Spring naar bijdragen

Forum Moderatie Of Zelf Een Bijdrage Leveren?


Sivota

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Misschien kom ik ook nog wel even langs als mystery-guest. Of misschien ga ik wel als traditional guest.

 

Het is een forum-event. Hoe worden niet-forumgangers en kinderen gechecked en eventueel tegengehouden?

 

Zijn de duikers en klimlieden ook aanwezig? Die hebben zeker een punt hier.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gezelschap wordt misschien aangevuld met enkele illustere figuren. Ik heb Diederikus en Antarctica gevraagd.

Zij willen erover nadenken.

Degenen die hier de draadjes saboteren komen niet naar het event. Dan valt er ook niet veel te bepraten. Daarnaast houd ik niet van feestjes waar praten de hoofdmoot is. Samen schaken, samen zingen, samen cachen, samen een boom beklimmen, daarvan kan ik de lol begrijpen. Maar samen praten, wat is daar nou aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik geef ook even een paar Wildcards aan een stel prutsers die mij per Email hebben gevraagd waar ik woonde omdat ze eventjes met me wilde "praten"

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus, je hoeft niet te praten, je mag jouw mening ook op papier zetten als je maar de maximale loglengte in de gaten houdt. Dan kunnen we samen lezen.

En we kunnen natuurlijk ook Multi-vocale traditionele liederen ten gehore brengen.

Zoals "Let the Mystery Be" van Iris Dement.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...