Spring naar bijdragen

Flet Archiveert Rondje Bernheze


flet

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik kan het besluit wel waarderen.

Ongelofelijk hoe sommigen toch in staat zijn om zichzelf op deze belachelijke manier in maling te nemen.

Alles voor de puntjes! ;)

 

Het schijnt er tegenwoordig gewoon bij te horen :argue:

 

Voor de gein heb ik eens naar de laatste vijf logjes bij onze Marienwaerdt cache gekeken:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...aa-2faf7138be45

 

Een lekkere wandeling van 18 km zou je zeggen. Kennelijk toch iets te lang voor sommigen, gezien het feit dat er drie duidelijke logjes waren van cachers die de route niet helemaal gedaan hebben, één éénregelige log, dus twijfelachtig wat die gedaan heeft en slechts één uitgebreid log van iemand die genoten heeft van de wandeling en klaagt over spierpijn :)

 

Al met al: één echte diehard en vier watjes op bezoek geweest :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flet een moedig besluit. Ik zal nu een aantal logjes missen bij mijn earthcache :argue:. Want daar las ik vaak: "We waren op rondje Bernheze en hebben deze er maar even bij gedaan" :). Nu moeten ze er gewoon zonder die extra puntjes naar toe of ze moeten die prachtige multi doen die daar in de buurt ligt ;).

 

Maar heel erg bedankt voor dit initiatief het heeft zeker wat losgemaakt in cacheland. Ik zal er met prettige herinneringen aan terug denken en hoop dat er weer een geweldige multi hier of daar (het mag ook daar zijn) het licht mag zien :angry:.

bewerkt door @rend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het zo moet gaan. Ik heb destijds het rondje - wel in twee etappes- gedaan en heb er bijzonder van genoten.

 

Team Flet, bedankt voor het mogelijk maken van twee mooie cachedagen destijds. En veel begrip voor de beslissing van mijn kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flet een moedig besluit. Ik zal nu een aantal logjes missen bij mijn earthcache :lol:. Want daar las ik vaak: "We waren op rondje Bernheze en hebben deze er maar even bij gedaan" :blink:. knip....

 

Hey, die heb ik ook gedaan toen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wilden dit op het forum kwijt om mensen nog in de gelegenheid te stellen het Rondje “af te maken”.

 

Jammer zeg dat deze het archief in gaat

 

Of ik moet er overheen kijken, maar wanneer gaan deze het archief in?? Ik moet er nog wel heel wat, maar zou wel willen weten hoe snel ik hiermee moet zijn.

 

Hoe zit het met de 'bonus'?? Gaat deze ook het archief is of komt deze als zelfstandige cache terug??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flet,

Wij hebben in elk geval fijne herinneringen over gehouden aan deze serie. Vorig jaar met prachtig weer onze caravan op een naburige kleine camping weg gezet en dagelijks een aantal van de serie op de fiets gedaan. Hierdoor hebben we de omgeving op een bijzondere manier leren kennen. Ook nog een aantal multie's kunnen doen.

Wij hebben er van genoten. :blink:

Bedankt voor alle inspanningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flet, jammer dat je deze beslissing hebt moeten nemen, maar ik kan het wel waarderen.

De reden waarom ik met geocachen gestart ben is namelijk dat de leggers iemand in staat stellen op een uitdagende manier interessante plekken te ontdekken. Je bezoekt plaatsen waar je anders nooit zou komen.

Dat is met de Bernheze-serie uitstekend gelukt. Ook wij hebben alle caches bezocht met als belangrijkste doel te ontdekken wat Bernheze allemaal te bieden heeft. Mijn persoonlijke mening is dat al die fraudeurs uiteindelijk zichzelf voor de gek houden...

TFTC's! :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge wat lees ik nou zeg?

 

hebben verleden jaar een hele dag gedaan om tot de helft te komen van dit rondje. Toen waren we ook bekaf want we moesten ook nog is ruim 1,5 uur terug rijden naar huis. We wilden juist dit jaar de 2e helft gaan doen, maar ik weet nou al dat dit er dus niet meer in gaat zitten. Jammer hoor, nou krijgen we het rondje Bernheze dus nooit meer af.

 

Niemand die wil adopteren????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel heel erg jammer dat deze serie, om begrijpelijke redenen, gaat verdwijnen. Ik had net vorige week de serie geprint om deze in de zomervakantie, wanneer de kinderen 4 dagen niet thuis zijn, te gaan doen. Toch vervelend dat de goede onder de kwaden moeten lijden. Team Flet toch bedankt voor het idee er zijn nu vele rondjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flet, een groots besluit!

Wij hebben in elk geval de serie in 2 opeenvolgende stralende dagen gedaan. En ja, we hebben er ook van genoten.

De hele mooie caches maakten de wat mindere meer dan goed en we schreven in elk geval iedere keer weer een

aparte log. We hopen in elk geval van jullie andere caches nog wel te gaan genieten.

Laat jullie cacheplezier hierdoor niet vergallen. Bedankt!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me inderdaad erg veel werk al deze caches te onderhouden en kan me heel goed voorstellen dat het dan heel frustrerend is dat sommige vanuit huis loggen en er nooit zijn geweest. :blink:

 

Maar is het inderdaad zo dat het rondje per 10 mei in het archief gaat. Want dan moeten we nog ff aan de bak. We hadden het rondje deze zomer op de fiets willen doen.

 

veel succes verder.

 

groetjes wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, ik ben niet zo van de oprapers.:lol: Deze serie ligt redelijk dicht bij mij in de buurt. met een cachevriendin heb ik een cache-afspraak gemaakt voor 21 mei hemelvaart. En dit rondje speelt daar zeker bij in mijn hoofd. Als Nederlander houden we volgens mij van series(sparen) en ook dat maakt deze serie aantrekkelijk. Ik ga er van uit dat het grootste deel van de cachers gewoon op internet loggen wat ze gevonden hebben.

Hulde voor het zo goed onderhouden van deze serie. Ook het controleren van de cacherolletjes vind ik echt super. Niet specifiek om de boeven te vangen maar gewoon omdat dat ook een onderdeel van het neerleggen van een cache is volgens mij. Cijfers behoren te kloppen.

 

Met de vrijgekomen tijd kan er misschien wel een "prinses op het witte paard" komen.

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruim anderhalf jaar geleden hebben wij twee dagen genoten van dit rondje door langs verschillende caches te gaan met de fiets. In die twee dagen hebben we niet alles kunnen doen. Het stond voor deze zomer op de lijst om nog een keer een dagje te gaan fietsen door dit fraaie gebied.

 

Jammer dat we het niet af kunnen maken, maar gelukkig zijn er nog voldoende andere caches in de omgeving die het bezoeken van deze regio meer dan de moeite waard maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...