Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

Wat nog zeggen wat nog niet gezegd is?

 

We kende je niet persoonlijk, maar wel de naam achter al die berichtjes op het forum, de vermelding van de maker van het script bij de kaarten en natuurlijk van die 2 zeer speciale cache's "Spiegelbeeld"en "Hoogtepunt".

 

We willen Marit, de familie en alle vrienden heel veel sterkte wensen bij dit verlies,

 

Albert, Marijke en Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het "klikken op de algemene kaart" zal vanaf vandaag voor altijd anders zijn!!

Ik kende je niet persoonlijk maar bedankt voor je vele werk waardoor wij geocachers

deze mooie hobby mogen beleven!!

 

Coen "Reintje de Vos" rust zacht!!

 

Ik wens Marit, familie en vrienden heel veel sterkte toe!!

 

Davince

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de begindagen van mijn Geopatra-nick was er in het wereldje onduidelijkheid over wie ik was en wat mijn geslacht nu was. Ergens in de Drunense duinen waren wij jou, Reintje de Vos tegen gekomen en Coen berichtte op het forum dat hij Geopatra had ontmoet: een vrouw.

En toch had ik toen al jaren een baard.

Later hebben we met enige regelmaat e-mailwisselingen gehad altijd met veel wederzijds respect.

Goede herinneringen!

Je zou "Vughtse Heide ,Memorial" nog komen doen nav. zijn waarderingen met Geo d'Ors.

 

Zonder Coen was geocaching.nl niet geweest wat het nu is.

 

Dat hij ziek was had ik wel begrepen, maar terminaal, neen dat had ik nooit verwacht. Het was dan ook een heftige schok - aanvankelijk ongeloof - toen de betekenis van het forumbericht tot mij/ons doordrong.

Stilte.

 

Je hoort het niet meer, maar de ongeevenaarde omvang van de reacties in 1 dag in dit lijntje spreekt boekdelen: iedereen is hartstikke blij met jouw bijdragen voor geocaching.nl en mn. de website. En iedere keer dat ik op deze site kom - dagelijks meerdere malen dus - profiteer ik ervan en zal ik je voorlopig ook zo herinneren.

En blijven apprecieren!

 

Veel dank en rust zacht, Coen.

 

Mijn gedachten gaan ook uit naar je dierbaren.

 

 

Peter (+ Corine) (Geopatra/RedRocks)

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdriet, ongeloof, een gevoel van een groot verlies strijden in mijn binnenste. Woorden schieten voor mijn gevoel atijd tekort in situaties als deze.

 

De cache Hoogtepunt zorgde voor e-mail contact met Coen toen bleek dat we de stash niet konen vinden. Een cache die in een door ons vaak opgezocht vakantiegebied lag die we dus niet koneden laten gaan. Het kostte ons zelfs 2 jaar want tijdens onze eerste tocht moesten we stoppen vanwege het slechte weer.

Na e-mail contact met Coen en het geven van de door ons gevonden antwoorden bleek dat we wel degelijk goed hadden gezeten. Coen op weg om te controleren of de stash er nog lag; ja tuurlijk, wij hadden gewoon letterlijk met onze neus gekeken.

Een trotse mail van Coen volgde dat Deeblegips af was. Helaas hebben wij deze niet meer kunnen doen.

 

Coens bezoek aan het ziekenhuis ging voor ons niet ongemerkt voorbij en al snel was er een kaartje gestuurd. En al hadden we al vernomen dat alles niet zo ging zoals gewenst komt dit afscheid toch onverwacht.

 

Coen, we zullen je missen. Jouw inzet voor de site, jouw bereidheid om altijd te helpen, jouw liefde voor het geocachen, jouw reacties op het forum, je laat een groot leeg gat achter.

 

Voor Marit , familie en vrienden kan ik niets anders doen dan ze ongelooflijk veel sterkte toe te wensen.

In gedachten zullen we dinsdag bij jullie zijn.

 

Fred, Ingrid en Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je even rustig de ochtend te beginnen met een bakje koffie en dan lees je dit nare bericht. Ook wij kenden Coen alleen maar van al het goede werk wat hij hier verrichte.

 

Ons medeleven gaat uit naar de familie en vrienden en wij wensen hun heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

 

Coen, bedankt voor je tomeloze inzet, we zullen je bijdragen missen. Rust zacht.

 

Ik heb een steen verlegd

in een rivier op aarde.

Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten.

Ik leverde het bewijs van mijn bestaan.

Omdat door het verleggen

van die ene steen

de stroom

nooit meer dezelfde weg zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken Coen alleen van een paar mails die ik met hem uitwisselde... maar toch staan de tranen me nu in de ogen.

 

Coen, ik ben er zeker van dat jij nu in de grote cache daarboven bent, daar waar de ontvangst altijd goed is, je altijd een FTF scoort en de caches mooier zijn dan hier beneden... het ga je goed, heel cachend Nederland zal je missen...

 

Grote Smurf heeft thuis nog een NL geocoin 2006 liggen die een goede bestemming nodig heeft... bij deze is die gevonden. Een "Remembering Reintje de Vos" coin. Coen verdient veel meer, maar het is een begin...

 

Team de Smurfen wenst iedereen die Coen hoe dan ook gekend heeft en zijn familie in het bijzonder heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

bewerkt door elsinga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet na een computerloze dag vanmorgen de PC aan en lees dit trieste bericht. Een gevoel van onmacht en verdriet maakt zich van mij meester. Wij als beginnend team hebben geen kans gehad om hem te mogen ontmoeten en vinden dat jammer.

 

Wij wensen iedereen die hem gekend hebben heel veel sterkte toe de komende tijd.

 

Team happyksk

 

char_les, Jeroen en Anouk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...