus of je loopt voor , of je loopt achter.

 

Uit eigen ervaring weet ik dat dat niet aan het 55+-zijn hoeft te leggen!

Dinosauriers hadden overigens erg kleine hersenen. Ik weet niet of het aan jou ligt, maar ik voel me absoluut niet aangesproken door jouw vergelijking van 55+ en dinosauriers!

 

Geopatra (, die op zijn tijd commentaar heeft, die kritisch en scherp kan zijn, maar die ook positief en poeslief kan zijn: losstaand van zijn leeftijd! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geopatra.

 

Het lag absoluut niet in mijn bedoeling om jou of wie dan ook te beledigen, te kwetsen of anderzijds gevoelens van ongenoegen te bezorgen.

Deze rijm schreef ik alleen als reactie op het feit dat mensen beter kunnen genieten van het cachen, dan zich af te vragen of de diversiteit aan geocachen c.q. caches belangrijk is, daar iedereen hierover een andere opvatting heeft.

De banner van 55+ zal ik verwijderen aangezien deze zijn doelstelling lijkt te missen.

 

Nogmaals; als ik jou of anderen gekwetst heb, dan spijt me dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geopatra.

 

Het lag absoluut niet in mijn bedoeling om jou of wie dan ook te beledigen, te kwetsen of anderzijds gevoelens van ongenoegen te bezorgen.

Deze rijm schreef ik alleen als reactie op het feit dat mensen beter kunnen genieten van het cachen, dan zich af te vragen of de diversiteit aan geocachen c.q. caches belangrijk is, daar iedereen hierover een andere opvatting heeft.

De banner van 55+ zal ik verwijderen aangezien deze zijn doelstelling lijkt te missen.

 

Nogmaals; als ik jou of anderen gekwetst heb, dan spijt me dat.

 

 

Beste Grijsbaard:

 

geen sprake van kwetsen !! :cry::P

 

Mbt. 55+ : ja, dinosaurier insinueert heel erge ouderdom in mijn ogen. Een overblijfsel uit vervlogen tijden.

Je zou beter sarcastisch kunnen spreken van "oudere jongeren" :yes:

 

 

Groet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grijsbaard jou rijmelarij is leuk, breng humor op een soms saai woordende discussie dus van mij mag je gewoon even rijmen, als je dat leuk vind.

 

En soms krijg je kritiek, dat maakt toch niet uit ? (weet je in iedergeval dat het gelezen wordt).

 

Mijn broddelwerk en discussies op het Forum roepen ook verschillende reacties uit. En ik als (gelukkig nog geen 55+) 55- kan daar nog steeds veel van leren. Mijn discussie met Barny :yes: was zelfs voordat het op het forum kwam al een week of 2 aan de gang. Ik heb veel respect voor Barny (zelfs zoveel dat ik zijn hulp ingeroepen heb voor een heftig probleem) en ik ben het met veel dingen niet met hem eens, tja dus hij niet met mij. :cry: Volgens mij is Barny een 55+ dus zal het daar wel inzitten :P

 

Wees jezelf Grijsbaard, Ik lees regelmatig jou aandeel aan dit forum en dat is heel goed, doorgaan dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
En dat komt in de krant ..!?

Als Nederlander nooit zeuren over wat belgen doen. Je moet Belg zijn om dat te bevatten. ;)

 

En zo apart is dat niet. In Amerika zelfs al meegemaakt dat een geocaching-event wordt gemeld in het lokale suffertje. Aangezien alles hiernaartoe overwaait, moet je niet vreemd opkijken als je zoiets binnenkort tegenkomt in je eigen regiokrant.

 

Ook niet vreemd opkijken als je Nederlandse Geocaching-spam krijgt (Binnenkort in de nieuwe Podcast).

 

Over podcasting gesproken, en meteen weer terug on-topic:

Zijn er alhier nederlandse "Powercachers" die wat meer willen vertellen over hun "variatie" op het "gewone" geocaching?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Powercaching nee, Hardcorecaching ja, zo veel mogelijk terrein sterren.

Zou je daar ook het krantje mee halen?

Zoveel mogelijk sterren op een dag? ;);)

Daar voel ik dan weer wel wat voor....

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...