Spring naar bijdragen

Record aantal caches op 1 dag


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat ik me nu afvraag, omdat we het toch over recordpogingen hebben.

Is er iets bekend over het meest aantal gelopen cachekilometers op een dag want daar zou ik nl veel meer respect voor hebben, Als iemand bv 50 km aan caches logd. "Stevig stappen" en "de schat van Rohan" bv is toch al gauw 60 km. Ik heb ze nog niet gelopen maar misschien heeft iemand wel zoiets gedaan.

Als dat zo is respect respect respect :blush:

 

Dat is in mijn geval bijna 56 km. geweest. (op 21 juli 2007)

In een poging om Rondje Bernheze in 1 dag te voet af te leggen.

Een bedevaart om het micro's rapen af te leren, haha. (ja, ik ben volledig genezen)

 

Mijn record te voet is dus 38 caches en 56 km op 1 dag.

 

faed4cab-047a-44e6-897f-c5a7061261f8.jpg

 

Overigens is mijn totaal van die dag (51) mijn hoogste aantal.

 

Nadat de voeten het lieten afweten hebben we de resterende 13 caches toch maar per fiets en auto afgelegd. (ik wilde er toen niet nog eens voor terugkomen)

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

080ab78f-bd24-49bb-9b8f-37aa597fb23e.jpg

105 caches op 4-5-2008

Emsauenweg + extra te pakken er om heen :blush:

leuk voor GSAK de stats... snelste 100 -> 1 dag hop hop

Eind mei stond de teller op 209 caches dus in 1 dag had ik de helft... ziek ben ik hoor... hahahaha

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu kan ik me best wel voorstellen dat een pr zetten in 1 dag wel leuk/spannend is, maar laten we aub. dit soort dingen niet ophemelen als een geweldige prestatie als geocacher !

RvU kan gewoon niet veel gezien hebben van de omgeving en het ging alleen maar om snelheid en presteren.

 

Overigens heb je het loggen wel serieus gedaan: ik ontving in ieder geval allemaal logs met vaste inleiding en vervolgens een individueel verhaaltje.

Wat dat betreft wel chapeau !

 

Nu maar weer gewoon geocachend gaan genieten van natuur en spel.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RvU kan gewoon niet veel gezien hebben van de omgeving en het ging alleen maar om snelheid en presteren.

 

Lekker belangrijk :blush: ...iedereen cached op zijn of haar manier.

Het gaat hier toch over 'Record aantal caches op 1 dag' als je dan wel of niet veel ziet is niet aan de orde...

En hoevaak doe je dit soort acties... ach alles valt best mee hoor Geopatra... geloof me...

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

LS,

 

Ja natuurlijk ging het afgelopen dinsdag alleen om de snelheid en het presteren.

Dit was de laatste keer dat ik mijn PR wat dit betreft heb kunnen verbeteren.

Meer caches doen op een dag is in Nederland voor mij (op dit moment, mischien komt er ooit wel eens serie 'Rondje Lutjebroek' met 150 caches) niet meer mogelijk.

 

Wat betreft de opmerkingen over het 'niet veel gezien hebben'.

Dit was de allereerste keer in mijn leven dat ik Bernheze geweest ben. Ik heb meer van de omgeving gezien dan dat ik er op de fiets een ochtendje doorheen gereden zou zijn.

Oke, heb de abdij niet van binnen gezien, heb ook niet alle informatieborden helemaal gelezen. Maar gezien heb ik genoeg, lees de logjes er maar op na.

 

Wat betreft de opmerking van Sn@g. Ik heb alle caches precies op dezelfde manier teruggelegd als ik ze gevonden heb. Heb ze gezocht op de manier zoals (indien vermeld) in de cachebeschrijving was toegestaan.

In een aantal gevallen heb ik de hint weer kloppend gemaakt, door bijv. een steen uit de omgeving te zoeken en die, zoals vermeld in de cache-beschrijving, op de cache te leggen.

Heb de natuur behandeld met de zorg die ze verdiend. Heb getracht te voorkomen dat dreuzels, muggles of hoe ze ook maar mogen heten, in de gaten kregen waar ik mee was. De gevonden en gedropte TB's en TC's netjes gelogged. Met andere woorden heb me precies gedragen zoals een geocacher zich behoort te gedragen.

 

Afgelopen dinsdag heb ik genoten van het facet van het geocache-spel dat speedcachen heet.

Voor vanmiddag staat er weer een leuke multi van 8 km door het bos op het programma.

Hoop dan weer te genieten van een ander facet van het geocache-spel namelijk het 'één zijn met de natuur'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(op dit moment, mischien komt er ooit wel eens serie 'Rondje Lutjebroek' met 150 caches)

 

Dan zijn er nog 149 extra nodig ;-)

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCPPRW

 

Volgens mij zijn er nog zeker 40 in een straal van 11 km dus je kunt vast oefenen, al zijn het niet zoveel oprapers :rolleyes:

 

Beetje off topic :thumbup: maar ach vakantie dan krijg je dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd leuk om te zien hoe nederlanders proberen te Powercachen. :rolleyes:

 

Geloof dat het record al ver over de 1000 in 1 dag zit, maar kan even geen bevestiging vinden.

 

In nederland ? :thumbup: waar

Geloof dat het record al ver over de 100.000 in 1 dag zit, maar kan het ook niet bevestigen.

Het gaat hier toch over onszelf ? en niet wat eventueel mogelijk is??

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd leuk om te zien hoe nederlanders proberen te Powercachen. :rolleyes:

 

Geloof dat het record al ver over de 1000 in 1 dag zit, maar kan even geen bevestiging vinden.

Met die puntjesregen lijkt het meer op Showercachen.

 

Met geocachen heeft het in elk geval niets te maken. Mag dit draadje naar de rubriek 'Off Topic'?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd leuk om te zien hoe nederlanders proberen te Powercachen. :rolleyes:

 

Geloof dat het record al ver over de 1000 in 1 dag zit, maar kan even geen bevestiging vinden.

Met die puntjesregen lijkt het meer op Showercachen.

 

Met geocachen heeft het in elk geval niets te maken. Mag dit draadje naar de rubriek 'Off Topic'?

 

Je loopt, rend of vliegt als geocacher naar een 'geocache' je kijkt vooral niet om je heen vervolgens loggen in een geocacheboekje en s'avonds loggen op geocaching.com tegelijk bellend met een geocacher hoe leuk je sommige geocaches vond..... heeft dit niets met geocaching te maken ???????? :thumbup:

 

ps: dit draadje mag blijven hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou lekker belangrijk inderdaad. Wij houden er ook wel van om af en toe 's een flinke lading caches op te sporen. En wat minder voor de omgeving gaan maar puur voor de lol van de puntjes.

 

Alleen kunnen wij niet zo snel als reej... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...