Spring naar bijdragen

Forum Moderatie Of Zelf Een Bijdrage Leveren?


Sivota

Aanbevolen berichten

ik ben ook benieuwd of er eindelijk eens mensen zijn die goed kunnen onderbouwen waarom ik het altijd verkeert doe

dat er mensen zijn die goed kunnen onderbouwen waarom ik in hun ogen een andere hobby moet nemen

die goed kunnen onderbouwen waarom ze bij mij langs willen komen om het een en ander "uit te praten"

die goed kunnen onderbouwen waarom ik ongelijk zou hebben

want met alles wat ik op het forum beweer heb ik namelijk helemaal niet ongelijk, en daarin zal iedereen vanmiddag het zekers met mij eens zijn

behalve de echte sneuaards, die blijven heldhaftig gezeten achter hun beeldscherm te trollen, al dan niet onder schuilnamen

dit forum modereert zichzelf, mensen met oprechte meningen blijven vanzelf, sneuaards bannen zich vanzelf van dit forum,

zie als voorbeeld, vriend TT die gaat na een huili huilie ik ben zo zieluuuug bericht, een tijdje weg komt natuurlijk weer terug, ziet zijn blamage in van de onzin die hij schrijft, en verdwijnt na de volgende "meester hij doet het weer" bericht van het forum het beproefde Heintje Davidseffect in stand houden

iedere oprechte en eerlijk mens heeft helemaal geen enkele reden om je op dit forum niet thuis te voelen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Helaas ben ik er vandaag niet bij, want ik hou niet van events. Een echte forum-meeting zonder gedoe en pottenkijkers had ik leuk gevonden.

 

Ik ken jou (en Marit) uit het veld en ik weet dat jouw bedoelingen mbt ons spelletje prima zijn. Soms breng je het wat te "direct cq confronterend" voor sommigen, maar dat is jouw manier. Toegegeven, jij bezorgt me hier vaak een lach op mijn gezicht en dat is best knap vanachter een toetsenbord. ;-)

 

En dat is juist het leuke aan dit forum. Veel verschillende mensen en meningen. Openheid. Juist een moderator verpest de sfeer vaak op fora, waardoor het een vlak en pleaserig geheel wordt.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Barny Als ik zo eens kijk naar de deelnemers dan komt het overgrote deel niet op het forum en de meesten zullen jou niet eens volgen. Degenen die hier wel veel schrijven laten het blijkbaar afweten. Ben bang dat je weinig discussie zult krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben het gewend, gisteren 2 events bezocht, geen discussie gevoerd, me wel kostelijk vermaakt met wat ik daar hoorde en zag.

een enkeling begreep wat ik bedoelde, de rest was gewoon lachwekkend, ik snap die stumpers met een voortuinprul wel,

gratis vermaak door die struinende dwazen is vele malen leuker dan wat er op de tv word voorgeschoteld

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net terug van het event, een beetje uitgelopen qwa tijd maar een zeer constructieve event wat zeker nog veel vruchten zal afwerpen.

Blame You heldhaftige prutsers achter het toetsenbord, wel snotteren dat dit forum afglijd naar het oneindige maar zelf geen enkele constructief bijdrage willen leveren om tenminste nog enig niveau te behouden

 

er was tenminste wel 1 cacher aanwezig die mij oprecht en zeer kritisch bejegende,

of ik het leuk vond om per dag minimaal 1 cache af te branden,

of ik het erg vond om een irritante zelfingenomen persoon te zijn, en 1 Austerlitze kokertrailpleurster die sneaky het achter mij rug om naar andere bezoekers haar ongenoegen over mij uitte.

 

en ja ik vind het erg om minimaal 1 cache per dag af te branden, omdat het betekent dat er die dag weer kostbare minuten van mijn leven weg zijn geëbd, 10 miljoen jaar oude fossiele brandstof in rook is opgegaan, om mij naar een plek toe te lokken waar ik me om verschillende redenen niet vermaakt heb

en nee ik vind het niet erg om een zelfingenomen persoon te zijn, ik heb alle recht toe om zelfingenomen te zijn en als ik daarbij irritant ben is dat veroorzaakt door diegene die dat irritant vind, dus ook alle recht toe,

en ja uiteindelijk gaf de oprecht kritische cacher toe dat de enigste cache van zijn hand die ik bezocht had "toevallig" ook de slechtste van al zijn uitgezette cache's was, en gelijk na mijn log werd de cache ook werd verplaatst naar een plek met een stuk minder hondenuitwerpselen.

 

voor de rest was het gezellig en voedzaam, de lekkere, zoette en hartige hapjes hadden duidelijk de voorkeur tenopzichte van de gezonde smakelijke meegebrachte lekkernijen, mensen naar mijn hart

 

Barny

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als Barry ben ik geen echte eventganger (meer). Zoals in dit geval, een uur met de auto onderweg + terug, om alleen maar eindeloos te OH'en is niet mijn smaak. Een CITO in de buurt, of zoals vroegah een ZddP waar je een hele dag mee zoet bent: veel leuker!

Maar, waar blijft het lijstje met constructieve ideeën om dit forum interessant/gezellig/etc. te maken en houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals vroegah een ZddP waar je een hele dag mee zoet bent: veel leuker!

Dat was vroegah, tegenwoordig moet van grondpraat een evenement op een locatie blijven. een ZddP zit er dus alleen in als je bereid ben om een reviewer te belazeren.

 

Maar, waar blijft het lijstje met constructieve ideeën om dit forum interessant/gezellig/etc. te maken en houden?

Dat merk je vanzelf wel aan de berichten van de mensen die wel op het evenement waren.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net terug van het event, een beetje uitgelopen qwa tijd maar een zeer constructieve event wat zeker nog veel vruchten zal afwerpen.

Blame You heldhaftige prutsers achter het toetsenbord, wel snotteren dat dit forum afglijd naar het oneindige maar zelf geen enkele constructief bijdrage willen leveren om tenminste nog enig niveau te behouden

De reden dat je een kanon kunt afschieten op dit forum is omdat de schrijvers er niet meer schrijven. Door bewuste of onbewuste sabotage van mensen die zelf meestal (niet altijd!) niets constructiefs bij te dragen hebben, of door onzinnige moderatie schrijven deze mensen nu elders, of ze schrijven helemaal niet meer. Wat mij betreft is dat geen enkel probleem. Als hier iemand denkt dat er wel een probleem is, dan moeten de moderators iets regelen met de saboteurs, lijkt mij. Ik hoor het wel zodra er iets geregeld is.

 

Er wordt gehint naar een constructief event, maar in de logjes lees ik daar niets van terug. Het gaat daar alleen over eten, drinken, gezelligheid en de caches onderweg. Welke afspraken zijn er met Geoman dan gemaakt?

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen we de huidige forumregels als uitgangspunt nemen voor verdere discussie? (Even afgezien van de moderatieregels, want gemodereerd wordt er op het ogenblik niet.)

 

Met welke regels (of noem ze: afspraken) ben je het eens, of juist oneens. Welke regels/afspraken mis je, of welke vind je overbodig?

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...