Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Reintje kende ik niet persoonlijk, behalve een paar keer contact gehad per mail.

Voor de vele dingen gedaan voor onze grote gemeenschappelijke hobby, zal hij altijd verbonden blijven met Geocaching Nederland.

Veel sterkte wensen wij de familie en vrienden van Coen.

 

BBruce

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ik een paar dagen niet op het forum ben geweest, schrik ik van het eerste bericht dat ik zie.

Dat Coen ziek was, had ik wel gelezen, maar dat zo ernstig was, wist ik niet.

 

Ik heb hem nooit in levende lijve ontmoet, maar door zijn vele werk voor geocaching.nl was hij een begrip.

Bij het gebruik van zijn cachekaarten zal hij steeds in mijn herinnering blijven.

 

Familie en vrienden, veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wisten niet dat Coen ziek was en kenden hem niet persoonlijk.

Wel zagen wij zijn enorme en goede invloed in Geocaching-land.

Des te meer een schok om dit bericht te lezen.

 

Wij wensen familie en vrienden veel sterkte in de toekomst met dit verlies.

 

WMX

 

Marcel

Willemijn

Xander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al kenden wij Coen niet persoonlijk, hij heeft ons regelmatig geholpen met vraagstukken. Geocaching was onlosmakelijk verbonden met Reintje de Vos.

Coen, heel erg bedankt voor al je inzet en je naam zal als begrip in geocaching de wereld in gaan.

Wij wensen de familie en vrienden van Coen heel veel sterkte en kracht met het verwerken van dit onbeschrijfelijke verdriet.

GeoGup & Zoefff ( Nico & José)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij, Audianen(13), wensen de familie en bekenden van Coen veel sterkte toe in deze moeilijke dagen.

We behoren nog niet zo lang tot de gemeenschap der geocachers maar de naam Reintje de Vos is ons toch al meerdere keren voor de cachers-voeten gekomen, alhoewel nooit persoonlijk terwijl toch zo dichtbij, Amersfoort.

 

Nogmaals sterkte in deze moelijke tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen we in juni 2006 Reintje zijn oproep beantwoorden om hem een kaartje te sturen in het ziekenhuis hadden we niet kunnen bedenken dat we een half jaar hier dit verdrietige bericht moesten lezen.

 

De inzet van Reintje voor gc.nl en de mooie kaarten die hij heeft gemaakt hebben we altijd bijzonder gewaardeerd.

 

Marit, familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al kende ik Reintje de Vos niet, maar zag vaak berichten van hem op het forum, zodat ik begrijp, dat hij veel betekend heeft voor Geocaching Nederland.

Familie en bekenden gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

zegei

bewerkt door zegei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...