Spring naar bijdragen

Ontwerp Een Logo Voor Sgn!


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ook maar eens wat geprobeerd, omdat ik iets mis dat eenvoudig en strak is en ook goed herkenbaar en hanteerbaar.

Overigens heb ik dit nog bijna nooit eerder gedaan, dus het zal wel aan de slordige kant zijn.461bba01-b996-4005-abc3-c9db00f9c073.jpg

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hum jammer dat ik het topic nu pas zie... anders had ik me ook wel willen uitleven.

 

ik vind de postzegel het aller mooist die zou je dan moeten styleren voor op pennen, petten etc.

 

maar ook de pijltjes op de ammobox zijn erg grappig. en wel goed uitvoerbaar denk ik. Een logo waar je tenminste af en toe iets verassends kunt uithalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de pijltjes is het leuk dat je er leuke dingen mee kan uitbeelden zoals hieronder:

 

logo_sgn_02.jpg

 

1 en 2: totale chaos, alle richtingen, waar ligt de cache!

3: alles wijst terug naar Geocaching.nl

4: alles wijst naar de cache

 

Mijn complimenten voor dit ontwerp. Leuk, speels, herkenbaar en heel flexibel te gebruiken. Sjappoo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de pijltjes is het leuk dat je er leuke dingen mee kan uitbeelden zoals hieronder:

 

 

 

1 en 2: totale chaos, alle richtingen, waar ligt de cache!

3: alles wijst terug naar Geocaching.nl

4: alles wijst naar de cache

 

Mijn complimenten voor dit ontwerp. Leuk, speels, herkenbaar en heel flexibel te gebruiken. Sjappoo!

 

Ik vind de pijltjes leuk en goed gevonden, ben alleen niet zo weg van die retro-letters ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de pijltjes is het leuk dat je er leuke dingen mee kan uitbeelden zoals hieronder:

 

 

1 en 2: totale chaos, alle richtingen, waar ligt de cache!

3: alles wijst terug naar Geocaching.nl

4: alles wijst naar de cache

 

Mijn complimenten voor dit ontwerp. Leuk, speels, herkenbaar en heel flexibel te gebruiken. Sjappoo!

 

Ik vind de pijltjes leuk en goed gevonden, ben alleen niet zo weg van die retro-letters ;-)

 

Ben ik het helemaal mee eens....leuke pijltjes maar het lettertype? al is het wel weer Spacey.....

bewerkt door team_heidehippers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de pijltjes is het leuk dat je er leuke dingen mee kan uitbeelden zoals hieronder:

 

 

1 en 2: totale chaos, alle richtingen, waar ligt de cache!

3: alles wijst terug naar Geocaching.nl

4: alles wijst naar de cache

 

Mijn complimenten voor dit ontwerp. Leuk, speels, herkenbaar en heel flexibel te gebruiken. Sjappoo!

 

Ik vind de pijltjes leuk en goed gevonden, ben alleen niet zo weg van die retro-letters ;-)

 

Ben ik het helemaal mee eens....leuke pijltjes maar het lettertype? al is het wel weer Spacey.....

 

Ach het lettertype kan veranderd worden, ik heb er 1000 op de computer. Ik dacht in eerste instantie dat het een modernere uitstraling geeft en is nu in, in de grafisch wereld. Maar het kan van alles zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed alle inzendingen zijn binnen! Er zitten een aantal erg mooie tussen :smartass:! Geoman en ik zullen zich er over buigen en wij hopen volgende week een winnaar bekend te maken...Iedereen bedankt voor zijn inzendingen :lol1: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach het lettertype kan veranderd worden, ik heb er 1000 op de computer. Ik dacht in eerste instantie dat het een modernere uitstraling geeft en is nu in, in de grafisch wereld. Maar het kan van alles zijn.

 

Ik denk dat het een kwestie is van persoonlijke smaak. Want ik vond het lettertype wel mooi. Goed passend in onze moderne werkend et allerlei gadgets.

Bovendien gaat het er toch om of de SGN het bij hen vinden passen.

 

Iedereen heeft wel heel erg hun best gedaan. Zo'n mooie ontwerpen allemaal.

 

gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht in eerste instantie dat het een modernere uitstraling geeft en is nu in, in de grafisch wereld. Maar het kan van alles zijn.

Oei, Siegurd, wat zeg je nou...? :lol1: Een logo hoort toch tijdloos te zijn? Anders kan je er net zo goed een jaartal bijzetten :smartass:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht in eerste instantie dat het een modernere uitstraling geeft en is nu in, in de grafisch wereld. Maar het kan van alles zijn.

Oei, Siegurd, wat zeg je nou...? :lol1: Een logo hoort toch tijdloos te zijn? Anders kan je er net zo goed een jaartal bijzetten :smartass:

 

Nee dat klopt Karel, ik zeg iets heel doms een logo is iets anders dan een adv. maar nogmaals het lettertype kan veranderd worden. Straks wat voorbeelden misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...