Spring naar bijdragen

Flet Archiveert Rondje Bernheze


flet

Aanbevolen berichten

Om deze en andere redenen heb ik toch, na vele afwegingen, maar besloten om

mijn eerste cache maar maar bij de, minder bezochte 'buren' te leggen...

Geocaching wordt, helaas, te groot en te bekend... :blink:

 

Groetjes, Jacob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij wilden dit op het forum kwijt om mensen nog in de gelegenheid te stellen het Rondje “af te maken”.

 

Jammer zeg dat deze het archief in gaat

 

Of ik moet er overheen kijken, maar wanneer gaan deze het archief in?? Ik moet er nog wel heel wat, maar zou wel willen weten hoe snel ik hiermee moet zijn.

 

Hoe zit het met de 'bonus'?? Gaat deze ook het archief is of komt deze als zelfstandige cache terug??

 

 

Het lijkt me inderdaad erg veel werk al deze caches te onderhouden en kan me heel goed voorstellen dat het dan heel frustrerend is dat sommige vanuit huis loggen en er nooit zijn geweest. :blink:

 

Maar is het inderdaad zo dat het rondje per 10 mei in het archief gaat. Want dan moeten we nog ff aan de bak. We hadden het rondje deze zomer op de fiets willen doen.

 

veel succes verder.

 

groetjes wendy

 

Iedereen die hier zo positief naar ons reageert, bedankt. :argue::lol:

 

Even voor iedereen met vragen zoals hierboven, kijk even op de Fletsite voor meer informatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

E.e.a zou me bijna verleiden tot het opzetten van een poll, of ben ik al te laat:

 

Caching, of het nu geo, terra of navi of wie dan op welke manier we cachen,

is ten dode op geschreven.....

We gaan ten onder aan de populairiteit, bekendheid.... of wat dan ook?

 

Groetjes, Jacob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flet,

Jammer dat het zo moet gaan, maar het zij niet anders, het cachen is niet meer wat het geweest is.

Toen deze serie online kwam hadden we onze bedenkingen.

Wie pleurt er in vredesnaam ruim 50 caches neer en wat kan hier de lol van zijn?

Nadat we de caches een tijdje gevolgd hadden en de positieve logs lazen werd er besloten om deze kant op te gaan en ons zelf te overtuigen.

Wel hadden we besloten om ze niet in één dag te doen en daar hebben we geen moment spijt van gehad.

Wat ligt deze serie in een schitterend gebied en wat een gemis voor de cache comunitie als deze eenmaal verdwenen is.

Van neer pleuren was zeker geen sprake.

Wij willen je (jullie) bedanken voor de twee geweldige dagen die je ons bezorgd hebt met deze serie.

En voor iedereen die nog in de gelegenheid is doe de serie snel, hij is het meer dan waard!

Ruud :blink: & Marja :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh oh! ik juist een afspraak met Nox gemaakt (ff weg zonder vrouwen en kinderen) voor begin juni om deze befaamde ronde te gaan doen.

 

Enne wat betreft loggen zonder ergens ooit geweest te zijn... Wat bereik je daarmee in hemelsnaam? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat onzettend jammer dat deze serie gaat verdwijnen. Het is toch een echte klassieker geworden. Eentje die je MOET doen. En dan bedoel ik uiteraard ook echt "doen". Jammer dat blijkbaar te veel mensen daar een andere mening over hebben.

 

Gezien de grote afstand was Knuffel hier nog iet aan toegekomen. Gek toch eigenlijk dat je daarom caches die je absoluut wil doen toch voor je uit schuift. Gelukkig waarschuwt Flet toch enkele weken van te voren. Er is nog (een beetje) tijd. Knuffel gaat binnenkort nog snel even richting Bernheze. Ik wil deze nog meemaken. Of ik ze in een keer allemaal vind? De tijd zal het leren, maar dan heb ik deze serie in ieder geval nog meegemaakt. Dus, ik kom er aan Flet :blink:

bewerkt door Knuffel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Flet,

 

Ik kan me nog de kritische geluiden herinneren rond het verschijnen van het Rondje Bernheze, maar gezien de bezoekersaantallen en de positieve logs hadden de criticasters het mis.

Mijn zoontje wilde steeds het Rondje Bernheze gaan doen en een jaar geleden hebben we de stoute schoenen aangetrokken en samen de gehele dag op de fiets genoten van dit fenomeen en deze tocht der tochten volbracht.

Inmiddels heb ik een hoop waardeloze caches gezien en heeft me de kwaliteit van dit rondje aangenaam verrast. Leuke plekjes, geinig verstopt en originele puzzels. Vooral de staat van onderhoud was voorbeeldig :blink:.

