Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

Ik schrik ontzettend van dit bericht, ik kende hem niet persoonlijk, maar van de berichtjes op de site. Wel wist ik dat hij ziek was, maar omdat hij zo druk bezig was met de google-maps, had ik niet in de gaten dat het niet goed ging met Reintje (Coen). Ongelofelijk dat hij zoveel voor geocaching.nl heeft gedaan, en met name de laatste weken, dat zal niet altijd meegevallen zijn, wat een KANJER!

 

 

Ik wil zijn vriendin en alle familie condoleren, en voor de komende tijd heel veel sterkte en kracht toewensen om dit grote verlies te dragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier past alleen maar stilte, en natuurlijk héél veel RESPECT voor al het werk wat Coen / Reintje voor ons allemaal deed.

Op de achtergrond ? Wij denken van niet, want iedere geocache tocht begint met een blik op de kaart.

Coen, rust zacht.

Familie, vrienden en bekenden veel sterkte.

 

De Bruintjes, Hennie & Stephanie Bruines.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel we "Reintje" helaas nooit persoonlijk ontmoet hebben willen ook wij onze medeleven en respect voor hem uiten,

ik ken hem als een persoon die heel begaan was met de site,

 

Thuisgenoten en familie wensen we veel sterkte,

 

Ming,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de zomer van 2005 heb ik bij 35 graden Celcius mijn 3e geocache gedaan: Het Hoogtepunt van Reintje de Vos. De 5 sterren voor de moeilijkheidgraad had ik geeneens gezien en met de snelheid waarmee ik mijn afdrukken had gemaakt was een deel van de te zoeken boompjes weggevallen.

Dat heb ik geweten !!

Ik heb vervolgens drie dagen in de gloeiende zon vanaf Camping Harskamperdennen naar boompjes lopen zoeken, coordinaten zitten uitrekenen, staan peilen, nog een keer staan peilen en ...juist ja, ook nog meerdere keren terug gemoeten voordat alles in kannen en kruiken was. Heerlijk was het gevoel toen ik de amobox uiteindelijk naar boven trok en trots was ik toen ik deze geocache na terugkeer van mijn vakantie had gelogd en als "Poolster found Het Hoogtepunt" op mijn korte lijstje zag staan.

Vanaf dat moment ben ik steeds sterk emotioneel verbonden gebleven met deze geocache. Reden waarom ik hem ook nog steeds op mijn "Watchlist" heb staan.

Sterker: die emotionele binding met de cache is blijkbaar ook overgeslagen op de maker. Zonder Reintje ooit gezien of gesproken te hebben (wel een keer e-mail contact gehad) trok zijn naam daarna altijd mijn aandacht als ik zag dat hij op het forum was ingelogd of als zijn naam onder een artikel opdook.

Toeval of niet? Ik kom bijna nooit in de chatbox. Afgelopen zondag ging ik er bewust naar binnen in de hoop Reintje daar eens te treffen om met hem mijn ervaring met zijn supercache te delen. Hij was er niet.

 

Ik ben er absoluut van overtuigd dat het (de geocache van) Reintje is geweest die mij de vlam heeft doen overslaan.

Reintje, nogmaals bedankt voor deze geweldige cache ervaring die je mij met Het Hoogtepunt hebt bezorgd.

 

Ik wens familie, vrienden en iedereen in zijn nabije omgeving heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

 

Groet,

Poolster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik net even snel wilde kijken of er nog nieuwe caches waren zag ik dat de achtergrond pikzwart was... Er flitste van alles door mijn gedachten op dat moment.... hee? iets nieuws? of zou er.... ongelukg? dood? nee dat zal toch niet? snel kijken op het forum en dan dit bericht. Geschokt ben ik en heel verdrietig. B) Ik ken Reintje niet eens.

 

Zoals de meeste hier bleef mijn contact beperkt tot het kennen van zijn scripts en van berichtjes op vragen over de nieuwe googlekaarten (waar hij notabene een paar weken geleden op mijn eigen verzoek nog de caches in Frankrijk op heeft laten verschijnen) en dan lees je zo ineens vanuit het niets dat hij heel ziek bleek te zijn en nu van ons weg is. :cry:

 

Het huilen staat me op het moment nader dan het lachen en ik ben bang dat alle woorden tekort schieten. Uit ervaring weet ik dat het rond deze tijd extra hard aankomt om iemand te moeten verliezen en ik kan dan ook niet anders dan familie vrienden kennissen heel erg veel sterkte te wensen in deze moeilijke tijd.

 

Rein bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor ons.

 

God looked around His garden

and found an empty space;

He then looked down upon this earth

and saw your tired face.

 

He put His arms around you

and lifted you to rest;

God's garden must be beautiful.

He only takes the best.

 

Reintje de Vos,

Het ga je goed.

 

edit: Rein ik heb je een eigen TB gegeven. Ik hoop dat hij ter nagedachtenis aan jou in bijzondere caches mag komen.

bewerkt door gpscaching.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...