Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het ging me niet om jou Ant... Ik doe niets liever dan met jou discussiëren, zolang het maar niet boven in een boom hoeft.... Dat weet je. En dat mag ook best wel eens met een papatschiller op tafel. Daar worden onze discussies niet slechter van.

 

Het ging me om Thex, die vindt dat ik:

 

A ) Tegen de richtlijnen van het forum in een nieuwkomer probeer te helpen en een antwoord tracht te geven op een simpele vraag. Zij was trouwens blij met de oplossing en kan weer lekker verder puzzelen.

B ) Beledigend ben (ik heb het niet terug kunnen vinden...)

C ) Door mijn over het algemeen tolerante opstelling het morele en sociale niveau van dit forum naar beneden haal.

 

Als dat zo is, dan wordt het de hoogste tijd om mijn eigen psyche eens te gaan doorgronden en een poosje iets anders te gaan doen.

 

Misschien moet ik net als Vlinder na Nieuwjaar maar weer eens over de heg kijken. Vlinder zit al een paar maanden af te zien, voor mijzelf duurt het niet zo héél lang..... En tegen die tijd zal ik toch wel weten of Thex gelijk heeft? Zoveel zelfreflectie heb ik wel hoor!

 

Succes met het slechten van je boomcaches! Ik weet zeker, dat je er veel plezier aan beleeft.

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, mensen.

Laten we alsjeblieft de dingen in perspectief blijven zien!
Het gaat over een spelletje. Een SPELLETJE. Een heel erg leuk spelletje, waar een heleboel over te zeggen is. En te zwijgen. Te filosoferen zelfs, met een parallel naar het "echte leven" en zowaar ook een heel normen- en waardendebat. Ook ik doe daar graag aan mee.

 

Maar ik vind het jammer mensen te zien afhaken, in mijn ogen omdat dingen veel en veel groter gemaakt worden dan ze (behoeven te) zijn.

Waar moet het heen met de wereld als we zelfs op een hobbyforum nog niet eens met elkaar in gesprek kunnen blijven? :lookaround:

 

Gimme hope Jo'anna ehm ik bedoel boys, en loop nou niet allemaal weg. Respectvol discussiëren (love it!) gaat hier de laatste tijd op zich best wel beter, geloof ik... toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom, TT. Je weet donders goed dat je het tóch niet volhoudt. En ik volg dit forum eigenlijk alleen nog voor dit soort discussies. Odlaniger weg, Diederikus (was bijna) weg, jij hebt er tabak van, Domi tref ik elders ... als iedereen met een vlotte pen en een duidelijke mening opstapt is dit forum wat mij betreft ter ziele. Over geocaching gaat het immers al lang niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag moest ik stoppen voor een voetgangersoversteekplaats. Een auto in tegenovergestelde richting wilde linksaf slaan en raakte mijn auto.

Hij ging te kort door de bocht.

Dit is dit jaar al de derde keer dat er schade buiten mijn schuld is ontstaan. Moet ik dan gaan vloeken of tieren? Wéér naar de garage om de schade te laten bepalen. De vorige twee keer is de schade netjes vergoed.

Ik had wel gebaald als hij was doorgereden. Zou ik dan mij opstelling gaan veranderen bij een volgende keer?

 

Ook wij krijgen wel eens simpele logjes bij onze mooiste caches, maar in verhouding zijn het er weinig. We hebben ons voorgenomen om ons te concentreren op de mooie logs en daar genieten we dan ook in voldoende mate van.

Ook ik heb me in het verleden druk gemaakt over batchloggers, enz. Daar ben ik van teruggekomen. Cachers zijn geen speciale mensen. Daar moet je dus ook geen speciale eisen aan gaan stellen.

bewerkt door Dagwacht
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thex, de vraagsteller gaf op aanvraag de gegevens van de cache, dat deed ze niet uit zichzelf. Ik noem dat geen hint als je dan helpt. Zoals ik zelfs al aan heb gegeven hoeft het door mij en TT aangedragene in dit geval niet eens de oplossing te zijn voor deze puzzel. Iemand uitleggen hoe ROT werkt is toch ook niet gelijk hinten of vind jij van wel?

 

Dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal eens. Ik zou het trouwens überhaupt niet in mijn hoofd halen om mede-hobbyisten, die een cache van mij bezoeken een mail te sturen met een sarcastische smeekbode om een logje.... Ik heb niet de potentie andermans beweegredenen te kunnen ontleden. Blijkbaar hebben sommigen hier daar wél voor doorgeleerd.....

Als je niet de potentie hebt om andermans beweegredenen te kunnen ontleden, hoe weet je dan dat de email sarcastisch is?

Als ik zo'n email zou sturen, dan zou ik het niet sarcastisch bedoelen (sarcasme is een stijlvorm die ik tegenwoordig nooit meer gebruik). Soms staat er gewoon wat er staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlinder zo af en toe weg, Od weg nu TT weg, en allemaal heb ik er geen hand in gehad, ik ga me nu dus diep schamen en hoop dat er wel iemand borsttrommelend pocht dat hij tot zeker 2015 wegblijft door mijn handelen.

 

vroeguh was alles beter, ik verlies waarschijnlijk kracht om iemand te irriteren

 

als antwoord wanner mag een log verwijdert worden:

by the owner of the listing (the geocache owner) Logs that fail to meet stated requirements (such as Found It logs by people who have never found the geocache) or logs that conflict with our Terms of Use Agreement may be deleted.

 

 

er is dus geen andere reden om een log te verwijderen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas wel, we zitten eenmaal bij Groundspeak, die heeft het spelletje geocachen verkwanseld voor keiharde dollars, maar die lege log prutser zou zeker van mij een felle mail toegestuurd krijgen, waar ik mijn mening niet laat modereren :)

 

ik ga trouwens nooit akkoord dat er een log van mij verwijdert word, of gevraagd word om aangepast te worden, veranderen heb ik enkel 1 keer gedaan om een hele goede reden waarvan ik bij het schrijven niet op de hoogte van was, voor de rest sta ik verwijderen/veranderen nooit en te nimmer toe

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan jij doen, maar een echte geocacher plaatst hem terug, en anders laat hij hem vastzetten op de pagina, dan kan jij hem niet verwijderen

jij heb totaal geen zeggenschap op wat je pagina geplaatst word, de pagina is eigendom van Groundspeak

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...