Spring naar bijdragen

Record aantal caches op 1 dag


Aanbevolen berichten

Vandaag zijn wij geweest, iets meer als 8 uur. Trouwens ook weer een nieuw record, 64

Je kunt natuurlijk wel 64 caches per dag vinden, maar vergeet niet om voor iedere cache een unieke log te schrijven! Caches vinden is leuk, maar daar hoort een mooie log bij. :dribble:;)

 

Vind ik ook, maar dat kun je niemand opdringen. Ik ben met BH een hele middag bezig geweest, maar dan beleef je alles wel nog een keer :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gefeliciteerd RvU, dat is een behoorlijke prestatie!

Nou ben ik wel benieuwd hoe laat jullie gestart en geeindigd zijn, en in welk gebied jullie aan de slag zijn geweest.

 

De wekker stond op 03.30. Om 03.45 zat ik in de auto.

Om 05.10 ging ik de snelweg (A7) af bij Winschoten, al slingerend naar beneden gezakt (Onstwedde, Stadskanaal, Musselkanaal) toen waren de printjes op. 45 minuten rijden naar Hoogeveen en daar nog een aantal van de HGV-serie gedaan.

Ik heb de tocht alleen voorbereid en gedaan, dat kostte om de meest ideale route te bepalen ook twee dagen tijd vooraf. De route zelf rijden doe ik zonder tomtom.

Gisteren nog een halve dag bezig geweest met het schrijven van 80 verschillende logjes.

Dat vraagt na elke found wel de discipline om de 'boekhouding' bij te werken.

De laatste cache vond ik om 22.00 uur. Om 23.00 uur was ik weer thuis.

bewerkt door RvU
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn complimenten! Enorme prestatie RvU! :thumbup:

 

Ik kan het weten, want gisteren ben ik met Boudewijn ook die kant op geweest.

Om 6.23 vertrokken uit Delft en vanmorgen :lol: om 01.10 weer thuis.

Totaal dus bijna 19 uren aaneengesloten in touw en 650 kilometer gereden.

Boudewijn was chauffeur en ik zorgde voor de navigatie + 298 foto's gemaakt als geheugensteuntje.

Ons moraal zakte aan het begin behoorlijk, omdat we de eerste de beste cache niet konden vinden (Kanaalstreek 22 bij een kerk), de tweede wel, maar de derde (Kanaalstreek 23 bij een brug) ook al niet.

Daarna ging het gelukkig beter.

Om 22.55 vonden we in het donker de laatste en zaten toen op een totaal van 40.

Dat is dus de helft van het aantal dat RvU vond. :D Maar ja, wij waren ook met ons tweeën :lol1:

 

Wel hebben we veel lol gehad en daar gaat het mij vooral om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me nu afvraag, omdat we het toch over recordpogingen hebben.

Is er iets bekend over het meest aantal gelopen cachekilometers op een dag want daar zou ik nl veel meer respect voor hebben, Als iemand bv 50 km aan caches logd. "Stevig stappen" en "de schat van Rohan" bv is toch al gauw 60 km. Ik heb ze nog niet gelopen maar misschien heeft iemand wel zoiets gedaan.

Als dat zo is respect respect respect :thumbup:

bewerkt door surdo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me nu afvraag, omdat we het toch over recordpogingen hebben.

Is er iets bekend over het meest aantal gelopen cachekilometers op een dag want daar zou ik nl veel meer respect voor hebben, Als iemand bv 50 km aan caches logd. "Stevig stappen" en "de schat van Rohan" bv is toch al gauw 60 km. Ik heb ze nog niet gelopen maar misschien heeft iemand wel zoiets gedaan.

Als dat zo is respect respect respect :thumbup:

Telt Stevig Stappen lopen en daarna 8 uur gaan werken (horeca, staan en lopen dus) ook?

Overigens zijn er genoeg mensen die 50 km op een dag lopen. Zelfs een paar dagen achter elkaar. Ze noemen het dan geen cachen omdat er geen doosje aan het eind ligt. Ze noemen het dan 4-daagse. Met op het einde enorm veel voldoening :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me nu afvraag, omdat we het toch over recordpogingen hebben.

Is er iets bekend over het meest aantal gelopen cachekilometers op een dag want daar zou ik nl veel meer respect voor hebben, Als iemand bv 50 km aan caches logd. "Stevig stappen" en "de schat van Rohan" bv is toch al gauw 60 km. Ik heb ze nog niet gelopen maar misschien heeft iemand wel zoiets gedaan.

Als dat zo is respect respect respect :thumbup:

 

Dit draadje gaat over records aantal caches op 1 dag.

 

Voor andere recordpogingen kun je een nieuw draadje openen.

Misschien kan dan ook naast het wandelen het record aantal km op 1 dag:

paardrijden, kanoën, hekken klimmen, zwemmen, fietsen, motorrijden, bergbeklimmen, e.d worden meegenomen. :D

 

(heb ik nog manieren om een cache te bereiken vergeten?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me nu afvraag, omdat we het toch over recordpogingen hebben.

Is er iets bekend over het meest aantal gelopen cachekilometers op een dag want daar zou ik nl veel meer respect voor hebben, Als iemand bv 50 km aan caches logd. "Stevig stappen" en "de schat van Rohan" bv is toch al gauw 60 km. Ik heb ze nog niet gelopen maar misschien heeft iemand wel zoiets gedaan.

Als dat zo is respect respect respect :thumbup:

 

Dit draadje gaat over records aantal caches op 1 dag.

 

Voor andere recordpogingen kun je een nieuw draadje openen.

Misschien kan dan ook naast het wandelen het record aantal km op 1 dag:

paardrijden, kanoën, hekken klimmen, zwemmen, fietsen, motorrijden, bergbeklimmen, e.d worden meegenomen. :lol1:

 

(heb ik nog manieren om een cache te bereiken vergeten?)

 

Ga je dat bijhouden Willem? Als dat zo is stuur ik je de tracklog van komende zondag als ik mijn eigen cache op de Mont Blanc heb onderhouden :D

 

Ons record staat momenteel op 51 caches op een dag, dankzij Flet :lol: .

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn record is 41, dat was op 26 okt 2006. Ik ben toen samen met Clever naar het land van Sn@g en Twinlife geweest. Wij noemden deze dag destijds gekscherend 'The Great Day'. Ook wij hebben toen eerst een hele dag aan voorbereiding gedaan, dwz routes maken, enz. Zo'n dagje speedcachen is best heel leuk. De eerste toen om 5.30 gevonden, de laatste om 20.30. Helemaal kapot, maar voldaan kom je thuis. Ik weet niet of we dit record nog es kunnen verbeteren?? Clever, wat zeg je ervan, gaan we een poging doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me nu afvraag, omdat we het toch over recordpogingen hebben.

Is er iets bekend over het meest aantal gelopen cachekilometers op een dag want daar zou ik nl veel meer respect voor hebben, Als iemand bv 50 km aan caches logd. "Stevig stappen" en "de schat van Rohan" bv is toch al gauw 60 km. Ik heb ze nog niet gelopen maar misschien heeft iemand wel zoiets gedaan.

Als dat zo is respect respect respect :)

 

Dit draadje gaat over records aantal caches op 1 dag.

 

Voor andere recordpogingen kun je een nieuw draadje openen.

Misschien kan dan ook naast het wandelen het record aantal km op 1 dag:

paardrijden, kanoën, hekken klimmen, zwemmen, fietsen, motorrijden, bergbeklimmen, e.d worden meegenomen. :P

 

(heb ik nog manieren om een cache te bereiken vergeten?)

 

"vliegen,kruipen,strompelen" mischien? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje gaat over records aantal caches op 1 dag.

 

Voor andere recordpogingen kun je een nieuw draadje openen.

Misschien kan dan ook naast het wandelen het record aantal km op 1 dag:

paardrijden, kanoën, hekken klimmen, zwemmen, fietsen, motorrijden, bergbeklimmen, e.d worden meegenomen. :)

 

(heb ik nog manieren om een cache te bereiken vergeten?)

 

34904ce2-3360-42f5-9d1e-c3710a4997a5.jpg

uuhhh...een combinatie van kanoën en zwemmen..?

 

c17c7161-277d-435d-a3bb-631c462ba832.jpg

door een grot heen kruipen..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Afgelopen zaterdag om 07.45 uur thuis vertrokken met Getzie, 08.00 samenkomst met de anderen, Jay-Dee, Stoffer, Blik, Kruimel en Heirbout Hunter, bij de Mac, 08.50 uur 1e cache gevonden, 18.00 uur de 79e en mijn 1000e in totaal, 18.25 uur de 81e en vlak voor thuiskeer om 21.00 uur nr 82. :thumbup:

 

Heel wat anders dan onze eerste cache-veldtocht in 2001, toen de hele dag op pad voor 18 stuks :ph34r:

 

Zonnig spoor

 

ZUURTJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Gisteren weer op pad geweest om mijn persoonlijk record solo-speedcachen van 21 juni 2007 te verbeteren. Dat stond sinds die tijd op 80 caches.

Dit PR nog een keer verbreken kan volgens mij maar op één plek in Nederland: in de buurt van Bernheze.

En dus heb ik aan het rondje Bernheze een eigen gemaakt rondje Den Bosch (o.a. Rosmalen, Boxtel, Vught en tenslotte ook nog Wijchen) toegevoegd.

 

Omdat ik bij het eerste daglicht wilde beginnen met cachen stond de wekker op 03.00 uur.

Het is tenslotte ook nog anderhalf uur rijden richting Brabant vanaf Urk.

De eerste cache gevonden om 04.50. De laatste om 21.30.

Ik had half tien als tijdslimiet voor mezelf gezet omdat ik ook nog weer anderhalf uur terug moest rijden.

 

In totaal 103 caches gevonden en één not-found (dat was meteen ook de laatste gezochte cache).

 

De afgelopen twee weekenden de tocht voorbereid.

Gisteren en vandaag vrij genomen.

Gisteren om te cachen, vandaag om te loggen.

 

Als je me nu vraagt welke dag zwaarder was.... vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...