Spring naar bijdragen

Flet Archiveert Rondje Bernheze


flet

Aanbevolen berichten

Wij (NoX en ik) hadden het plan opgevat om net als anderen eens een heleboel (zeg 50) geocaches op 1 dag te scoren (gewoon omdat het kan :thumbup: ....) Hiervoor hadden we aanvankelijk Bernheze en omgeving uitgekozen. Nu er van de ronde 25 zijn gearchiveerd is mijn vraag: Wie kan er een gebied aanwijzen in NL (of Du net over de grens) waar deze score ook mogelijk is? Ik kan natuurlijk ook zelf zoeken, maar ik dacht als iemand deze kennis paraat heeft is dat veel efficiënter.

Alvast dank voor de ideeën! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij (NoX en ik) hadden het plan opgevat om net als anderen eens een heleboel (zeg 50) geocaches op 1 dag te scoren (gewoon omdat het kan :dribble: ....) Hiervoor hadden we aanvankelijk Bernheze en omgeving uitgekozen. Nu er van de ronde 25 zijn gearchiveerd is mijn vraag: Wie kan er een gebied aanwijzen in NL (of Du net over de grens) waar deze score ook mogelijk is? Ik kan natuurlijk ook zelf zoeken, maar ik dacht als iemand deze kennis paraat heeft is dat veel efficiënter.

Alvast dank voor de ideeën! ;)

 

Probeer eens bij Rheine net over de duitse grens. Daar liggen ontzettend veel traditionals erg dicht bij elkaar.

 

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flet, treurig dat dit de reden is waarom jullie hem uit de lucht halen.

Persoonlijk heb ik een hekel aan dit soort oprapers, omdat dit volgens mij juist het type cacher aantrekt dat zo snel mogelijk puntjes wil scoren (en je vraagt je af voor wie of wat ze zich willen 'bewijzen'...) en zich niet de moeite neemt om het werk van de maker te waarderen.

Hopelijk zien we een mooiere multi van jullie in de toekomst rond Bernheze verschijnen, waar de oppikkers niet eens aan denken om de route te lopen. En weet je wat: laat ze gewoon, dan kunnen ze de routepunten ook niet verpesten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Wij hebben gisteren en vandaag als nieuwelingen in de cachewereld wat caches gelogd die nog niet gearchiveerd zijn en willen volgend weekend het restant doen. Wij vinden dit heel zonde dat hij zijn geheel verdwijnt want wij wisten niet dat deze omgeving zo mooi was. En jammer dat je door onverlaten gedwongen wordt dit in het archief te stoppen. Jammer maar wel begrijpelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flet, ik lees nu pas dat jullie stoppen met het onderhouden van het rondje.

Ik heb hetzelf in op 2 augustus 2007 op de fiets gedaan.

Vond het toen leuk verzonnen en heb er een Geo d'' Or aan gegeven.

 

Maar inderdaad het geocachen is veranderd, er worden inderdaad veel cache's

gelogd, terwijl de caches niet gevonden zijn.

 

Ja dat moet iedereen maar zelf weten.

 

Voor mij staat het plezier in het in de natuur bezig zijn nog steeds voorop.

Jullie cache Typische Hollands GCXMYR die ik met mijn vrouw samen heb gedaan op 11 augustus 2007

geeft me dan ook meer voldoening.

 

Volgende week hoop ik deze te gaan doen "The big one GC1VFX7' een mooie wandeling van 17 km

in de Ardenne.

Jullie zien de echte cache's en geocachers bestaan nog steeds.

 

Veel succes met jullie andere caches en bedankt,

Arie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flet, ik lees nu pas dat jullie stoppen met het onderhouden van het rondje.

Ik heb hetzelf in op 2 augustus 2007 op de fiets gedaan.

Vond het toen leuk verzonnen en heb er een Geo d'' Or aan gegeven.

 

Maar inderdaad het geocachen is veranderd, er worden inderdaad veel cache's

gelogd, terwijl de caches niet gevonden zijn.

 

Ja dat moet iedereen maar zelf weten.

 

Voor mij staat het plezier in het in de natuur bezig zijn nog steeds voorop.

Jullie cache Typische Hollands GCXMYR die ik met mijn vrouw samen heb gedaan op 11 augustus 2007

geeft me dan ook meer voldoening.

 

Volgende week hoop ik deze te gaan doen "The big one GC1VFX7' een mooie wandeling van 17 km

in de Ardenne.

Jullie zien de echte cache's en geocachers bestaan nog steeds.

Veel succes met jullie andere caches en bedankt,

Arie

 

 

pffff, een zin om van te kotsen.

 

Er waren tijden dat je door allen het denken van deze woorden al gekielhaald werd.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week hoop ik deze te gaan doen "The big one GC1VFX7' een mooie wandeling van 17 km in de Ardennen

Jullie zien de echte cache's en geocachers bestaan nog steeds.

 

Arie

 

Even off-topic

Er zijn cachers die deze afstanden fysiek niet kunnen maar het cachen wel heel leuk vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik er niet zoveel mee, maar voor wie snel wil scoren: net over de grens bij Groesbeek (bij Nijmegen) liggen 24 tradi's op een rijtje. N.b.: je kunt het beste even een weekje wachten hiermee, het verkeer rond Nijmegen is momenteel nogal druk i.v.m. de vierdaagse(feesten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanstaande vrijdagochtend hebben wij een afspraak in Schijndel. Daarna gaan we door naar de omgeving van Nijmegen voor een weekend kamperen. Maar aangezien we pas aan het einde van de middag daar terecht kunnen vanwege de 4daagse gaan we een poging doen (voordat die gearchiveerd wordt) om de serie Rondje Bernheze te doen met de camper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanstaande vrijdagochtend hebben wij een afspraak in Schijndel. Daarna gaan we door naar de omgeving van Nijmegen voor een weekend kamperen. Maar aangezien we pas aan het einde van de middag daar terecht kunnen vanwege de 4daagse gaan we een poging doen (voordat die gearchiveerd wordt) om de serie Rondje Bernheze te doen met de camper.

 

Eh... volgens mij is de helft van het rondje halverwege mei al gearchiveerd maar er blijven er nog een aantal over die de moeite zeker waard zijn, dus laat je niet weerhouden door dit bericht :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...