Spring naar bijdragen

Ontwerp Een Logo Voor Sgn!


Aanbevolen berichten

Op het SGN event heb ik alleen enkele SGN-(bestuurs)leden in een zwart sweatshirt zien lopen met het logo erop.

Die zijn dacht ik (nog) niet beschikbaar voor overige liefhebbers.

Misschien wat off-topic maar iets begrijp ik dan niet". Hebben jullie daar dan geen overleg/vergadering over? Als Stichting zal je toch af en toe bestuursoverleg hebben om e.e.a. te bespreken en uit te werken?

Ik heb ook met enkele team leden gesproken op het SGN en het is een kwestie van tijd voordat de t-schirts in de shop zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

De polo's waren inderdaad een persoonlijk initiatief om te kijken wat de reacties op de polo's waren. En het klopt ook dat de prof net een set met T-shirts had ontvangen. De shirts waren 19.95 om te laten maken. Dat was inderdaad erg prijzig om dan in de shop te gaan verkopen. Maar het was niet een initiatief wat zonder vervolg zou moeten blijven. We zullen in het team overleggen wat een vervolg kan krijgen met het nieuwe logo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De polo's waren inderdaad een persoonlijk initiatief om te kijken wat de reacties op de polo's waren. En het klopt ook dat de prof net een set met T-shirts had ontvangen. De shirts waren 19.95 om te laten maken. Dat was inderdaad erg prijzig om dan in de shop te gaan verkopen. Maar het was niet een initiatief wat zonder vervolg zou moeten blijven. We zullen in het team overleggen wat een vervolg kan krijgen met het nieuwe logo.

Kunnen we dus al bestellen bij de prof?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...