Spring naar bijdragen

Ontwerp Een Logo Voor Sgn!


Aanbevolen berichten

Beste forumgebruikers!

 

Naar aanleiding van de nieuwsbrief en de organisatie van het SGN-Wie-Kent-Event in september (de eventpagina is halverwege :( ) komen wij er achter dat wij als stichting niet eens een officieel logo hebben. We hebben al een tijdje na zitten denken wat een geschikt logo zou zijn. Uiteindelijk kwam iemand op het idee: 'Waarom betrekken wij de forumgebruiker er niet bij?" En da's een prima plan. dus hierbij:

 

Een logo-ontwerpwedstrijd: wie ontwerpt het nieuwe logo voor SGN?!

 

Het logo zal het forum gaan sieren evenals onze (nieuwe) indexpagina :beerchug:!

 

Natuurlijk moet het ontwerp wel aan een aantal voorwaarden voldoen:

 

- Het logo het liefst uitgevoerd in een Vectorbestand, maar ontwerpen gemaakt in Photoshop, Coreldraw of Paint zijn ook goed.

- Het logo moet breed inzetbaar zijn: een logo wat dus ons forum moet gaan sieren als de index pagina. Maar ook op goodies als t-shirts, badges, petjes, pennen, cache-sjablonen enz....Vul maar in! Liever geen SGN in het logo. SGN is de organisatie op de achtergrond.

- Het logo moet uitgevoerd zijn in de kleuren van .com. Dus: geel, groen, oranje en blauw. Maar ook in zwart/wit moet er goed uitzien.

- Het ontwerp moet niet te ingewikkeld zijn: wil je leestekens gebruiken in het ontwerp gebruik dan maximaal 10.

- Het ontwerp moet een aantal kenmerken uitstralen. Je moet denken aan: actie en avontuur.

- Je mag per team meerdere inzendingen plaatsen.

 

De maker van het uiteindelijke ontwerp ontvangt een cadeaubon van Bever van 30 euro. Het uiteindelijke ontwerp wordt wel eigendom van SGN.

 

De jurering wordt gedaan door het Geoman en Team jemar. De uitslag wordt uiteindelijk bekend gemaakt op het forum.

 

Je kunt je ontwerpen inzenden tot en met 16 juni!

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Naar aanleiding van de nieuwsbrief en de organisatie van het SGN-Wie-Kent-Event in september (de eventpagina is halverwege :( ) komen wij er achter dat wij als stichting niet eens een officieel logo hebben.

 

Goh, ik dacht dat het kaartje van Nederland in de vier kleuren zoals dat hier links bovenaan deze pagina staat het SGN logo was...

 

edit: deze dus: 7_logo4.png

bewerkt door Mars Express
Link naar opmerking
Deel via andere websites

fcf5a51b-9def-4f74-af40-30cbc8835630.jpg

0ddb1e99-4a85-41cf-8717-d5bdb6feb629.jpg

 

Deze badges heb ik ooit laten maken voor liefhebbers. Je zou het ontwerp linksonderin kunnen aanpassen met de vier geocache kleuren. In zwart/wit als raamlogo zou ik dan de achtergrond vier witten blokken maken zoals de stippellijn aangeeft en de letters en tekens in zwart.

Maar ik heb nog een idee met iets meer actie en avontuur, alleen ben ik niet zo handig met tekenprogramma's.

Eens zien of het lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6d26ac0b-4e46-47d4-90fa-294c5e4e7cad.jpg

 

zomaar een doodle.

 

Logo.....niks ingewikkelds....niks kleurtjes...gewoon een logo-ideetje.

 

Wie ermee aan de slag wil met een tekenprogramma, voor mijn part met kleurtjes...be my guest.

 

Ben ik niet zo goed in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook wat gemaakt:

 

sgnlogo.jpg

 

Het Geocaching Logo staat er in, volgens mij mag dat niet zonder toestemming gebruikt worden, maar het gaat om het idee, en al vinden jullie dit een leuk ontwerp vragen we er nog wel toestemming voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ontwerp van Twin Peaks heel mooi. Omdat er in de voorwaarden staat dat de kleuren van geocaching.com er in terug moeten komen heb ik een beetje zitten pielen met Twin Peak's ontwerp (waarbij alle credits nog steeds naar hem toegaan!):

 

b8100400-ab36-4a1f-868f-e19f9e02e309.jpg

 

Misschien kan in het rechter, witte gedeelte nog .nl staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...