Spring naar bijdragen

Weer geen nieuwe Nederlandse Kilocacher


Twin Peaks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waar zij we nu eigenlijk mee bezig?

 

Kan iemand dat in duidelijk Nederlands dat nu eens uitleggen? Ik krijg langzaam het gevoel dat er een oorlog uitgevoerd wordt op een ander niveau?

 

De bedoeling van dit forum was toch om elkaar te helpen bij problemen van welke aard dan ook? Al tijden is het dat niet meer. De bom moest een keertje barsten maar er moet toch wel iemand zijn die de scherven weer op kan rapen en de boel kan redden?

Ik bedoel, de regels zijn duidelijk, de intenties zijn helder en toch blijkt het niet te kunnen. Ja natuurlijk is het begonnen op het moment dat we alleen maar aardig tegen elkaar mochten zijn. Af en toe de koppen tegen elkaar is wel eens goed.

 

DUS:

 

Kom op lui, laat de boel de boel en maak er weer wat van. Het kan een keertje gebeuren dat er op tenen getrapt wordt en daar is nog nooit iemand aan dood gegaan. Maakt daar een leerpunt van en vecht het desnoods uit per mail of ergens in de kroeg onder het genot van een biertje of wijntje met een sig.. oh nee dat mag ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja...

 

Onderbuikgevoelens...Veel emoties, oud zeer, vele meningen en ideeën en geëmmer...

 

Afgelopen dagen even wat dingen op een rijtje gezet van vanmiddag toch maar een definitief besluit genomen:

 

Met ingang van 31 december van dit jaar leg ik mijn functie als moderator van dit forum neer. Dit geeft de Stichting even de tijd om een nieuwe moderator te zoeken. Ik vind het jammer, maar mijn besluit staat vast. Mochten er gegaardigen zijn, dan kunnen ze zich melden via het ticketsysteem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zij we nu eigenlijk mee bezig?

 

Kan iemand dat in duidelijk Nederlands dat nu eens uitleggen? Ik krijg langzaam het gevoel dat er een oorlog uitgevoerd wordt op een ander niveau?

 

De bedoeling van dit forum was toch om elkaar te helpen bij problemen van welke aard dan ook? Al tijden is het dat niet meer. De bom moest een keertje barsten maar er moet toch wel iemand zijn die de scherven weer op kan rapen en de boel kan redden?

Ik bedoel, de regels zijn duidelijk, de intenties zijn helder en toch blijkt het niet te kunnen. Ja natuurlijk is het begonnen op het moment dat we alleen maar aardig tegen elkaar mochten zijn. Af en toe de koppen tegen elkaar is wel eens goed.

 

DUS:

 

Kom op lui, laat de boel de boel en maak er weer wat van. Het kan een keertje gebeuren dat er op tenen getrapt wordt en daar is nog nooit iemand aan dood gegaan. Maakt daar een leerpunt van en vecht het desnoods uit per mail of ergens in de kroeg onder het genot van een biertje of wijntje met een sig.. oh nee dat mag ook niet.

 

Ok, duidelijk nederlands dan nu.

Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik het vorige draadje gesloten.

Een aantal mensen vond het nodig om daar stevig commentaar op te geven en daarop is besloten om dit draadje de kans te geven om in een goede richting te ontwikkelen. Wat blijkt, het gaat weer dezelfde kant uit. Dus met of zonder modereren lukt het de forumgebruikers om de discussie weer op dezelfde punten terecht te laten komen.

 

Als moderators kun je het eigenlijk nooit goed doen en dat blijkt dus ook uit dit verhaal. Alle moderators op dit forum hebben veel tijd gestopt in het begeleiden van de verschillende draadjes. Wat is daarvan het effect geweest? In onze beleving helemaal niets. Men gaat gewoon op de oude manier verder en trekt zich niets aan van de acties van de moderators. Sterker nog, men vind het nodig om in diverse topics het over het functioneren van de moderators te hebben. Hoe zullen ze zich redden zonder Kruimel, dat gat zullen ze nooit kunnen opvullen. Ze zijn niet sterk genoeg om dit forum te begeleiden. En nog veel meer van die opmerkingen. En waarom... blijkbaar om het negatieve te versterken wat zich de laatste tijd steeds prominenter manifesteerd op dit forum.

 

Men gaat dan klaar zitten om te genieten hoe er over een weer geouwehoerd wordt over van alles en nog wat. Een inhoudelijke discussie is prima, maar de laatste tijd vervagen die discussies heel vaak in wellus/nietus stellingen en in plaats van dat men echt inhoudelijk reageert.

 

En wat nu....

