Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hier schrik ik nogal van. Ik wist dat ie in het ziekenhuis was geweest, en de kaartjes. Maar dat hij zo ziek was, was mij niet bekend. Hoe hij altijd op de achtergrond met alles bezig is geweest voor geocaching! Wat een tijd en energie heeft ie hier in geschonken. Woorden schieten hier tekort. Ik wens de nabestaanden en de familie veel sterkte om dit grote verlies te verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn er stil van en leven mee met de naasten van Coen. Dagelijks maken we gebruik van de vele zaken die Coen voor geocaching.nl heeft gecreëerd. Hoewel ook wij Coen niet persoonlijk hebben ontmoet lijkt het toch of een goede vriend van ons is heengegaan.

Reintje bedankt voor al je inzet. De herinneringen die je bij ons achterlaat zijn groot, maar staan slechts in schril contrast bij de leegte die overblijft bij familie en vrienden.

 

Guus en Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn erg geschrokken. We wisten wel dat Coen ziek was maar niet dat het zo erg was.

We kenden hem niet persoonlijk maar wel van een mailwisseling over één van zijn prachtige caches. En natuurlijk zijn werk voor Geocaching.nl.

 

Een groot gemis voor de Geocaching Community!

 

We wensen zijn vriendin, familie en vrienden heel veel sterkte toe met dit verlies.

 

Team CrankyHenkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is altijd moeilijk als iemand ons ontvalt. Zoals de meesten van ons hebben we Reintje nooit mogen ontmoeten. Zijn werk voor .nl is echter altijd duidelijk geweest.

 

Een paar maand geleden kwam het bericht dat hij ernstig ziek was en behandeld werd. Dat was een schok, vooral omdat zoiets ook bij ons dichtbij gekomen is. Wij hebben nog geluk, Coen had dat kennelijk niet meer, jammer!

Wij wensen de nabestaanden zeer veel sterkte.

Laat het een (zwakke) troost zijn dat zoveel geocachers aan hem denken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ook hier is er een stilte gevallen.

 

Jaren plezier gehad van de werk voor de site, mede dankzij Reintje is het zo populair.

Met trots hoop ik daar nog tijden van te genieten.

 

In gedachten blijf je onder ons......

 

 

 

Veel Sterkte voor Coen's familie en aan allen die Coen, Reintje persoonlijk kenden.

 

Frank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij geldt ook dat ik Coen niet persoonlijk kenden, alleen als naam onder de kaart.

 

Ik wens de nabestaanden veel sterkte bij de verwerking van dit verlies.

 

Daan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...