Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

Geschokt ben ik van dit bericht. Ik miste Reintje's berichtjes al tijdens het weekend bij de problemen met de statistieken. Nu blijkt waarom... En is dat alles helemaal niet belangrijk meer.

 

 

 

Familie en vrienden allemaal heel veel sterkte gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Reintje de Vos, die wij allemaal kennen van zijn goede dingen die hij voor geocaching heeft betekend en zal blijven betekenen. Niet een man van veel "forum-woorden", maar des te meer een man van daden.!! We zullen hem missen maar niet vergeten. Postuum nog bedankt voor je vele en goede werk Coen.

 

sjors

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al vroeg begrepen dat de ziekte hem stevig in zijn greep had. Te stevig, dat vond hij zelf ook. De laatste stilte was een stilte voor de storm. Vanuit hier wil ik mijn condolances geven aan de famillie en kennissen.

 

Rust zacht Reintje (Coen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je volgt wel eens een draadje en leest wat over Reintje, maar dit is ongelofelijk en ..........hier zijn geen haast woorden voor. Weer een jong iemand die een oneerlijke strijd heeft verloren.

Wij wensen zijn familie veel sterkte met dit onbeschrijfelijke verlies, gecondoleerd en heel veel sterkte.

Linda, Iris, Femke, Aart-Jan, Jurrie en Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrik niet gauw en ben niet gauw onder de indruk van iets, maar dit raakt mij erg. Al kende ik Coen niet persoonlijk, we hebben nog wat pm'tjes uitgewisseld de laatste tijd en nu ik dit hoor denk ik, waar heeft hij de tijd vandaan gehaald om ze nog te beantwoorden? Een groot verlies voor geocaching.nl en voor natuurlijk op de eerste plaats zijn familie, die wij vanauit het Hoge Noorden veel sterkte toewensen.

 

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben Reintje mogen ontmoeten tijdens het laatste GME. En met dat beeld voor ogen is het zeer moeilijk voor te stellen dat dit nu is gebeurd.

Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

 

Bert en Ellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook namens team Polmske, heel veel sterkte in de toekomst voor de familie en vrienden van Coen. Wij hebben Coen niet persoonlijk gekend, desondanks doet het ons erg veel pijn dit te horen. Coen we zullen je nooit vergeten, je fantastische werk niet en jou niet. Rust zacht.

 

Peter en Dimitri.

bewerkt door Polmske
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kippenvel....... Bij het lezen van zo'n bericht wordt je toch even stil.

Het benadrukt maar weer eens de vergankelijkheid van alles.

 

Via dit Forum wil Team-Eppie allen die Rein hebben gekend condoleren en heel veel sterkte voor de komende tijd toewensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...