 

Je kunt terug zien op een geslaagd project en ik weet zeker dat ook mijn zoon zich zijn leven lang Bernheze gaat herinneren. En ik natuurlijk ook. Dank daarvoor.

 

Geotrail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Flet, wat doe je nou...? :angry:

 

Deze ligt al een tijdje bij ons op de plank maar we zijn er helaas nog niet aan toe gekomen.

Als we nu lezen dat degenen die het rondje gedaan hebben zo enthousiast zijn, dan vinden we het des te spijtiger dat we er nog niet aan toe gekomen zijn.

En nu ziet het er naar uit dat we er ook nooit meer aan toe zullen komen. :lol:

 

We horen jullie al denken: En de meivakantie dan? Kunnen jullie dan niet gaan? Want pas daarna gaat het rondje in het archief!

 

Tja, dat klopt en eerlijk gezegd hebben wij er al bijna spijt van dat we in de meivakantie een vakantie Spanje hebben geboekt. :argue:

 

Maar misschien vinden we nog een weekend...

 

Vraagje: Zijn jullie niet bang dat je in een gat valt als je dit rondje niet meer hoeft te onderhouden? :blink:

 

de Tejoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne wat betreft loggen zonder ergens ooit geweest te zijn... Wat bereik je daarmee in hemelsnaam? :lol:

 

Het is als het 'lopen' van de Vierdaagse van Nijmegen. Met de auto de stempelposten benaderen, even stempelen en op de laatste dag loop je trots en fier over de St. Annastraat om de felbegeerde medaille in ontvangst te nemen. Trots als een pauw kan je vervolgens aan al je vrienden, collega's en familieleden laten zien dat jij als dappere held de Vierdaagse hebt gedaan :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mooi geweest. Wij hebben op 10 mei 2007 deze serie online gebracht. We hebben altijd met plezier het onderhoud gepleegd wat nodig was. De logrolletjes op tijd vervangen of wanneer via een log of mail om onderhoud werd gevraagd.

<snip!>

 

Goh, wat jammer zeg! Na 600+ founds durf ik wel te zeggen dat deze serie bij mij op een gedeelde eerste plaats (samen met GC1AMH9) staat qua cache beleving, en daarom vind ik het ontzettend jammer dat hij nu verdwijnt. Ik snap het wel een beetje: er moet heel veel werk in zitten, en dan gaat het natuurlijk steken als mensen er maar een potje van maken. Maar zeg nu zelf: doe je het voor de mensen die thuis vanachter de computer menen te kunnen loggen, of voor de mensen die er veel plezier aan beleven?

 

In elk geval heel erg bedankt voor deze tocht, het was een hoogtepunt in geocachend Nederland!

 

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flet,

 

Wat spijtig dat de serie in het archief gaat, altijd moeilijk om te bepalen wanneer je met zoiets zult gaan stoppen. Het is veel werk en als de ergernis en het misbruik overhand neemt, dan is het jammer. :lol:

Ik heb er vorig jaar een geweldige dag mee gehad. Met drie teams, allerlei eten en een hoop lol hebben we genoten van de serie. Ik vond het een hele leuke afwisseling tussen in de auto zitten en stukjes of langere stukken wandelen. En een hele prestatie om zoveel caches op 1 dag te kunnen doen, was toch echt alleen maar mogelijk omdat jullie ze er hadden neergelegd en onderhouden! En ook dat wilde ik eens meemaken. :blush:

Heel erg bedankt voor jullie inzet voor onze geo-ervaring!

 

Groeten, Team Swops

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flet,

 

Jammer dat je het "rondje "gaat archiveren. Ook wij hebben veel lol beleefd aan dit rondje, zeker met de puzzels. :blush: Wij hebben er twee keer over gedaan omdat er een rol niet meer aanwezig was. Maar na verloop van tijd toch kunnen doen en afmaken. Wij hebben er echt van genoten en onze honden ook. :lol: Al mochten ze niet overal komen. :crybaby:

Wij kunnen ons voorstellen dat al dat onderhoud je toch eens gaat tegen staan.

 

Maar wat ik onsportief vind is dat mede geocachers gelogd hebben terwijl het gehele rondje niet is gedaan, beetje jammer. Maarja, iedereen cached weer op zijn "eigen manier".

 

Grt.Marcel en Heleen

Yasu - Freckle - Nonna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het rondje destijds lekker met de fiets gedaan in twee dagen. Prima fietstocht.

 

Jammer van de minder wenselijke effecten.

 

Maar ach, ook weer kansen voor nieuwe caches in dit gebied, na archivering van deze serie. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...