Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een dierbare verliezen is wat we allemaal vrezen.

En als het dan gebeurd lijkt je wereld in te storten.

 

Zo'n verlies zal nooit wennen. Ook leer je er niet mee leven. En een keer moet je de draad weer oppakken. Na lange tijd krijgt deze gebeurtenis dan een plaats in je leven, en blijft alleen nog de herinnering.

 

Alle dierbare van Coen, heel veel sterkte toegewenst in deze nare periode namens team de spetters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:down: ...

 

... als je de diverse reacties op het forum leest, dan komt het er min of meer op neer dat niemand hem kent, maar iedereen weet wie hij is. Waarschijnlijk typeert het zijn bescheidenheid en daarmee tevens zijn klasse!

 

Mijn waardering voor alles wat hij gedaan heeft :lol: ! We zullen hem missen.

 

En aan een ieder die hem wel kent: HEEL VEEL STERKTE met het verlies van Reintje.

 

Flash!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongeloof bij het doorlezen van de nieuwe berichten op het forum. Dat Rein ziek was had ik reeds eerder gelezen, maar niet geweten dat het 'zo'n ziekte' was.

Zijn enthousiasme en inbreng voor de geocaching gemeenschap zullen we nooit vergeten!

Familie, vrienden en alle anderen, veel sterkte gewenst bij het verwerken van het verlies van jullie dierbare Coen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

teon ik dit bericht las moest ik wel even schrikken.

 

ook namens ons heel veel sterkte met dit verlies.

ik heb hem niet gekend maar als cachers onder elkaar delen we dit verlies.

 

heel veel sterkte inkesa (Inge,Kees en sam)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond kwam @rend even op bezoek en het eerste dat hij zei was: 'heb je het al gehoord, Reintje is overleden'. Toen was het dus even stil...

Wat een schrik en wat een verlies, voor geocaching.nl maar uiteraard nog veel meer voor zijn naasten. We willen hen dan ook veel sterkte wensen.

 

GeoGeldrop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Contra vim mortis non est medicamen in hortis... (Tegen de dood is geen kruid opgewassen)

 

Het bestuur van Geocaching.BE wenst de familie en vrienden van "Reintje de Vos" veel sterkte in deze moeilijke dagen.

 

Reintje,

Rust zacht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als vele anderen hebben wij Reintje nooit ontmoet, en kennen wij hem alleen van zijn werk op gc.nl en uit berichten op het forum. Daarnaast heeft hij ons sinds vorige week ook nog eens flink bezig gehouden met zijn cache het Hoogtepunt (en daar zijn we vermoedelijk ook nog wel even mee bezig...) en voor morgen hebben we al weken een afspraak staan om samen met KarelKraak Dleeblegeips te gaan zoeken.

Na dit vreselijke bericht worden deze caches nog specialer - Reintje zal voortdurend in onze gedachten zijn.

 

Wij wensen alle familie, vrienden en bekenden veel sterkte met dit verlies.

 

Martin en Christien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...