Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

 

Namens de vriendin van Coen (Reintje de Vos) plaatsen wij hier het trieste bericht dat Coen in de nacht van 6 op 7 december 2006 rond 01:00 is overleden.

Uiteraard wensen wij iedereen die hem kende heel veel sterkte.

 

Alle berichten die hier geplaatst worden zullen op de dag van de crematie aan de familie worden aangeboden.

 

Namens het hele team,

 

Remco

 

 

 

 

 

Link naar de rouwbrief > http://www.geocaching.nl/media/rouwbriefCoenBoltjes.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Veel sterkte aan de vriendin en familie en vriende van Reintje. Hoewel wij hem njiet kenden, zijn we ons bewust van zijn inbreng in geocache land. Daardoor zijn wij geschrokken en verdrietig te horen dat hij er niet meer is.

 

Groet Eniram&Andemo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit de laatste berichten wist ik dat het er aan zat te komen. Maar nu al? Zo snel? Dat had ik niet verwacht. Ergens heb je natuurlijk steeds het idee, of de hoop, dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen.

 

Ik ben geschokt. Ik weet eigenlijk helemaal niets meer te zeggen.

 

Vrienden en familieleden heel, heel veel sterkte met het verwerken van deze drama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een naar bericht!

Natuurlijk wist ik dat hij ziek was, maar niet in de vorm dat hij daar door nu is overleden.

Ik (wij) wens zijn vriendin en alle familie en vrienden van Coen heel veel sterkte.

En ik (wij)willen hem ook Bedanken voor het vele goede werk wat hij hier heeft verricht voor onze gezamelijke hobby.

Groetjes van,

Gerrit en Lenie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Even wordt het helemaal stil bij het lezen van dit bericht. Wij wisten dat Rein erg ziek was en dat het niet de goeie kant op ging. Maar zoals elk mens blijf je hopen dat de behandelingen aanslaan en dat hij er boven op komt.

 

Het bericht van zijn overlijden komt aan deze kant dan ook behoorlijk hard aan want zoals elk overlijden komt het toch onverwacht.

 

Ons medeleven gaat uit naar familie en vrienden.

 

Maju en Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...