Spring naar bijdragen

Premium member of Donateur forum; Wat is het verschil?


Geo.Error

Aanbevolen berichten

Wat ook kan (wij doen) is als je ook premium member bent en je de daar de oproep voor de nieuwe jaardonatie krijgt, ook gelijk de nieuwe jaar donatie voor geocaching.nl doen

 

Ik heb zojuist weer de melding gekregen dat ik mijn memberschap "moet" verlengen, dus gelijk maar de donatie aan .NL gedaan :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmmm, leuke topic, waar je als forum van geocaching.nl moet lezen hoe graag men geld overmaakt naar geocaching.com :lol:

 

Wat zou het leuk zijn als er ook 10 euro per jaar naar geocaching.nl zou gaan :)

 

Wat dat betreft zijn de geocachers wel een afspiegeling van het echte leven. Zij die al stikken in het geld krijgen alleen maar meer en de arme sloebers krijgen steeds minder. :blush:

 

Natuurlijk steunen wij ook het werk van geocaching.nl. Het geld is overgemaakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nu nog een ander vraagje over donateurschap. Ik weet bijna zeker dat het meer dan een jaar geleden is dat ik donateur geworden ben, maar kan het nergens terugvinden en bovendien blijven we in de groep donateurs.

 

Kan ik dit ergens terugvinden of krijg je automatisch een herrinering als de periode van een jaar voorbij is?

 

Je krijgt geen herinnering.

Je kunt in de bank/giro afschriften vinden wanneer je vorig jaar betaald hebt. :D

 

Oeps, dan moest ik maar eens gaan spitten. Heb hetzelfde "probleem" hier. Geen idee wanneer ik hoeveel gedoneerd heb... :)

 

Herinnering modus staat schijnbaar aan! Vandaag een mailtje van 't Forum dat mijn donatie verloopt. Goede aktie!

bewerkt door Team-Eppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herinnering modus staat schijnbaar aan! Vandaag een mailtje van 't Forum dat mijn donatie verloopt. Goede aktie!

Hier ook een herinnering ontvangen per mail en meteen overgemaakt. Keep up the good work :) .

 

Ha, ik voel een "reddende engel" herkenning opkomen...... Kan jij me even doorgeven hoe ik de donatie kan doen? :D Ik kan niks terugvinden in m'n inet bankieren en op de site kom ik er ook zo snel niet uit....... (sorry......)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ik voel een "reddende engel" herkenning opkomen...... Kan jij me even doorgeven hoe ik de donatie kan doen? :) Ik kan niks terugvinden in m'n inet bankieren en op de site kom ik er ook zo snel niet uit....... (sorry......)

Onder aan de startpagina van geocaching.nl staat het volgende:

Het werk van Geocaching Nederland steunen?

Dat kan. Stort 10 euro op rekeningnummer 47.34.98.022 t.n.v. de Stichting Geocaching Nederland te Roosendaal o.v.v Donateur en Nickname.

Door uw donatie kan deze site blijven bestaan. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Namens het gehele team wil ik toch ook wel eens onze dank uit spreken. Het is ondoenlijk om iedereen telkens persoonlijk te danken, maar je mag van me aannemen dat de donaties telkens weer in dank worden aanvaard.

 

Anderzijds kan ik me voorstellen dat men graag wil weten wat we er mee doen. Welnu, de details ken ik niet omdat ik de penningmeester niet ben. Wel kan ik melden dat we op een behoorlijke server draaien die zelden uit de lucht is, een erg goede prestatie heeft en van nederlandse bodem komt. Tevens trekken wij maandelijks tientallen Gb's over het netwerk heen, dus je kunt je voorstellen dat we geen kleintje meer zijn al kunnen we ons nog lang niet meten met de top.

Groter groeien betekent ook grotere rekeningen; zonder donateurs is dit allang niet meer mogelijk.

 

Daarnaast doneren jullie ons nog elke dag met plezierige berichten en waardering waarmee we ons als vrijwilligers ook 'goed betaald' weten ;)

 

Namens allen, DANK !! :D:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...