Spring naar bijdragen

Forum Moderatie Of Zelf Een Bijdrage Leveren?


Sivota

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dus we hebben nu:

 

Twentse Mug

ioHpeiH

Barny

no-name

jakkes

Flo van Co

MarcoDomi

thex

Sivota

@rend

 

Nu nog een locatie. Mijn voorstel als centrale locatie is Amersfoort. Qua tijd dacht ik aan half juni. Zijn er nog andere voorstellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amersfoort? Dat is voor mij ruim 80 km heen (en ook weer terug). Voor een soort meet and greet....dan weet ik het nog niet. 3e week in juni ga ik ook een week naar Engeland Dus tijdstip komt ook n iet echt uit.

Ik ben ook bang dat we er misschien niet uitkomen als we een plek/datum moeten gaan bepalen die iedereen uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de tijd en plaats te doen is (mijn weekeinden zijn vrij snel volgeboekt) lijkt het me ook leuk om met een clubje wat vlees te roosteren en misschien van te voren nog een multi te lopen of zo.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje had ik nog niet gevolgd, vandaar mijn late reactie. Eerst even ingelezen.

 

Het is mij nog niet duidelijk wat het resultaat van een forum-evenement kan zijn.

Maar als ik de presentielijst zie, dan sta ik wel open voor een hersenstorm-sessie.

Ook omdat er wordt gesproken over een barbekjoe.

Ik hou van spaarribbetjes en braadworst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bbq vergt een eigen bedrag. Ik zou graag willen weten wat men hiervoor over heeft voordat ik ergens ga reserveren.

Nog een extra boodschap voor Barny: ik wil hier niet aan overhouden!

bewerkt door Twentse Mug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup gewoon als echte natuur beminnende mensen heerlijk in de buitenlucht vertoefden

BBQ zelf meenemen of regelen dat je bij een ander er bij op kan, ik heb er 1tje voor zeker 8 personen

eten en drinken ook voor je zelf, low budget

 

een knappe kop zal vast wel het zwaartepunt* van alle belangstellende kunnen berekenen voor de omgeving waar te houden

 

Barny

 

*geen woordgrappen doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In #10 schrijft Barny dat het niet interessant is of mensen nieuw zijn of al jaren op dit forum komen.

Voor mij is er een onderscheid wat betreft het gedrag van nieuwelingen.

Ooit was ik ook een nieuweling, maar eigenwijs als ik ben ging ik op internet op zoek naar een GPS'r die de functionaliteiten had die mij voldoende leken om te cachen. Anderen stellen op het forum de vraag, vertrouwende op de ervaring van anderen.

En dan kan ook de vraag worden gesteld wat de kwaliteit is van het waadpak van de Lidl.

 

Anders ligt het bij het plaatsen van de eerste cache. Het lijkt er op dat velen het vertikken om de richtlijnen en voorwaarden te lezen. Een beginner mag niet met de smoes aankomen dat hij een beginner is. Simpele zaken als toestemming gelden voor iedereen.

Maar ook geldt dat slecht voorbeeld slecht doet volgen. En als derde geldt dat reviewers wellicht oplettender moeten zijn.

 

Gisteren zag ik een nieuwe cache van een jongen van 13. Een beginner die slechte voorbeelden heeft gezien en niet heeft gelezen wanneer en hoe je cache ter review moet/mag aanbieden. De cachepagina maakte echter al duidelijk dat de reviewer argwanend had moeten zijn en vragen had moeten stellen. Overigens bleek de cache er nog niet te liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...