Spring naar bijdragen

Premium member of Donateur forum; Wat is het verschil?


Geo.Error

Aanbevolen berichten

Omdat ik het standpunt huldig, dat voor een leuk bestaan humor essentieel is, maar geld ook wel zo handig en iedereen voor het laatste in ieder geval altijd wel openstaat, heb ik ook voor aankomend jaar mijn donatie weer gestort. :)

 

:D

 

Ik wens iedereen dus naast voldoende geld, ook heel veel humor toe om van 2007 met z'n allen weer een fantastisch jaar te kunnen maken! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Omdat ik het standpunt huldig, dat voor een leuk bestaan humor essentieel is, maar geld ook wel zo handig en iedereen voor het laatste in ieder geval altijd wel openstaat, heb ik ook voor aankomend jaar mijn donatie weer gestort. :)

 

:D

 

Ik wens iedereen dus naast voldoende geld, ook heel veel humor toe om van 2007 met z'n allen weer een fantastisch jaar te kunnen maken! ;)

 

Gebrek aan humor zal het bij jou niet aan liggen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht nog even met "Premium member" of "Donateur" worden. Aantal maanden geleden heb ik een programma wat hier op het forum besproken is (YAGCU, Yet Another Geo Caching Utility) geinstalleerd. Alleen ging dit nogal vaak proberen om in te loggen op de servers van gc.com en dat heeft me ergens een IP ban opgeleverd, moet nu dus de deur uit om via een andere PC bij mijn gegevens te komen. Situatie al diverse voorgelegd aan gc.com en ze zullen er naar kijken, alleen duurt dit nu al een maand of 4. Ik begrijp dat andere zaken prioriteit hebben, maar zolang ik niet op een normale manier kan inloggen wacht ik nog even met geld overmaken. :thumbup:

Maar zodra alles weer werkt, zal ik het zeker doen ! :beerchug:

bewerkt door Team Tammo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ik toch even anders over. :beerchug:

De extra's die je krijgt als je "premium" wordt zijn erg handig, maar als je niet op een normale manier bij de database kan komen, dan is dat uitermate "vervelend" te noemen.....

Ik snap dat er verschil zit tussen gc.nl en gc.com, maar ik zie het toch maar even als één geheel.

bewerkt door Team Tammo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat er verschil zit tussen gc.nl en gc.com, maar ik zie het toch maar even als één geheel.

Dan snap je het dus blijkbaar toch niet. Jou IP ban bij gc.com en het niet kunnen inloggen aldaar heeft niks, maar ook echt niks te maken met gc.nl. Dan kun je het voor jou gemak wel als een geheel zien, maar dat is echt niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat er verschil zit tussen gc.nl en gc.com, maar ik zie het toch maar even als één geheel.

Dan snap je het dus blijkbaar toch niet. Jou IP ban bij gc.com en het niet kunnen inloggen aldaar heeft niks, maar ook echt niks te maken met gc.nl. Dan kun je het voor jou gemak wel als een geheel zien, maar dat is echt niet zo.

Ja maar, kijken naar de kaarten van .nl is leuk, maar als je op een stipje klikt om een cache van .COM te bekijken :blush::blush: .

Ik kan me heel goed hier vinden. Wat heb je aan de faciliteiten van .nl als je niet op .com mag? Je kunt gebruik maken van het forum :beerchug: , dat wel ja.

:thumbup: cu :nono:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat er verschil zit tussen gc.nl en gc.com, maar ik zie het toch maar even als één geheel.

Dan snap je het dus blijkbaar toch niet. Jou IP ban bij gc.com en het niet kunnen inloggen aldaar heeft niks, maar ook echt niks te maken met gc.nl. Dan kun je het voor jou gemak wel als een geheel zien, maar dat is echt niet zo.

Ja maar, kijken naar de kaarten van .nl is leuk, maar als je op een stipje klikt om een cache van .COM te bekijken :blush::blush: .

Ik kan me heel goed hier vinden. Wat heb je aan de faciliteiten van .nl als je niet op .com mag? Je kunt gebruik maken van het forum :beerchug: , dat wel ja.

:thumbup: cu :nono:

Je kan op GC.NL wel gebruik maken van Weergave cachebeschrijving op geocaching.nl (experimenteel).

Even aanvinken in DHZ Webbrowser voorkeuren.

 

Succes,

Powk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ik toch even anders over. :thumbup:

De extra's die je krijgt als je "premium" wordt zijn erg handig, maar als je niet op een normale manier bij de database kan komen, dan is dat uitermate "vervelend" te noemen.....

Ik snap dat er verschil zit tussen gc.nl en gc.com, maar ik zie het toch maar even als één geheel.

Ik ben het met je eens dat dat niet echt prettig is cry.gif

 

Maar er is een soort workaround. Als je in DHZ instelt dat je browser naar de (experimentele) weergave van caches op geocaching.nl gaat, kun je de beschrijvingen gewoon lezen en printen (niet via de link want die vereist weer dat je ingelogd bent op .com). Je gaat dan via de kaart naar die beschrijvingen. En je ziet het coördinaat bij traditional dus wel bijvoorbeeld. Loggen kan dus niet want daarvoor moet je dus ook weer ingelogd zijn.

 

Wat misschien een andere en snellere oplossing is voor de IP-ban, is een nieuw IP vragen bij je ISP.

 

Als de bovenste methode trouwens werkt, zou dat weer een reden te meer zijn om toch donateur voor gc.nl te worden.

 

Edit: Ik zie dat dat antwoord al gegeven is toen ik mijn uitleg nog aan het tikken was :beerchug:

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vraag die mogelijk verwant is hiermee; wij hebben dit weekend onze 100ste cache gevonden en gelogd, bij andere teams zie ik die wel eens (en de 200ste, 300ste..) vermeld in het profiel.

 

Echter in ons profiel staat deze 100ste niet genoemd. Sinds een weekje zijn wij ook gemeld als donateur, maar mogelijk moet je premium member zijn voor die optie? Heel belangrijk is het niet, maar het zou leuk zijn.

De Oliva's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips !

 

Van de experimentele weergave had ik nog nooit van gehoord. Hoe actueel is deze informatie ? Als een cache (tijdelijk) off-line is, is dat dan hier ook terug te vinden ?

 

Probleem blijft het feit dat ik niet de logs kan lezen, en de cache zelf kan loggen. ISP wenst niet mee te werken aan het aanmaken van een nieuw IP adres, zat erin....

 

Maar goed, ben wel weer een stapje verder ! Bedankt ! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vraag die mogelijk verwant is hiermee; wij hebben dit weekend onze 100ste cache gevonden en gelogd, bij andere teams zie ik die wel eens (en de 200ste, 300ste..) vermeld in het profiel.

 

 

Ik neem aan dat je dat bedoelt bij de gc.com site.

Als ik begrijp wat je bedoelt:

ga naar My Account, dan rechts bij Account Options de optie Edit My Profile, daar staat ergens onderaan "Your profile details", en daar kan je dat soort dingen zelf invullen

 

Ga ik dat proberen, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ik toch even anders over. :beerchug:

De extra's die je krijgt als je "premium" wordt zijn erg handig, maar als je niet op een normale manier bij de database kan komen, dan is dat uitermate "vervelend" te noemen.....

Ik snap dat er verschil zit tussen gc.nl en gc.com, maar ik zie het toch maar even als één geheel.

Dat er verschil zit in geocaching.com en geocaching.nl is je wel duidelijkijk (hoop ik)

We hebben weinig meer met elkaar te maken dan dat we hun spel spelen.

Dat je wacht met een bijdrage aan geocaching.com omdat je verbannen bent, kan ik inkomen. Maar dat je een eventuele donatie aan geocaching.nl van je relatie met geocaching.com laat afhangen begrijp ik in zijn geheel niet.

geocaching.nl kan er niets aan doen als je door eigen schuld tegen een ban op geocaching.com bent aangelopen.

 

Er is hier op dit forum diverse malen gewaarschuwd voor software waarmee je illegaal data kunt leechen van de site van geocaching.com. Daar is men niet echt happy me en daardoor heb je een automatische ban gekregen.

Je bent daar verbannen vanwege wangedrag. Dat men acteert of men nog bezig is uit te zoeken is een ander verhaal. Het is dus geen fout bij geocaching.com, je hebt je niet gedragen.

 

 

 

Wat misschien een andere en snellere oplossing is voor de IP-ban, is een nieuw IP vragen bij je ISP.

Geocaching.com hanteert niet direct de methode van een IPban. Ze verbannen de accountnaam en het emailadres dat erbij hoort.

 

Ik heb een vraag die mogelijk verwant is hiermee; wij hebben dit weekend onze 100ste cache gevonden en gelogd, bij andere teams zie ik die wel eens (en de 200ste, 300ste..) vermeld in het profiel.

 

Echter in ons profiel staat deze 100ste niet genoemd. Sinds een weekje zijn wij ook gemeld als donateur, maar mogelijk moet je premium member zijn voor die optie? Heel belangrijk is het niet, maar het zou leuk zijn.

De Oliva's

Deze vraag is in het geheel niet verwant met de topic.

 

De topic is Premummember worden bij geocaching.com of donateur worden van geocaching.nl. Alhoewel ik voor de "of" liever een "en" had gezien. Geocaching.nl heeft niets aan premiummembers en heeft liever donateurs.

 

Mijn verzoek is om niet maar zo een topic te kapen en geheel andere vragen gaan stellen die helemaal niets meer met de topic te maken hebben. Dat er een aantal postings iets offtopic, maar nog wel een spinoff gerlateerd aan de topictitel, zijn ze oogluikend toegestaan. Maar ook daarvoor geldt, graag ontopic of een nieuwe topic openen.

 

Bij voorbaat dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...