delta123 Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Geschokt ben ik van dit bericht. Ik miste Reintje's berichtjes al tijdens het weekend bij de problemen met de statistieken. Nu blijkt waarom... En is dat alles helemaal niet belangrijk meer. Familie en vrienden allemaal heel veel sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myth Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ook voor ons geldt dat we Coen niet persoonlijk kenden, alleen als naam onder de kaart. Erg triest bericht, we wensen de nabestaanden veel sterkte bij de verwerking van dit verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjors Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Reintje de Vos, die wij allemaal kennen van zijn goede dingen die hij voor geocaching heeft betekend en zal blijven betekenen. Niet een man van veel "forum-woorden", maar des te meer een man van daden.!! We zullen hem missen maar niet vergeten. Postuum nog bedankt voor je vele en goede werk Coen. sjors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 daar wordt je even heel stil van.... veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ik had al vroeg begrepen dat de ziekte hem stevig in zijn greep had. Te stevig, dat vond hij zelf ook. De laatste stilte was een stilte voor de storm. Vanuit hier wil ik mijn condolances geven aan de famillie en kennissen. Rust zacht Reintje (Coen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerry en tamara Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ook al kennen wij Reintje (coen) niet persoonlijk wil ieder die hem dierbaar is heel veel sterkte wensen met dit inmens verdriet gecondoleerd namens Team jertam (jerry en Tamara) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ja, je volgt wel eens een draadje en leest wat over Reintje, maar dit is ongelofelijk en ..........hier zijn geen haast woorden voor. Weer een jong iemand die een oneerlijke strijd heeft verloren. Wij wensen zijn familie veel sterkte met dit onbeschrijfelijke verlies, gecondoleerd en heel veel sterkte. Linda, Iris, Femke, Aart-Jan, Jurrie en Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ik schrik niet gauw en ben niet gauw onder de indruk van iets, maar dit raakt mij erg. Al kende ik Coen niet persoonlijk, we hebben nog wat pm'tjes uitgewisseld de laatste tijd en nu ik dit hoor denk ik, waar heeft hij de tijd vandaan gehaald om ze nog te beantwoorden? Een groot verlies voor geocaching.nl en voor natuurlijk op de eerste plaats zijn familie, die wij vanauit het Hoge Noorden veel sterkte toewensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ook ik kende Coen niet persoonlijk. Wel hadden we regelmatig contact via de mail en de chat. Ik zal hem missen. Veel sterkte voor de familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wij hebben Reintje mogen ontmoeten tijdens het laatste GME. En met dat beeld voor ogen is het zeer moeilijk voor te stellen dat dit nu is gebeurd. Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies. Bert en Ellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
draculix Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 ik wens de nabestaanden heel veel kracht, liefde, steun en sterkte toe. reintje, bedankt voor al je inzet en werk voor ons geocachers. rust in vrede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Polmske Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 (bewerkt) Ook namens team Polmske, heel veel sterkte in de toekomst voor de familie en vrienden van Coen. Wij hebben Coen niet persoonlijk gekend, desondanks doet het ons erg veel pijn dit te horen. Coen we zullen je nooit vergeten, je fantastische werk niet en jou niet. Rust zacht. Peter en Dimitri. 7 december 2006 bewerkt door Polmske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ook wij kenden Reintje alleen via het internet, waarvoor hij zoveel goed werk heeft verricht voor onze hobby. Wij wensen vriendin, familie en vrienden heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blazez Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Reintje, Super bedankt wat je allemaal gedaan hebt voor geocaching. Van ons uit ook condoleances naar de familie van coen. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Kippenvel....... Bij het lezen van zo'n bericht wordt je toch even stil. Het benadrukt maar weer eens de vergankelijkheid van alles. Via dit Forum wil Team-Eppie allen die Rein hebben gekend condoleren en heel veel sterkte voor de komende tijd toewensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten