Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Premium was? Ik ben een tijdje Premium geweest, en dus puntjes gekregen. Toen kwam onze kleine, gingen we minder cachen en hebben we de Premium niet verlengt. De punten die ik nog had kan ik nog uitdelen. Nieuwe komen er niet meer bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premium was? Ik ben een tijdje Premium geweest, en dus puntjes gekregen. Toen kwam onze kleine, gingen we minder cachen en hebben we de Premium niet verlengt. De punten die ik nog had kan ik nog uitdelen. Nieuwe komen er niet meer bij.

Uiteraard gaat het hier over members die hem vervolgens ook niet geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb niks tegen "TFTC'' mits het maar als een extra onder een log wordt gezet.

Letterlijk gezien zegt TFTC natuurlijk niets, maar als je een cache iets leuker dan gemiddeld vindt, maar nog net geen favo geeft, is TFTC voor mij een middel als extra complimentje (onder je log).

Ik begreep ook altijd dat TFTC daarvoor bedoeld was.

Ik zie het tegenwoordig inderdaad overal wel vaker TFTC als enige vorm van loggen verschijnen, en eigenlijk voornamelijk door newbees.

 

alléén TFTC bij een log zetten vind ik ook nogal hol. Dat je dan moeite doet om en tijd stopt in iets te vinden, en niet iets meer tijd in waardering kan geven (al is t maar voor jezelf om later je log terug te lezen van; O,ja, die!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik een micro vind achter een bord met een doorweekt logrolletje ben ik geneigd om "gevonden" als log te plaatsen. Immers is het niets meer dan dat je een stuk plastic hebt gevonden. Mocht je zoiets tijdens een CITO event toevallig tegenkomen beland die in de vuilniszak!

 

Als ik een leuke cache gevonden heb op een leuke locatie of de route was de moeite waard om te lopen zet ik er wel neer dat het een leuke route is/was.

Als een cache logjes krijgt met "gevonden" "tftc" moet je je afvragen of je deze cache wel wilt vinden.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een Tupperwarebakje is een stuk plastic, waarschijnlijk iets duurder. Ik vind dat een log ook gewoon eerlijk mag zijn. Vind je het een natte flutcache op een vervelende locatie? Zet dat dan gewoon in je log. Er valt altijd wel iets te vermelden, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laat je al heel snel uit je hoofd.... Aangemoedigd door dit forum heb ik een tijdje van dit soort logjes geplaatst. Gewoon eerlijk en keurig netjes verteld, dat wij de plek of de cache maar helemaal niets vonden. Het gevolg was een serie heel vervelende mailtjes van cache-eigenaren, die het niet eens waren met onze visie en die zelfs dreigden de log te verwijderen, indien deze niet aangepast zou worden..... Op dat soort uitwassen binnen de hobby zit ik absoluut niet te wachten en sindsdien is de log bij een flutcache gewoon...: "Gevonden om ..... uur. Dank." Wie onze logjes kent weet dan genoeg en zou zijn of haar cache daarop eigenlijk meteen in de kliko moeten mikken.... Gelukkig is het nog steeds zo, dat de leuke en meer uitgebreide logjes veruit overheersen..... :-)

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...