Spring naar bijdragen

Premium member of Donateur forum; Wat is het verschil?


Geo.Error

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als ik het zo lees moeten we volgend jaar met de kerst dit draadje maar eens over doen :beerchug:

 

Als een stichting winst maakt is dat voor de belasting geen probleem. Alleen over de winst moet je belasting betalen. Dus als er meer geld zou komen en aan het eind van het boekjaar de balans = nihil betaalt de stichting dus geen belasting.

 

Een optie is voor donaties groter dan 10,00 is dat er geboekt word met bv 25,00 euro "donatie voor 1 jaar"

 

Wat Geopatra al zegt "iets zakelijker mag", ben ik het wel eens. Het team steekt een hoop vrije tijd in de site en dingen er omheen. Door het wat zakelijker aan te pakken kun je ook meer bewerkstelligen. (zei de persoon languit op de bank). Hier bedoel ik geen commerciele site maar als je dan mensen hebt die "gestraft" worden voor vrijgevigheid klopt ook niet helemaal.

bewerkt door zaanhoeve
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ook maar eens het bekende bedrag overgemaakt.

Het moest er ook maar eens van komen, maak tenslotte ook gebruik van de beschikbare gegevens.

 

Ben benieuwd of ik volgend jaar voor de herinnering al betaald heb. :dribble:

 

 

Gaat nog sneller dan verwacht, vanmiddag pas overgemaakt en nu al donateur.

Sneller en gekker kan echt niet.

 

Proost dan maar. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap allemaal niet waarom vermeldt moet worden hoeveel iemand betaald. Dat lijkt me persoonlijk en dat de een het er wel voor over heeft en de ander niet doet er m.i. niet toe. In het eerste jaar dat ik ben ga geocachen ben ik donateur geworden net als premium member. Er werd toen nog niet naar gekeken of je donateur was of niet. Ik ben donateur geworden omdat ik .nl wilde steunen in een hobby die ik graag beoefen. De voordelen die ik eventueel met het donateursschap waren mij te weinig om het daarvoor te doen. Die voordelen zie ik wel als PM maar niet als donateur.

 

De laatste paar weken zie ik alleen maar discussies over groene namen en het over en weer reageren op het feit dat de een 10 euro veel geld vindt en de ander niet. Iedereen besteed zijn geld op zijn eigen manier. Het niet of niet meer dan 10 euro betalen aan .nl hoeft niet altijd gekoppeld te zijn aan je bestedingsruimte.

 

Voor de rest schiet deze topic volledig zijn doel voorbij. Het gaat niet meer over of je donateur of PM moet worden, maar over het feit dat men betaald heeft en zijn naam, nu groen is. Leuk!, maar interessant??? Nee!

 

Als je het geld hebt, doe beide. Moet je kiezen zou ik persoonlijk gaan voor PM.

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle betalingen t/m 29/12 zijn verwerkt. Laat het me s.v.p. weten als je betaald hebt maar nog steeds als member in de lijst staat.

 

Er zijn betalingen binnengekomen van:

 

= Cacher: WWODAN 2007. Kent iemand dit team? Ik ken wel een team wodan, naam van de betaler matched echter niet. Opgelost

 

= Fam van Zeil en van Zeil-Hak uit Uchelen. Geen teamnaam vermeld. Bekende van ons? Opgelost

 

= Fam Boekhoudt uit Nuenen. Geen teamnaam op afschrijving. Kent iemand dit team? Opgelost

 

= Cacher: Tjitte . Komt niet in ons bestand voor. Schrijffout? Fam Hoogkamp uit Eenum. Opgelost

 

Bedankt voor de hulp :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...