Spring naar bijdragen

Forum Moderatie Of Zelf Een Bijdrage Leveren?


Sivota

Aanbevolen berichten

 

Het gezelschap wordt misschien aangevuld met enkele illustere figuren. Ik heb Diederikus en Antarctica gevraagd.

Zij willen erover nadenken.

Degenen die hier de draadjes saboteren komen niet naar het event. Dan valt er ook niet veel te bepraten. Daarnaast houd ik niet van feestjes waar praten de hoofdmoot is. Samen schaken, samen zingen, samen cachen, samen een boom beklimmen, daarvan kan ik de lol begrijpen. Maar samen praten, wat is daar nou aan?

 

 

Diederikus, jij hoort er ook bij!. Welke activiteit stel je voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gezien er heel wat mensen naar dit onzinnige event gaan heb ik er hier nog een :

 

https://www.geocaching.com/geocache/GC6HGKK_meet-the-austrians-from-nearby-vienna

 

en als dan niet daar wil zijn dan kan je naar :

 

https://www.geocaching.com/geocache/GC6EBM9_wij-zijn-hier-wat-nu-te-doen

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze hele hobby is eigenlijk al onzinnig, maar daarom nog niet minder leuk! Dus kunnen die events , met of zonder bbq/picknic, er ook nog wel bij. Zinnig is niet altijd beter (of gezelliger)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Het lijkt erop dat er maar heel weinig vaste forum-schrijvers op het Picknick - Forum Moderatie event komen. De schrijvers zijn toch niet mensenschuw hoop ik :-)

 

Ik dacht oprecht dat het hier ging om een forum-meeting, maar het blijkt nu gewoon een standaard event te zijn. Dan pas ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat er maar heel weinig vaste forum-schrijvers op het Picknick - Forum Moderatie event komen. De schrijvers zijn toch niet mensenschuw hoop ik :-)

Buiten dat ik morgen ergens anders gewenst ben, kan ik ook niet zo goed tegen dat geren om me heen. Midden in een marathon terechtkomen als ik aan het cachen ben. Zal je net zien dat ik onder de voet word gelopen en het logrolletje + behuizing kwijtraak. Of ze stoppen allemaal met rennen om te kijken wat ik aan het doen ben! Brrrr!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om een gesprek te voeren over moderatie heb je de systematische saboteurs van de draadjes nodig en iemand die hier de de moderatie verzorgt. De grootste saboteur heeft toegezegd te komen, zie ik, en ik neem aan dat de organisator van het event Geoman wel zal hebben uitgenodigd. Ik zie de resultaten van de besprekingen vol belangstelling tegemoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben erg benieuwd wat er morgen besproken gaat worden. Hoe herken je eventuele insluipers die het niet om het forum gaat, maar puur komen voor het virtuele bezoekpuntje en/of knakworst?

 

Een aantal namen van aanmeldingen ken ik niet van het forum... Of moeten zij morgen verplicht lid worden?

 

"Langzaam" kan morgen trouwens helaas niet komen, maar heeft het event vandaag al bezocht.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...