Spring naar bijdragen

Premium member of Donateur forum; Wat is het verschil?


Geo.Error

Aanbevolen berichten

Ik heb na 8 dagen een mailtje gestuurd naar .com dat ik nog steeds geen activatie had met daarbij een kopie van verzending uit pay-pal.

 

Hier netjes een mail terug gehad binnen 1 dag dat hij geactiveerd is.

 

voor Nederland kan het meestal even dure dus wachten we netjes af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze mail heb ik verstuurd naar sales@groundspeak.com nadat ik via PayPal een betaling verstuurd had naar Paypal@groundspeak.com om mijn lidmaatschap te verlengen.

 

Hello,

at 00-00-0000 i have sent 30 USD by to the e-mail Paypal@groundspeak.com because I have no creditcard.

Transaktionscode: ******************

Paypal-mail-adress: *****************

http://www.geocaching.com/profile/*******************

When can you send me the subscription ID?

Best regards

Naam

Straat

Adres

Email

GCnaam

 

Je kunt dit ook nog eens lezen. Eerder Thread.

bewerkt door Jurgen & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, leuke topic, waar je als forum van geocaching.nl moet lezen hoe graag men geld overmaakt naar geocaching.com :no:

 

Wat zou het leuk zijn als er ook 10 euro per jaar naar geocaching.nl zou gaan :P

 

Wat dat betreft zijn de geocachers wel een afspiegeling van het echte leven. Zij die al stikken in het geld krijgen alleen maar meer en de arme sloebers krijgen steeds minder. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daarom moet er ook geen of maar en tussen staan oftewel Premium Member EN donateur :blush:

Ik ben het helemaal met je eens, maar dan moet Geo.error wel mij verzoeken de topictitel aan te passen. Als ik dat ongevraagd zou doen, dan lijkt het aardig dicht bij een topictitelverandering uit een soort 'eigen belang" en dan graag het eigen belang lezen als belang van geocaching.nl.

Mijn eigen (privé) belang is het plezier dat "jullie" me hier iedere dag weer geven, verder moet ik zelf brood meenemen :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vreemde en off-topic reactie Kruimel :beerchug:

 

Je mag van mening zijn dat mensen die zich een Premium Membership, een 60 CSX, TomTom, of een PDA kunnen veroorloven, het moreel verplicht zijn om 10 euro over te maken als ze van gc.nl gebruik maken.

 

Maar als je wilt bereiken dat gc.nl meer geld gaat ontvangen om de site beter te kunnen onderhouden kan dat beter gedaan door bepaalde functionaliteiten (DHZ, de kaarten) alleen toegankelijk te maken voor betalende donateurs. Nieuwe leden kan je een maand gratis toegang geven, zodat ze daarna bereid zijn er 10 euro voor te betalen.

 

Nu is het allemaal nog te vrijblijvend, en dan is het niet zo vreemd dat niet iedereen uit zichzelf gaat doneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vreemde en off-topic reactie Kruimel :lol:

 

Vreemde reactie? Wat is er vreemd aan dat ik het eigenlijk vreemd vind dat men in een forum van geocaching.nl zich druk maakt hoe men 30 dollar kan overmaken aan geocaching.com om daar betalend lid te worden. Als teamlid van geocaching.nl heb ik liever dat met donateur wordt van geocaching.nl dan dat men premiummember wordt van geocaching.com. Nog liever heb ik het EN premiummember van geocaching.com EN donateur van geocaching.nl.

Als teamlid van geocaching.nl heb ik liever dat men geocaching.nl niet vergeet :beerchug:

 

En off-topic? Het ging over premiummember worden bij gc.com en/of donateur worden bij gc.nl. Dus zo verschrikkelijk offtopic is het niet. Het is hooguit een "Spinoff". En iedereen weet dat ik als moderator een spinoff toelaat zolang het de topic niet verder gaat beheersen of zelfs een topic gaat overnemen.

 

 

 

Je mag van mening zijn dat mensen die zich een Premium Membership, een 60 CSX, TomTom, of een PDA kunnen veroorloven, het moreel verplicht zijn om 10 euro over te maken als ze van gc.nl gebruik maken.

Dat zijn jouw woorden. Ik heb dat nergens geschreven of gesuggereerd. Ik kan in niemands portemonnee kijken.

 

Maar als je wilt bereiken dat gc.nl meer geld gaat ontvangen om de site beter te kunnen onderhouden kan dat beter gedaan door bepaalde functionaliteiten (DHZ, de kaarten) alleen toegankelijk te maken voor betalende donateurs. Nieuwe leden kan je een maand gratis toegang geven, zodat ze daarna bereid zijn er 10 euro voor te betalen.

