team_wolfje Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Ook vanuit hier oprechte deelneming aan de vriendin en familie van Coen. Bijna niet te relativeren zoiets.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Mors certa - hora incerta Toen Coen in juni in het ziekenhuis werd opgenomen ( zie draadje) was het mij zeer duidelijk dat het ernstig was. Latere berichten over zijn gezondheid waren niet best. Zijn overlijden komt ook voor mij erg onverwacht. Ik zal hem blijven herinneren voor zijn gc.nl-werk waar hij zovelen blij mee heeft gemaakt en zijn fantastisch enthousiaste inzet. Het ga je goed Coen, wherever you are! Mijn condoleances aan allen die Coen na staan.
zitawalk Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Hier word je altijd stil van ,ook al ken je iemand niet persoonlijk. Familie en vrienden heel veel sterkte voor de komende moeilijke tijd. Ronald, Judith en Zita
brilstar Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Vanuit Alblasserdam wens ik alle nabestaande heel veel sterkte toe.
Fire5 Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Vanuit Huizen NH met oprechte deelneming ..... Veel sterkte gewenst voor de komende periode aan alle nabestaanden. Fire5
barnold Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Sterkte voor iedereen uit Coen's naaste omgeving.
Goonies Oosterhout Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Sterkte aan de familie en vrienden toegewenst vanuit Oosterhout. Het regent hier alsof het hoort. Laat het een troost zijn dat Coen hier zijn sporen heeft nagelaten als Reintje de Vos. Rolf.
apiedi@k Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Na het lezen van het overleidings bericht was ik geroerd. Ik heb Coen nooit ontmoet maar voel me toch geroepen om zijn familie sterkte te wensen met het verwerken van hun verdriet.
chokotoff Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Alhoewel ik Coen nooit heb ontmoet, zie ik hem regelmatig op mijn scherm als Reintje de Vos voorbij komen. Zijn inzet in Geocacheland is en was zo te zien groot. Wens de familie en naasten alle kracht toe om dit grote verlies te dragen. Chokotoff
firechief Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Ik heb Coen, zoals zovelen, niet persoonlijk gesproken, maar ongetwijfeld wel op het GME gezien. Dit jaar nog een kaartje gestuurd toen hij in Amsterdam in het ziekenhuis lag. En nu zo'n plotseling eind. Zelf heb ik dit net meegemaakt met een brandweer collega die ook de strijd niet kon winnen. Een ieder die hem dierbaar was veel sterkte toegewenst, nu en in de toekomst. Firechief met Ria en Wendy de Schutter
Micky Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Wij denken bij Reintje aan zijn indrukwekkende en onvergetelijke cache Dleeblegeips. Nog maar een half jaar geleden meldde hij dat hij wegens een ziekenhuisopname wel een kaartje wilde. Iets waar we graag aan voldeden. En dan is hij nu overleden. 45 jaar jong, jonger nog dan wij. Verschrikkelijk, we kunnen het niet geloven, maar het is waar. Coen, rust zacht ... Marit, overige familie en vrienden, we wensen jullie alle kracht om dit verlies te dragen. Micky en Ricky aka Betsy en Lex
go-go Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Ook van ons van harte gecondoleerd en veel sterkte gewenst aan de nabestaanden en de medewerkers van geocaching.nl met dit verlies. Geogroeten van team go-go.
Ringeling Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Ook hier was het schrikken geblazen na het lezen van dit slechte nieuws. Zeker als ik zie hoeveel berichten en persoonlijke boodschappen er in korte tijd op dit overlijdensbericht gekomen zijn, begrijp je het bijzondere verlies voor de Nederlandse geocaching gemeenschap. Iedereen sterkte met dit verlies en met name zijn vriendin, familie en vrienden.
Aanbevolen berichten