Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een groot verlies. We hebben hem nooit persoonlijk ontmoet maar via de chat begreep ik al van Reintje zelf dat het niet goed met hem ging. Maar bescheiden als hij was, zette hij zichzelf niet op de voorgrond. Het werk dat hij voor geocaching heeft verricht was immens en tot op het laatst heeft hij zich hiervoor ingezet.

 

Familie en vrienden, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met dit verlies

Erik en Carin van Team Hebbes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben Coen slechts eenmaal in het veld mogen ontmoeten.

 

Een enthousiast cacher.

 

 

 

Dagelijks terugkerend echter waren de ontmoetingen met zijn goede werken voor de Geocaching Community .

 

 

 

Een groot verlies.

 

 

 

Familie en vrienden sterkte toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik de titel op de hoofdpagina zag staan, liep er een koude rilling over mijn rug. Dit zijn zulke onwerkelijke berichten. Ik heb tijdens het laatste GME even met Reintje mogen spreken. Uit sommige forumberichten had ook ik begrepen dat Reintje ziek was. Dat het zo ernstig was, is me ontgaan.

 

Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Telkens als ik de kaart gebruik zal ik even stilstaan bij al het goeds wat Reintje voor de geocaching community heeft betekend.

 

Wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste familieleden, vrienden en bekenden van Coen (Reintje)

 

 

Ook al kende ik Coen niet persoonlijk maar alleen via PM's en het forum, het blijft altijd een schok als je zo'n bericht krijgt.

 

___________________________________________________________________

 

Soms weet je niet wat je moet zeggen,

je kunt het dan niet goed uitleggen

Maar ik hoop dat jullie kracht kunnen schenken

uit het feit dat de Geo- wereld altijd met goede gevoelens aan Coen zal denken

 

___________________________________________________________________

 

 

Wij wensen iedereen veel sterkte met het verwerken van dit verdriet en bedanken Coen posthuum voor het vele goed werk voor GC.NL

bewerkt door wilp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg een brok in mijn keel als ik dit lees....voel me ineens erg klein en machteloos.

Kende "Reintje" ook van het GME en van het vele goede werk wat hij voor ons verzette.

 

Ik word hier even heel stil van...

 

Ik wens de vriendin van Coen, zijn familie, zijn vrienden en de vele anderen voor wie hij iets betekende heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel we Coen niet persoonlijk kenden was er veel mailcontact. De afgelopen weken wisten we al dat het slechter met hem ging. En hoewel hij de moed niet verloor en bleef vechten heeft hij deze ongelijke strijd verloren. Wij wensen Marit, zijn familie en zijn vrienden heel veel sterkte met dit verlies.

 

Ruud en Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Cache maatje is niet meer.

 

Hoewel ik wist dat Coen erg ziek was, schrok ik erg toen zijn vriendin Marit mij belde met het droeve bericht.

Afgelopen dinsdag toen ik bij hem was vroeg zijn zus hoeveel caches we samen gedaan hadden. We dachten beide dat het er zo'n honderdvijftig geweest moeten zijn. De laatste cache die we samen hebben bezocht was First Dutch. Coen had een TB opgedoken die elke eerste cache van een land moest bezoeken. Omdat Coen First Dutch nog niet gedaan had, hebben we samen deze tocht door het zand ondernomen. Hier genoot hij van ook al kostte het hem toen al veel moeite.

Coen leerde ik in 2002 kennen toen hij bij KPN kwam werken. Hij was een bijzonder fijne collega om mee samen te werken. Omdat hij benieuwd was naar mijn GPS vertelde ik hem over Geocaching. Hier wilde hij meer van weten en eind oktober 2002 liep Coen, samen met mij, zijn eerste cache. "Tussen de Forten" was het. Na deze eerste cache wis hij direct dat dit zijn hobby zou worden. Zussen, moeder, neefje alle zijn ze een keer mee geweest als Coen ging cachen.

 

Coen, bedankt voor de mooie tijd welke je mij en fenny hebt gegeven.

Marit en familie veel sterkte toegewenst indeze moeilijke tijd.

 

Henk en Fenny, team Loper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...