Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mors certa - hora incerta

Toen Coen in juni in het ziekenhuis werd opgenomen ( zie draadje) was het mij zeer duidelijk dat het ernstig was. Latere berichten over zijn gezondheid waren niet best. Zijn overlijden komt ook voor mij erg onverwacht.

Ik zal hem blijven herinneren voor zijn gc.nl-werk waar hij zovelen blij mee heeft gemaakt en zijn fantastisch enthousiaste inzet.

Het ga je goed Coen, wherever you are!

Mijn condoleances aan allen die Coen na staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Coen, zoals zovelen, niet persoonlijk gesproken, maar ongetwijfeld wel op het GME gezien. Dit jaar nog een kaartje gestuurd toen hij in Amsterdam in het ziekenhuis lag. En nu zo'n plotseling eind. Zelf heb ik dit net meegemaakt met een brandweer collega die ook de strijd niet kon winnen.

Een ieder die hem dierbaar was veel sterkte toegewenst, nu en in de toekomst.

Firechief met Ria en Wendy de Schutter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij denken bij Reintje aan zijn indrukwekkende en onvergetelijke cache Dleeblegeips.

 

Nog maar een half jaar geleden meldde hij dat hij wegens een ziekenhuisopname wel een kaartje wilde.

Iets waar we graag aan voldeden.

 

En dan is hij nu overleden. 45 jaar jong, jonger nog dan wij.

Verschrikkelijk, we kunnen het niet geloven, maar het is waar.

 

Coen, rust zacht ...

Marit, overige familie en vrienden, we wensen jullie alle kracht om dit verlies te dragen.

 

Micky en Ricky aka Betsy en Lex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier was het schrikken geblazen na het lezen van dit slechte nieuws.

 

Zeker als ik zie hoeveel berichten en persoonlijke boodschappen er in korte tijd op dit overlijdensbericht gekomen zijn, begrijp je het bijzondere verlies voor de Nederlandse geocaching gemeenschap.

 

Iedereen sterkte met dit verlies en met name zijn vriendin, familie en vrienden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...