Spring naar bijdragen

Flet Archiveert Rondje Bernheze


flet

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waarom maken jullie er geen multi van? Scheelt jullie veel onderhoud en je stelt de mensen die hem graag nog willen doen in de gelegenheid om hem nog een keer te doen...

 

Dat is al meerdere malen voorgesteld en /of gevraagd.

Wij hebben dat zelf ook een keer overwogen maar we wilden juist extra, in navolging van het Duitse 50er Runde door Fianna, een groep van 50 tradi's wegleggen. Hiermee dachten wij ook tegemoet te komen aan de puntjesjagers. Het is dus een bewuste keus geweest om het zo te doen.

Daarbij vonden wij een groot aantal van deze locatie's niet geschikt om als waypoint te fungeren omdat wij andere ideeën hebben over de uitvoering van een waypoint.

Wees gerust, er komen van ons twee multi's in Bernheze te liggen. Mits ze goedgekeurd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat jullie er mee gaan stoppen, maar ik begrijp het wel.

Wij gaan proberen het rondje ook te doen, hotel is al geboekt.[v/d Valk Nuland]

Een vraagje, is er ergens bekend wat de beste route is?

Alvast bedankt.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke, uit Delft]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vraagje, is er ergens bekend wat de beste route is?

Alvast bedankt.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke, uit Delft]

 

Ja bij ons, maar wij geven die niet prijs. :beerchug: Op het forum zijn diverse voorstellen te vinden.

 

Sorry. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees gerust, er komen van ons twee multi's in Bernheze te liggen. Mits ze goedgekeurd worden.

 

Prima alternatief zodat we toch cachend kunnen genieten van de mooie omgeving die Bernheze te bieden heeft.

Ik heb de serie in 3 gedeeltes gedaan (woon niet zo heel erg ver er vandaan) en ben daarbij op vele mooie plekjes terecht gekomen.

Die verdienen zeker nog eens een bezoek middels een paar multi's. :ph34r:

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom maken jullie er geen multi van? Scheelt jullie veel onderhoud en je stelt de mensen die hem graag nog willen doen in de gelegenheid om hem nog een keer te doen...

 

Dat is al meerdere malen voorgesteld en /of gevraagd.

Wij hebben dat zelf ook een keer overwogen maar we wilden juist extra, in navolging van het Duitse 50er Runde door Fianna, een groep van 50 tradi's wegleggen. Hiermee dachten wij ook tegemoet te komen aan de puntjesjagers. Het is dus een bewuste keus geweest om het zo te doen.

Daarbij vonden wij een groot aantal van deze locatie's niet geschikt om als waypoint te fungeren omdat wij andere ideeën hebben over de uitvoering van een waypoint.

Wees gerust, er komen van ons twee multi's in Bernheze te liggen. Mits ze goedgekeurd worden.

 

 

Ok, duidelijk. Succes met de multi's, ik kom ze graag een keer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees gerust, er komen van ons twee multi's in Bernheze te liggen. Mits ze goedgekeurd worden.

 

Top! :beerchug: enne....ze kunnen mij niet lang genoeg zijn :ph34r:

 

Voor twee Flet-caches van 10+ km (elk) ofzo, ga ik graag weer een keertje die kant uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flet,

 

Jammer dat het rondje gaat stoppen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Het moet heel veel tijd hebben gekost om al het onderhoud te doen.

We waren met de paasdagen in veghel in een Bed en Breakfast speciaal om het rondje te doen.

Nou het was gezellig, echt brabantse gastvrijheid van hier uit het rondje gedaan in 3 dagen op ons gemak.

Op hele mooie plekjes geweest, en al met al een hele mooie omgeving gezien.

Ook wij troffen een lege cache plaats aan, we hebben hier melding van gemaakt, zie onder.

 

April 9 by Amigo th 2de (560 found)

Voor ons ook het zelfde resultaat.

De boom was er, de stenen ook, maar geen cache meer helaas.

Wij gaan op naar de volgende.

 

April 9 by ghom (376 found)

Een boom, een steen maar geen micro.

 

Maar 2 dagen later de dag dat we weer naar huis gingen kwamen we weer langs de zelfde plaats waar we eerder mis grepen.

Mijn vrouw moest en zou nog een keer kijken want je wist maar nooit!!!!

En ja hoor zie het logje van de 11 hieronder.

 

April 11 by Amigo th 2de (560 found)

Op onze weg terug naar huis, toch maar even hier gaan kijken of er inmiddels al weer een cache lag. En ja hoor, flet was al geweest voor herstelwerk.

Geweldig, binnen 2 dagen weer online.

TFTC #535

 

Nee petje af voor Flet :)

We hebben van het rondje genoten, en we zijn heel blij dat we hem toch nog hebben kunnen doen op tijd.

Ondanks alle positieve en negatieve bijdragen over het rondje.

 

BEDANKT VOOR HET WERK EN HET ONDERHOUDEN HIERVAN. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jammer, zeg, dit was nou wat je noemt een HELE leuke serie! We hebben een gedeelte gedaan, die je nodig had voor de bonus. Alles goed kunnen vinden, en zo goed verzorgd allemaal! Heel prettig, flet, dat jullie het vantevoren aangeven, om degene, die het nog willen, de serie in zijn geheel nog te doen. We hebben een weekje vakantie, dus gaan we de serie toch nog afmaken! We moeten wel een eind ervoor rijden (vanuit Westervoort bij Arnhem) maar dat hebben we er wel voor over! We hadden al eens gehoord van teams die zo werkten, ik kan ze bij namen noemen, maar doe dat niet. Jammer, dat zij het bederven voor de rest! Maar wij hebben enorm genoten van jullie rondje en zullen er nog een dagje van genieten, nu het nog kan! BEDANKT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde dat deze "klassieker" de kast in moet door wangedrag van sommige cachers. Hij staat al een tijd op mijn lijst om te gaan doen en eind vorig jaar hebben we met 2 teams al de afspraak gemaakt om deze op de langste dag (21 juni) in 1 keer te gaan doen. Blijft hij nog zolang beschikbaar? Of moeten we op jacht naar een andere uitdaging?

 

In ieder geval bedankt voor alle moeite die jullie er in hebben gestoken! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer jammer jammer!

We hadden m net in de planning staan, en een hele route uitgezet samen met een ander team.

 

Nu maar even kijken of we het voor de sluiting nog kunnen doen!

 

Succes en respect voor je beslissing!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Zo, het rondje is nu gedeeltelijk gearchiveerd. Grappig om te zien dat bepaalde 'top'-lokaties -die wij erg bijzonder vonden- verdwenen zijn. Zo zie je maar: iedereen heeft een eigen smaak (en we kunnen ons voorstellen dat cacher en onderhouder sowieso 2 verschillende zaken zijn voor wat betreft wat je wel en niet wilt houden).

 

Wij hebben met Pasen genoten van het fietsrondje en we zijn nu nog steeds bezig om onze verhouding trads vs multi's weer in orde te krijgen :birthday::punk: .

bewerkt door pelley
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...