Spring naar bijdragen

Record aantal caches op 1 dag


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ehhhh tja wat is de basis van geocaching ik bedoel de eerste doelstelling.

 

Traditional ? Later allerlei varianten ?

 

Is speedcachen ook een variant binnen het spel geocaching ?

 

Wie weet iets van de geschiedenis

 

Want iedereen verdedigd zijn of haar manier van geocaching. Terwijl anno 2008 er heel veel varianten zijn op het spel geocaching.

bewerkt door Martin-1955
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat iedereen toch lekker cachen op de manier waar hij /zij zelf het meest plezier aan beleefd.

Het belangrijkste is dat je er plezier aan beleefd!

En ik vind het leuk als iemand er plezier aan beleeft om een record te verbreken om de meeste caches op een dag te halen. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

80773_regular.jpg

 

/off topic

 

Team professor X met een plaatje van Party Flock.. het moet niet gekker worden :lol:

 

een impressie van een gemiddelde party flock foto: 433187.jpg

 

/on topic

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons record is 6 op een dag en toen waren we moe :P

Maar we hebben er dan ook pas 32 in totaal en zijn net een maand bezig. :frusty:

Eerste verslavingsverschijnselen zijn al zichtbaar. :lol1:

Morgen (o nee vanavond 0:01) naar een Geocache Stammtisch in Duitsland, misschien kunnen we daar ons eigen record al breken

 

:lol: Maar 28?, 80?, 82? of zelfs 103 WOW!!!!!!!! :P

 

K4P12

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons record is 6 op een dag en toen waren we moe

Maar we hebben er dan ook pas 32 in totaal en zijn net een maand bezig. :frusty:

Eerste verslavingsverschijnselen zijn al zichtbaar. :P

Morgen (o nee vanavond 0:01) naar een Geocache Stammtisch in Duitsland, misschien kunnen we daar ons eigen record al breken

 

:lol: Maar 28?, 80?, 82? of zelfs 103 WOW!!!!!!!! :P

 

K4P12

 

 

 

Hmmm ik heb er 39 dus zak ik weer 1 plaats naar de onderste regionen :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even resumerend. Als ik tijdens het cachen niet goed om me heen kijk ben ik niet aan het Geocachen?

Precies. Bij geocachen gaat het om wat er op de gegeven coördinaten te zien is. Het mooie of bijzondere karakter van de locatie is de beloning voor de inspanning. Het doosje is slechts de bescherming voor het logboek waarmee je kunt aantonen dat je de plek hebt bezocht.

 

Uiteraard kun je het rapen van doosjes als een sport of spel beschouwen, en plezier beleven aan het snel rapen van veel doosjes, maar noem dit geen geocaching. Mijn mening staat los hiervan, net zoals mijn mening los staat van de bedoeling van het spel schaken. Je kunt pionnen verzamelen, schaakborden stapelen in wedstrijdverband, een hobby maken van het oranje verven van koninginnen en torens omkegelen met tennisballen, maar de dooddoener dat iedereen het spel kan spelen zoals hij of zij dat graag doet is volkomen misplaatst, want deze bezigheden hebben weinig of niets te maken met het spel schaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rechtstreeks van Groundspeak.

 

What is Geocaching?

 

Geocaching is an entertaining adventure game for gps users. Participating in a cache hunt is a good way to take advantage of the wonderful features and capability of a gps unit. The basic idea is to have individuals and organizations set up caches all over the world and share the locations of these caches on the internet. GPS users can then use the location coordinates to find the caches. Once found, a cache may provide the visitor with a wide variety of rewards. All the visitor is asked to do is if they get something they should try to leave something for the cache.

 

En over de vorm en wie wat mooi vindt of niet zijn al ellenlange discussies geweest. Suc6 maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ja...je hebt gewoon schaken en snelschaken. je hebt nu ook gewoon geocaching en snelgeocaching.

 

iedereen moet lekker zelf weten hoe veel en hoe snel hij caches raapt. ben alleen wel tegenstander van eindcoördinaten uitwisselen van multi's/mysteries. maar verder: doe waar je lekker zin in hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe je het went of keert...

 

103 is een behoorlijke prestatie.!!

 

En hij heeft er ook heel wat voor overgehad, gezien zijn voor bereiding en zo.

 

Hoe of wat wij er allemaal van vinden doet er nu niet toe.. het gaat over ieders record.

 

Het ligt er ook aan waar je wat gaat zoeken.

 

Tot nu toe had ik er 46 gevonden en was de omgeving natuurlijk lang niet leeg, .. Maar vandaag ben ik vroeg begonnen aan de Flet reeks Rondje Bernheze.. maar dan is het inderdaad niet moeilijk om op 1 dag 46 caches te vinden. En dan is moeilijk natuurlijk een flexibel begrip. Je bent er toch snel een volle dag mee bezig... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...