Spring naar bijdragen

Premium member of Donateur forum; Wat is het verschil?


Geo.Error

Aanbevolen berichten

Herinnering modus staat schijnbaar aan! Vandaag een mailtje van 't Forum dat mijn donatie verloopt. Goede aktie!

Hier ook een herinnering ontvangen per mail en meteen overgemaakt. Keep up the good work :) .

 

Hier ook. Wel een beetje laat zo op de laatste dag maar wel toppie :D Anders had ik daar niet aan gedacht. De overmaking is weer onderweg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat kan ik hier nog aan toevoegen :D

 

Inderdaad allemaal heel veel dank. :)

Door jullie donaties blijft de site in de lucht en kunnen we e.e.a nog mooier, beter en gestroomlijnder laten verlopen.

 

 

Vandaag heb ik inderdaad de donateurs admin gekoppeld aan het forum.

Tegen het einde van de termijn ontvang je nu een een 'reminder' mail.

Niet betalende donateurs raken vanaf nu automatisch hun forumtitel kwijt bij het overschrijden van de einddatum en gaan terug naar member.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik inderdaad de donateurs admin gekoppeld aan het forum.

Tegen het einde van de termijn ontvang je nu een een 'reminder' mail.

Niet betalende donateurs raken vanaf nu automatisch hun forumtitel kwijt bij het overschrijden van de einddatum en gaan terug naar member.

 

Gaan de betalingen ook wat regelmatiger gecontroleerd worden zodat iemand die betaald heeft dan ook wat eerder "groen gemaakt" wordt? Ik had begrepen dat er nog met papieren bankafschriften gewerkt wordt en dat dat al een vertraging van 2 weken kan opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan de betalingen ook wat regelmatiger gecontroleerd worden zodat iemand die betaald heeft dan ook wat eerder "groen gemaakt" wordt? Ik had begrepen dat er nog met papieren bankafschriften gewerkt wordt en dat dat al een vertraging van 2 weken kan opleveren.

 

Ook dit ongemak heb ik aangepakt.

Vanaf heden regelmatig een check op betalingen.

 

Update: Alle betalingen verwerkt. Ruud4d je zit er ook bij :yes: TNX!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door dit draadje schoot mij te binnen wat ik nog wilde doen.

En dat heb ik dus zojuist gedaan. :D

Benieuwd hoe lang het duurt voor mijn nickname een ander kleurtje krijgt...

 

Groeten van de Tejoos

 

YESSSS, m'n nickname is nu, na 14 dagen, groen....

En, als ik de posts in dit forum goed lees, dan zal ik tijdig een reminder e-mail ontvangen als de termijn verloopt :yes:

 

Top,

 

de Tejoos

bewerkt door tejoos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herinnering ontvangen en meteen internetbankieren zo ingesteld dat elk jaar het geld wordt overgemaakt. Zo kunnen we nog jaren plezier hebben van onze hobby. Bedankt voor dit item, hoef ik me daar verder niet meer mee bezig te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de automatisering heeft ook weer een bugje veroorzaakt.

 

De status van Donateur dat onder de avatar was te zien met redelijk groot geschreven icoon "Donateur" is waarschijnlijk bij deze automatisering verdwenen. :yes:

 

Edit: Nu wel zichtbaar. Waarschijnlijk een trage verbinding ivm full download/upload elders :D

 

@Roode (S)loper:: Weet je, de nieuwe IPBsoftware kent gewoon zijn pappenheimers (kidding). Een enkeling heeft gewoon na het betalen nog 2 herinneringen nodig. Uit betrouwbare bronnen weet ik dat je niet weet wat een agenda is, vandaar denk ik.

En wat de opmerking van de Roode Lantaarn betreft aan jou, leuk huh? Van je familie moet je het maar hebben. Maar goed, als Ambtenaar mag je wat mij betreft bekogeld worden met extra herinneringen :)

 

 

@Geoman: Belofte maakt schuld. Op de opmerking van Ruud4d of je nu ook sneller bent dan de 14 dagen die het volgens hem kon duren (was het geen 4 weken met de papieren afschriften?) en je belofte dat het nu vaker nagekeken wordt, wil dat zeggen dat je nu in Roosendaal ook internetbankieren hebt? Dat zou een vooruitgang zijn in dat gedeelte van Nederland.

 

Immers, het "groen worden" was afhankelijk van de binnenkomst van de papieren afschrift en niet van het wel of niet automatiseren van het forumsoftware inzake forumleden/donateurs....

 

In ieder geval zal nu (hopelijk) niemand meer onterecht als donateur worden gemeld op het forum.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tornado voelt zich zo langzamerhand ook aangesproken. Na voor de tweede keer naar com betaald te hebben zal ik ook nl nu vandaag via internet bankieren betalen. Maak tenslotte ook heel wat gebruik van dit gebeuren. Kun je zien waar zo'n draadje al toe kan leiden.

En betaald.

bewerkt door Tornado Stiens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad.. Zo'n draadje leidt tot extra betalingen en een nette administratie!

 

Wij zijn sinds vandaag (ik heb het vandaag ontdekt) ook groen en dus donateur. Nou is het niet zo dat ik daarmee wil pochen, maar in dit draadje vond ik wel dat het kon!

 

Bedankt en ga zo door! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...