Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Al was Reintje voor ons "alleen maar" een naam op het forum, tis wel een naam van iemand die we bewonderen voor zijn inzet.

 

Wij betuigen ons medeleven aan zijn vriendin en andere nabestaanden. Wij wensen hen veel sterkte om met dit verlies om te gaan.

 

Nelleke en Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We schrokken heel erg van dit vreselijke bericht. Dit is een enorm verlies voor de geocaching.nl community.

 

We zijn Coen altijd zeer dankbaar geweest voor de enorme hoeveelheid tijd die hij stak in geocaching.nl om deze goed te laten draaien en te voorzien van nieuwe features.

 

Heel veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden.

 

Maarten, Mieke en Tim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als zovelen kende ook ik Reintje de Vos niet persoonlijk, maar ik volgde zijn draadjes hier op het forum. Vooral die over de kaarten had mijn interesse. Helaas.......dit soort ellende komt altijd te vroeg. Ik ben er heel erg stil van.

 

Sterkte voor vriendin, familie en iedereen die hem gekend heeft.

 

Reintje, cache ze daarboven.

 

Willem Zwart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje de vos, een naam die je regelmatig tegenkomt hier op de website van geocaching.nl.

Waren er probleempjes of waren er verzoekjes betreft het een of ander dan zocht Reintje het uit en dan kon er soms onaangekondigd zo maar iets nieuws verschijnen.

Een tijdje terug al de berichtjes gelezen dat je problemen had met je gezondheid en dan toch nog doorgaan met je bezigheden.

Nu van Hawkeyes het bericht dat je ons plots verlaten hebt doet een ieder weer even met beide benen op de grond staan.

 

We wensen de familie heel veel sterkte toe de komende periode.

 

Jan-Willem & Ingeborg, PA3FUS & Ciara33

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het GME een keer 'Reintje' ontmoet, wat mailcontacten, zijn cache gedaan, en met bewondering en respect voor zijn inzet voor mijn hobby altijd zijn naam in gedachten.

 

Familie en vrienden, veel sterkte in de komende tijd!

 

Simone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De naam Reintje de Vos ken ik alleen van deze Site en van de discussie met de kaarten.

 

De familie en nabestaanden willen wij condoleren met het verlies hun dierbare Reintje de Vos.

Veel sterkte de komende periode!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...