Spring naar bijdragen

Record aantal caches op 1 dag


Aanbevolen berichten

  • 3 years later...
ReizenReizen

Ik vond een heel oude threatje over dit onderwerp.

Record in 2003 was dus 28. Maar toen lagen er natuurlijk lang niet zoveel caches als vandaag de dag.

Is er ook bekend waar dat record in Nederland momenteel op staat?

Zelf heb ik er op de langste dag van het jaar (afgelopen donderdag) 80 gevonden.

 

Ik weet dat er over dit onderwerp heel verschillende gedacht wordt.

Menigeen 'verafschuwd' het op deze manier cachen.

Ik vind het 'speedcachen' zoals ik het maar noem gewoon óók een leuk onderdeel van het geocachen.

Er zoveel mogelijk proberen te vinden op een dag vind ik leuk, maar ik geniet net zo van een wandelcache van 10 kilometer.

Ik raap graag traditionals, maar ik vind het ook prachtig om een paar avonden te 'stoeien' met een mysterie.

Onze hobby heeft zoveel verschillende uitdagingen, kanten.

Iedereen pakt er maar uit wat haar of hem aanspreekt.

Voor mij was dat dus afgelopen donderdag een dagje speedcachen.

Ik ben er trouwens ook meer dan een dag mee bezig geweest om de route uit te stippelen.

En gisteren heb ik een behoorlijke tijd gespendeerd aan het maken van 80 verschillende logjes.

80 stuks found dus (en 2 not-founds), wie biedt er meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RvU deed ook een kipchencache aan. Wow, wat een aantal zeg!. En dan de hele dag op stap. Respect hoor.

Wij doen er gemiddeld twee tot drie per cachedag.

Maar een keer een rondje speedcachen staat wel op ons lijstje. Gewoon om de ervaring ermee eens op te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, hoor! Goed gedaan. :dribble: Het is net wat al meerdere keren is gezegd. Allerlei soorten manieren van cachen kunnen leuk zijn. En middag uittrekken om op ons gemak een tocht van een paar uur te maken om 1 cache te vinden kan voor mij net zo leuk zijn als die keer dat ik er 10 rond een kort bezoekje in Almere gedaan heb. Dat rondje B wil ik ook zeker nog gaan doen. Alleen zal dat een uitzondering zijn. Leuk om een keer te doen. Maar hopelijk wordt dat niet de trend. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op naar de States?? Heb jij een geldboompje in de tuin?? ;)

 

Als er 4 op 1 parkeerplaats liggen en de parkeerplaats is ongeveer 800 mtr lang, dan red je het wel met 150 mtr tussenruimte.

 

Voor Nederlandse begrippen zijn deze aantallen (Tellen NF ook mee ;) ?) niet te halen (Wie gaat het proberen? :blush: ) dus 28 is erg netjes.

Ik heb er nu 38 in 8 maanden tijd en dat vond ik al knap van mezelf :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond een heel oude threatje over dit onderwerp.

Record in 2003 was dus 28. Maar toen lagen er natuurlijk lang niet zoveel caches als vandaag de dag.

Is er ook bekend waar dat record in Nederland momenteel op staat?

Zelf heb ik er op de langste dag van het jaar (afgelopen donderdag) 80 gevonden.

 

Ik weet dat er over dit onderwerp heel verschillende gedacht wordt.

Menigeen 'verafschuwd' het op deze manier cachen.

Ik vind het 'speedcachen' zoals ik het maar noem gewoon óók een leuk onderdeel van het geocachen.

Er zoveel mogelijk proberen te vinden op een dag vind ik leuk, maar ik geniet net zo van een wandelcache van 10 kilometer.

Ik raap graag traditionals, maar ik vind het ook prachtig om een paar avonden te 'stoeien' met een mysterie.

Onze hobby heeft zoveel verschillende uitdagingen, kanten.

Iedereen pakt er maar uit wat haar of hem aanspreekt.

Voor mij was dat dus afgelopen donderdag een dagje speedcachen.

Ik ben er trouwens ook meer dan een dag mee bezig geweest om de route uit te stippelen.

En gisteren heb ik een behoorlijke tijd gespendeerd aan het maken van 80 verschillende logjes.

80 stuks found dus (en 2 not-founds), wie biedt er meer?

 

Gefeliciteerd RvU, dat is een behoorlijke prestatie!

Nou ben ik wel benieuwd hoe laat jullie gestart en geeindigd zijn, en in welk gebied jullie aan de slag zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En gisteren heb ik een behoorlijke tijd gespendeerd aan het maken van 80 verschillende logjes.

80 stuks found dus (en 2 not-founds), wie biedt er meer?

 

van harte!

je hebt het nieuwe record in handen

 

ruim 2 jaar geleden hebben we (dawangumu, team storm en bbruce)

op 1 dag 75 caches gevonden

daar ben je dus nu (zonder het te weten?) overheen gegaan

bij mijn weten zijn er in nederland niet meer caches op 1 dag gelogd

er zijn wel pogingen geweest

maar die bleven bij 30, 40 of 50 steken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd RvU, dat is een behoorlijke prestatie!

Nou ben ik wel benieuwd hoe laat jullie gestart en geeindigd zijn, en in welk gebied jullie aan de slag zijn geweest.

 

Dit stukje logde RvU bij een van mijn caches. Ja, fanatiek is 't wel!

 

Vandaag was het dus zover. 03.30 opgestaan. 03.45 in de auto om naar Groningen te rijden.

De eerste cache vond ik om 05.17, de laatste om 22.06. In de tussenliggende 17 uur heb ik 82 caches gezocht en er 80 gevonden! Om 23.00 was ik weer thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er op één dag een keer 104 gevonden maar toen maakte mijn vrouw me wakker en mocht ik een maand niet meer met mijn GPS op stap.

 

Dus mijn advies hoe je het ook doet lig er niet wakker van!!

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlakbij Oss (Rondje Bernheze) kun je in ruim 6 uur er bijna 60 scoren, dat is dus ook 6 minuten per cache ! :dribble:

 

Hoe hard rij jij dan over die binnenweggetjes ???!!!

 

Zonder gekheid, Rondje Bernheze kan, als alles goed gaat binnen 9 uur. Wij deden er 11 uur over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlakbij Oss (Rondje Bernheze) kun je in ruim 6 uur er bijna 60 scoren, dat is dus ook 6 minuten per cache ! :dribble:

 

Hoe hard rij jij dan over die binnenweggetjes ???!!!

 

Zonder gekheid, Rondje Bernheze kan, als alles goed gaat binnen 9 uur. Wij deden er 11 uur over.

Vandaag zijn wij geweest, iets meer als 8 uur. Trouwens ook weer een nieuw record, 64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zijn wij geweest, iets meer als 8 uur. Trouwens ook weer een nieuw record, 64

Je kunt natuurlijk wel 64 caches per dag vinden, maar vergeet niet om voor iedere cache een unieke log te schrijven! Caches vinden is leuk, maar daar hoort een mooie log bij. :dribble::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...