Spring naar bijdragen

Ontwerp Een Logo Voor Sgn!


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

hierbij misschien nog een ideetje.... de GeoGlobe...

 

Prachtig! Ik zou alleen een beetje meer moeite doen om de vier gekleurde vakjes ook een beetje op Nederland te krijgen. Tenzij jij de aarde zo gesitueerd hebt dat je vanuit de ruimte kijkt en de zuidpool aan de bovenkant hebt natuurlijk :beerchug:

 

Edit: nee dat kan ook niet, de bovenkant van het vierkantje grenst aan de evenaar ;-)

 

Edit2: en dit keer wil ik het vlaggetje wel precies in MIJN voortuin en niet in die van Le Comte! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had even geen inspiratie maar ik dacht ik doe mee. Mijn uitgangspunten zijn dus: eenvoudig, gestileerd, toepasbaar. Het hoeft niet direct iets met Nederland te maken. Ook belangrijk in het logo zijn de iconen. In dit geval de pijlen, maar het kan ook wat anders zijn. Denk bv aan AH, of Microsoft, of Apple,... zodra je het blauwe AH symbool ziet of de apple dan is het bedrijf gelijk herkenbaar. In dit geval is mijn doel dat wanneer je de vier pijlen op de voorkant van een shirt zou plaatsen dat je, als insider, denkt ahh Geocaching Nederland!

 

Nogmaals de pijlen kunnen ook totaal wat anders zijn maar ik vond deze wel leuk.

 

logo_sgn_01.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien er nu zo veel mooie logo's binnenkomen hebben wij besloten inzendingen mogelijk te maken tot en met dinsdag 16 juni. Dus maak hte nog wat van :thumbup:!

 

:wine: Ja stress van een deadline heeft op sommige mensen een positief effect, dus helemaal niet erg die nieuwe deadline, kan alleen maar meer goeds van komen! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had even geen inspiratie maar ik dacht ik doe mee. Mijn uitgangspunten zijn dus: eenvoudig, gestileerd, toepasbaar. Het hoeft niet direct iets met Nederland te maken. Ook belangrijk in het logo zijn de iconen. In dit geval de pijlen, maar het kan ook wat anders zijn. Denk bv aan AH, of Microsoft, of Apple,... zodra je het blauwe AH symbool ziet of de apple dan is het bedrijf gelijk herkenbaar. In dit geval is mijn doel dat wanneer je de vier pijlen op de voorkant van een shirt zou plaatsen dat je, als insider, denkt ahh Geocaching Nederland!

 

Nogmaals de pijlen kunnen ook totaal wat anders zijn maar ik vond deze wel leuk.

 

logo_sgn_01.jpg

 

Het idee met die 4 pijltjes vind ik wel erg mooi gevonden! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de pijltjes is het leuk dat je er leuke dingen mee kan uitbeelden zoals hieronder:

 

logo_sgn_02.jpg

 

1 en 2: totale chaos, alle richtingen, waar ligt de cache!

3: alles wijst terug naar Geocaching.nl

4: alles wijst naar de cache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog een laatste poging. Veel tijd heb ik niet om iets te maken dus hou ik het hierbij. Dit is een wat meer "Hollandse" variant.

Nee, doe mij maar de pijltjes, klompen etc vind ik teveel cliché. Je moet toch juist af van dat tulpen en klompen imago.

 

De tas is mooi geworden ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog een laatste poging. Veel tijd heb ik niet om iets te maken dus hou ik het hierbij. Dit is een wat meer "Hollandse" variant.

Nee, doe mij maar de pijltjes, klompen etc vind ik teveel cliché. Je moet toch juist af van dat tulpen en klompen imago.

 

De tas is mooi geworden ;) .

 

Tas? Lijkt me een ammobox ;) En die gaat bij mij voor de hoofdprijs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog een laatste poging. Veel tijd heb ik niet om iets te maken dus hou ik het hierbij. Dit is een wat meer "Hollandse" variant.

Nee, doe mij maar de pijltjes, klompen etc vind ik teveel cliché. Je moet toch juist af van dat tulpen en klompen imago.

 

De tas is mooi geworden ;) .

 

Tas? Lijkt me een ammobox ;) En die gaat bij mij voor de hoofdprijs!

Sorry, dat had ik er niet in gezien. het was de 1e ingeving. Ik zie in de trein vaak mensen met zo'n "model" tas, vandaar de vergissing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, dat had ik er niet in gezien. het was de 1e ingeving. Ik zie in de trein vaak mensen met zo'n "model" tas, vandaar de vergissing.

 

Volgens mij is het qua vormgeving wel haalbaar, een tas met een ammobox als opdruk :thumbup:

Onbedoeld wat nieuws bedacht :blush: . Hoe zeggen ze dat ook alweer. Een gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...