 

Sn@g heeft in het andere draadje al terecht aangegeven dat jullie mogen zeggen wat jullie goede regels vinden. De huidige regels worden met zeer grote regelmaat met voeten getreden. Het heeft niet eens zin meer om de mensen er persoonlijk op aan te spreken en daarom heb ik de regels die overtreden zijn maar gepost in een topic. Daar heb ik bijna 75% van de regels moeten citeren.

 

Iedereen die zich aangesproken voelt, prima, maar doe er wat mee. Iedereen die denkt, waar heb je het over, ook prima, maar kijk nog eens of je zelf iets kunt bijdragen aan het verwijderen van het negatieve uit dit forum en hoe we met elkaar dit een omgeving maken waar nieuwe mensen goede info kunnen krijgen en waar ook de oude knarren hun ei in kwijt kunnen.

 

Mensen, bedenk goed dat het vrijwilligerswerk is en dat ook ik dit voor mijn plezier doe. Maar ik ben niet de enige in het team van .nl die zich afvraagt of we wel op deze manier verder moeten gaan. Waarom zou ik 2 uur of meer per dag besteden aan het lezen van ALLE forum berichten als ik daarin moet lezen dat men alleen maar aan het mopperen is of het functioneren van de moderators in twijfel trekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik vind het ook jammer dat je vertrekt, maar ook heel begrijpelijk. Wie hier als mod ook meewerkt aan de site, hij of zij moet blijkbaar door de shit worden gehaald. Dat is totnutoe altijd zo geweest, en dat zal ook altijd zo blijven ben ik bang.

 

Om de een of andere reden blijven de mensen die zich hier niet thuis voelen steeds maar weer terugkomen om voor anderen het plezier te vergallen. Waarom? Ik heb geen idee!

 

Op de een of andere manier kunnen ze het maar niet verkroppen dat de wereld om hen heen verandert en niet voldoet aan hun eigen wensen. En daar wordt me dan een drama van gemaakt! En iedereen moet daar deelgenoot van gemaakt worden.... Kinderachtig gedoe...

 

En dat terwijl we het hier over niets anders dan een spelletje hebben. Niets anders dan een spelletje, notabene !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keurig geschreven BY Angels

 

Ik mag zo af en toe ook wel een beetje plagen hier op het forum.

Maar ik heb me eventjes stil gehouden want, mijn inziens ging het allemaal iets teveel van het goeie, het leuke ging er af.

 

Maar ook zie ik gelukkig dat jij dankzij of moet ik zeggen mede dankzij een hoop hobbels een heel stuk gegroeid ben als motje, dit verhaal getuigt er van.

 

Zorg dat er weer een goeie groep motjes achter het forum komt met een huid ten dikte van een olifant of drie.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee joh, niet zo negatief,

jij weet best wel hoe ik er over dacht in het begin toen de nieuwe motjes kwamen, en volgens mij zijn er zeker en stel voutjes of vouten gemaakt. ik had er ook niet echt veel vertrouwen in.

ook denk ik (echt niet negatief bedoeld) dat kruimel met modje zo serieus opnam dat de rest van de motjes redelijk rustig achterover konden zitten.

 

maar nu zag ik een positieve kant van wat BY Angels schreef en dat wilde ik alleen benadrukken.

 

En jammer dat je nooit mij nooit persoonlijk heb aangesproken over mijn gezeik, zo als je dat zo mooi kan zeggen, dan had ik het woordelijk kunne verduidelijken, ik dacht echt dat je me kon

Kruimel kreeg ik nooit kwaad (nou ja 1 x dan) die wist en weet hoe ik over geocachen in het algemeen denk.

Tegen een vergoeding van liters cola (geen sinas) wil ik nog steeds te alle tijden persoonlijk mijn visie geven.

 

blijf ajb positief.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mijn gevoel... ik weet het ik ben een newbie...poster...

 

gc.nl forum:

 

voorbeeld: een poster | reactie forum

 

Ik heb een mooie multi gelopen | Ach bagger ding

Leuke micro gelogd | Ach regulars zijn beter

Mooie omgeving op de stashlokatie | Ach ken ze veel beter

Ik heb een nieuwe oregon 300 | Ach mijn gpsmap 60 doet het toch goed

Ik heb mooie coins te koop | Ach lelijke kleur vindt mijn eigen ontwerp mooier

Welles | Ach nietes

Een log is een log | Ach veel te korte log

Samen een puzzel opgelost | Ach dom iedereen moet het wiel uitvinden samenwerken mag niet

Gezellig samen cachen... | Ach waarom... alleen kan je ook cachen

Ik ben blij met geocachen | Ach waarom geocaching is niet meer zoals het was, vroeger was alles beter

Bedankt voor je super inzet al die jaren | Ach ik vind hem een onhandig persoon, maar zeg nu dat hij wel zijn best deed

Ja ? | Nee!

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...