Spring naar bijdragen

Premium member of Donateur forum; Wat is het verschil?


Geo.Error

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hmm,

 

Ik hoor mensen over dat hun naam groen wordt als ze donateur zijn(geworden) :D

Maar ik zie alleen maar zwarte namen met daar in blauw het woord donateur onder.

:yes:

Ik zal (weer ga internetbankieren) ook donateur worden.

:thumbup:

bewerkt door buzzarsdseye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm,

 

Ik hoor mensen over dat hun naam groen wordt als ze donateur zijn(geworden) :D

Maar ik zie alleen maar zwarte namen met daar in blauw het woord donateur onder.

:yes:

Ik zal (weer ga internetbankieren) ook donateur worden.

:thumbup:

Kijk maar eens op de "startpagina" van het forum. Kijk welke gebruikers er online zijn en voila!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kan ik hier nog aan toevoegen :thumbup:

 

Inderdaad allemaal heel veel dank. :yes:

Door jullie donaties blijft de site in de lucht en kunnen we e.e.a nog mooier, beter en gestroomlijnder laten verlopen.

 

 

Vandaag heb ik inderdaad de donateurs admin gekoppeld aan het forum.

Tegen het einde van de termijn ontvang je nu een een 'reminder' mail.

Niet betalende donateurs raken vanaf nu automatisch hun forumtitel kwijt bij het overschrijden van de einddatum en gaan terug naar member.

 

De reminder is een goede zaak.

 

Wat mij echter verbaasd zijn 2 dingen:

 

1: de laagte van het bedrag. Ik zou met 25 euro even weinig moeite hebben( .com is ruim 28 euri): als je lid of donateur bent van een sportvereniging of zo betaal je een meervoud van die 25 euro en kun je er echt niet iedere dag van gebruik maken cq. genieten.

 

2: als je meer dan 10 euro overmaakt wordt dit niet in dank afgenomen ( bij wijze van) , maar wordt het omgezet naar het aantal jaren maal 10 euri. Waarom toch? Als iemand ervoor kiest meer te betalen kun je dat ook gewoon accepteren. => daartoe is het zinvol uit te gaan van een minimumbedrag ipv. een vast bedrag !

 

Iets meer zakelijkheid mag van mij. Desnoods voor onkostenvergoedingen.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Start datum Stop datum Betaald Status

27 December 2006 28 December 2006 10.00 Betaald

 

Is dat niet een beetje duur voor 1 dag

Ach, we kijken nu gewoon in iedereen zijn portemonnee :yes:

 

Sorry, just kidding. Tja, dat krijg je met al dat geautomatiseer. Ik zal er kamervragen over gaan stellen. Gezien het bericht van Geopatra, is het dus een tegenovergestelde.

 

 

De reminder is een goede zaak.

 

Wat mij echter verbaasd zijn 2 dingen:

 

1: de laagte van het bedrag. Ik zou met 25 euro even weinig moeite hebben( .com is ruim 28 euri): als je lid of donateur bent van een sportvereniging of zo betaal je een meervoud van die 25 euro en kun je er echt niet iedere dag van gebruik maken cq. genieten.

 

2: als je meer dan 10 euro overmaakt wordt dit niet in dank afgenomen ( bij wijze van) , maar wordt het omgezet naar het aantal jaren maal 10 euri. Waarom toch? Als iemand ervoor kiest meer te betalen kun je dat ook gewoon accepteren. => daartoe is het zinvol uit te gaan van een minimumbedrag ipv. een vast bedrag !

 

Iets meer zakelijkheid mag van mij. Desnoods voor onkostenvergoedingen.

 

Geopatra.

Zie het bericht van de familie Beer. We gaan met diverse maten meten moet je maar rekenen :thumbup:

 

De afspraak is dat we 10 euro per jaar rekenen. Ik heb al eens ergens geschreven, als jij nu 1000 euro wilt overmaken (zeg maar wat :D ), dan ben je gewoon de eerstkomende 100 jaar een donateur van geocaching.nl.

 

Eigenlijk zou het, financieel of zakelijk gezien, een vrije bijdrage moeten kunnen zijn per jaar, met een minimum van 10 euro.

 

Maar ja, straks staat de belastingdienst voor de deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij maken al meerdere jaren € 15,= over. Nu blijkt dus dat we daarvoor een langer donateurschap gekregen hebben in plaats van een hogere bijdrage geleverd te hebben. Dit is nooit de bedoeling geweest.

Kan ik nog ergens meer Euries kwijt :D of moet Wijntje :thumbup: nu een eigen bijdrage storten :D

Ruud :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij maken al meerdere jaren € 15,= over. Nu blijkt dus dat we daarvoor een langer donateurschap gekregen hebben in plaats van een hogere bijdrage geleverd te hebben. Dit is nooit de bedoeling geweest.

Kan ik nog ergens meer Euries kwijt :lol: of moet Wijntje :) nu een eigen bijdrage storten :cry:

Ruud :beerchug:

Ook wij hebben een vaste bijdrage van 10 euro ingesteld maar dan per 1/2 jr dat heeft dus weinig zin?

gr team Ain'm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...