 

We zijn niet op winst uit. We willen de tent graag draaiend houden. Van de (waarschijnlijk) miljoenen die naar gc.com gaan, gaat geen stuiver naar gc.nl :blush:

 

Juist omdat we niet in een ander zijn portemonnee kunnen kijken willen we eigenlijk niet dat de leuke features die gc.nl heeft, alleen voor donateurs toegankelijk zouden mogen zijn.

 

Nu is het allemaal nog te vrijblijvend, en dan is het niet zo vreemd dat niet iedereen uit zichzelf gaat doneren.
Dat is nu net het principe van een donatie. Vrijblijvend en je verlangt er niets voor terug.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels knaagt er wel wat aan mijn geweten. Bedankt hoor!

 

Voor niets gaat de zon op, voor een bescheiden bijdrage wordt .nl geholpen.

Vooruit, daar gaat 'ie, Blauwvinger wordt donateur. Voor de goede zaak.

Ik heb niets gezegd, ik heb niet gepushd, ik heb nog brood, alhoewel het wel al oud brood is. :lol:

 

Wij danken u nederig namens het gehele geocaching.nl team. :beerchug: Uw naam zal ras in het groen verschijnen. :blush:

 

Kruimeldief (die zich afvraagt of hij door deze vorm van colportage ook een reprimande van het bestuur mag verwachten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heer Kruimel, mocht het tot een reprimande komen, het hele team Blauwvinger staat achter u. Laat dat een steun zijn :beerchug: . Met name junior zal zich ten volle inzetten.

Maar, alle gekheid op een stokje, het is uiteindelijk toch voor de goede zaak, buiten de .com een geheel eigen .nl.

En, hobby's kosten nu eenmaal wat (wellicht ook tweemaal of meermaals), maar als je het afzet tegen de kosten van een dagje cachen valt het eigenlijk best wel mee, die .nl donatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heer Kruimel, mocht het tot een reprimande komen, het hele team Blauwvinger staat achter u. Laat dat een steun zijn :beerchug: . Met name junior zal zich ten volle inzetten.

Maar, alle gekheid op een stokje, het is uiteindelijk toch voor de goede zaak, buiten de .com een geheel eigen .nl.

En, hobby's kosten nu eenmaal wat (wellicht ook tweemaal of meermaals), maar als je het afzet tegen de kosten van een dagje cachen valt het eigenlijk best wel mee, die .nl donatie.

Nah, ik ken junior niet (geloof ik) , maar het is nu al mijn vriend. :lol:

 

En hobby's kosten altijd ..... Ik heb nog nooit een hobby gehad dat gratis was. Nee, ook dat niet. :blush:

 

Maar zoals gezegd, ik kan en wil niemands in de portemonne kijken.

 

Maar... een wijs mens zei eens:

 

Het vuur brandt hoog als iedereen wat brandstof aandraagt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heer Kruimel, mocht het tot een reprimande komen, het hele team Blauwvinger staat achter u. Laat dat een steun zijn :beerchug: . Met name junior zal zich ten volle inzetten.

Maar, alle gekheid op een stokje, het is uiteindelijk toch voor de goede zaak, buiten de .com een geheel eigen .nl.

En, hobby's kosten nu eenmaal wat (wellicht ook tweemaal of meermaals), maar als je het afzet tegen de kosten van een dagje cachen valt het eigenlijk best wel mee, die .nl donatie.

Nah, ik ken junior niet (geloof ik) , maar het is nu al mijn vriend. :no:

 

En hobby's kosten altijd ..... Ik heb nog nooit een hobby gehad dat gratis was. Nee, ook dat niet. :lol:

 

Maar zoals gezegd, ik kan en wil niemands in de portemonne kijken.

 

Maar... een wijs mens zei eens:

 

Het vuur brandt hoog als iedereen wat brandstof aandraagt

Was al een poos van plan om eens 30 euro over te maken...zal wel een kerstcadeau moeten worden...een tientje per lid, omdat het voor een goed doel is en zodat ook anderen die het minder breed hebben (het is toch erg veel geld voor iemand met een studiebeurs of bijstand in het levensonderhoud) gratis kan blijven.

 

Ok premium member worden is een goed plan....Daar gaat onze kerstbonus :blush:

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was al een poos van plan om eens 30 euro over te maken...zal wel een kerstcadeau moeten worden...een tientje per lid, omdat het voor een goed doel is en zodat ook anderen die het minder breed hebben (het is toch erg veel geld voor iemand met een studiebeurs of bijstand in het levensonderhoud) gratis kan blijven.

 

Ok premium member worden is een goed plan....Daar gaat onze kerstbonus :blush:

Misschien kun je het bij de aangifte van de belasting aftrekken als donatie aan een goed doel :beerchug::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...