Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

Geen bekende van Reintje maar wel grote gebruiker van wat hij heeft gemaakt.

 

Ik ben er stil van.

 

 

 

 

 

 

vriendin, familie en bekende, veel sterkte gewenst met het verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit is niet met woorden te beschrijven. Ik heb hem bij de laatste GMe mogen ontmoeten en het was een super enthousiaste man en nu is hij niet meer.

 

Het is een moment om even bij stil te staan en een diepe buiging te maken.

 

En nu is er alleen nog maar stilte.

 

Ik wens de familie heel veel sterkte toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbijsterd en geschokt zijn wij, nooit geweten dat het zo slecht met hem ging.

 

We wensen alle nabestaanden heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

 

Het leven is als sneeuw,

je kunt het niet bewaren.

Troost is dat je er was,

uren, maanden, jaren.

 

Hilde, Martijn en Demi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moet ik er nog aan toevoegen, een van de grote drijfveren achter onze zowat dagelijkse hobby is overleden. Wat deden we zonder zijn creaties als daar zijn de caches en de vele gadgets waarmee geocaching.nl is opgesierd. Onbaatzuchtig zoals dat hoort en strijdend ten onder. Ik zag begin november nog een log van je, en deze week las ik van je hevige koorts, onbegrijpelijk. De wereld zal anders zijn vanaf vandaag, de geocaching wereld in ons land zeker. De gedachten zullen altijd terug gaan naar de ontmoetingen in chatroom of in mail, in werkelijkheid of op forum. Soms zei je in de chatroom heeft er iemand nog iets aan mij te vragen? Alsof je om werk verlegen zat. Dit slaat een diepe wond in onze community en laat een grote leegte achter.

Ik zal je vraag in de room missen, Reintje of zal ik maar Coen zeggen, vaarwel en rust zacht, het was veel te kort.

 

Zijn familie en nabestaanden willen we alle kracht en sterkte toewensen met het verwerken van deze enorme slag.

 

Bettina, Aileen, Jaimy en Ronald.

Team Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze gedachten zijn op de eerste plaats bij de Familie en vrienden van Coen.

Wij wensen jullie veel sterkte de komende tijd en ook daarna.

Het is een gemis wat altijd zal blijven.

 

 

Een groot verlies voor de Nederlandse Geocaching gemeenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik wordt hier erg stil van. Reintje, bedankt voor al het goeds dat je hebt gedaan. De wandeling die ik morgen ga maken is bij deze opgedragen aan jou.

 

Familie, vrienden e.d.: heel veel sterkte de komende tijd. Reintje heeft zijn sporen nagelaten en zal nog lang in onze herinnering blijven bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbijsterd en verslagen zijn we bij het horen van dit bericht. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn...

 

Wij wensen de familie en vrienden van Coen heel, heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

 

Peter en Isabelle, Mr.Chaos en Miss Patent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Coen, voor alles wat je voor ons hebt gedaan.

Hoeveel je van de hobby houdt, straalde altijd van je af.

Enthousiaste pretogen, en ladingen met nieuwe ideeën.

Onbaatzuchtig bezig achter de schermen, waar je voor ons zoveel veranderd hebt.

 

Ik zal je missen.

Eric.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij komen net thuis, we hebben net onze lieve oma begraven, en doen de pc aan en dan lees je dit bericht.

 

ook wij kende reintje de vos niet persoonlijk maar zijn naam was vaak in beeld op de pc.

 

onze deelneming aan alle naabestaande en in het bijzonder zijn vriendien en familie.

 

sterkte

 

team guppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbijsterd en geschokt ben ik, nooit geweten dat het zo slecht met Reintje de Vos (Coen) ging.

Ook al ken je hem dan niet persoonlijk het is een naam die je nooit zal vergeten, door al het werk wat hij voor de Nederlandse Geocache comunity heeft gedaan.

 

Ik wensen alle nabestaanden heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Het zal voor de familie en goede vrienden een groot gemis zijn en altijd blijven.

 

Masterchef

Joost Franke

bewerkt door masterchef
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...