Spring naar bijdragen

Rapaille

Leden
  • Aantal bijdragen

    11
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Neutraal

Over Rapaille

  • Verjaardag 30-07-1966

Previous Fields

  • GPS of Smartphone Merk / Type
    Garmin GPS 60 & Garmin GPS 60 Cx
  • Ik gebruik mijn GPS / Smartphone sinds
    sinds januari 2006

Contact Methods

  • Website URL
    http://geocaching.kampjes.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Hardenberg
  1. Dit klopt niet. Het is gewoon een plaatje met linkje dat je in je handtekening zet. Wat wel eens gebeurd, is dat je pc plaatjes van buiten een site blokt. Wat nog meer kan is dat het plaatje dat van gc.com moet komen, langer op zich laat wachten. En als gc.com down is, komt het helemaal niet. Als ik niet ingelogd ben en naar deze pagina kijk, dan zie ik geen banners. Log ik vervolgens in dan verschijnen de banners wel onmiddelijk.
  2. Ben je wel ingelogd? Als je niet ingelogd bent, verschijnen de banners ook niet.
  3. Met viltstift op het beeldscherm inkleuren. Bedankt hier kunnen we wat mee. Nee, je kunt er niets mee. Maar de methode "hoe zelf handmatig probleem oplossen" is een paar berichten terug beschreven. Als er meer methodes zouden zijn, zouden die immers daarbij vermeld staan. Op is op, er zijn geen methodes meer. Ik kan wel 100x schrijven dat de problemen bekend zijn, iedereen meldt weer opnieuw zijn eigen probleem. Daar word ik, ook al is het Kerst, een beetje chagrijnig van. We willen niemand chagrijnig maken. Wij hebben respect voor de mensen die heel veel werk verrichten voor gc.nl. Wij wachten wel af tot het stipje op de kaart verschijnt. @Geothean - Wij hebben wel een dag gewacht en zijn blij dat hij nu op de nieuwe kaart is verschenen.
  4. Met viltstift op het beeldscherm inkleuren. Bedankt hier kunnen we wat mee.
  5. Wij hebben hetzelfde probleem. Onze cache "De Haarplas" (GCZ40H) is op 9 december online gekomen, maar is nog steeds niet op de kaart te zien. Bovenstaande truc met Status en locatie toegepast, maar ondanks de melding dat het stipje binnen een dag op de kaart staat, staat hij er nog niet. Zijn er nog meer manieren om het stipje op de kaart te krijgen?
  6. Natuurlijk steunen wij ook het werk van geocaching.nl. Het geld is overgemaakt!
  7. Bedankt. Wij hebben het geld overgemaakt en een mailtje gestuurd dat het onderweg was. Nu afwachten tot het geactiveerd is.
  8. Wij hebben hetzelfde probleem. Wij willen premium member worden. Geld gestort op een paypal rekening, maar we kunnen geen e-mail adres vinden om het geld naar over te maken. Wij hebben geen credit card. Weet iemand hoe te handelen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...