Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je echt iets doet voor een ander (bijvoorbeeld caches leggen), verwacht je er niets voor terug. ook geen leuk logje.

Zo zie ik dat ook. Wij sturen nooit kerstkaarten. Niet omdat we dat niet zouden willen, maar ten gevolge van een synchronisatieprobleem. Het is meestal half juli als we ze op de bus doen. Na 30 jaar zijn er nog drie personen waarvan we ieder jaar een kerstwens krijgen. Dat is dan een welgemeende wens. De rest is kennelijk ruilhandel.

 

Een cache hoort gastvrij te zijn. Dus ieder welgemeend logje is welkom. En bedelen om een mooie log zou ik als vernederend beschouwen. Als dan ook nog eens de cache middelmatig is dan zou ik dat bovendien nog erg genant vinden. Wat mij betreft geen claim dus, maar ik ben blij met iedere mooie log.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijkste van een cache is dat je serieus genomen wordt. Waarom zou je anders iets maken voor een groep. Belangrijkste van een log is dat die ook serieus genomen wordt. Anders log je niet publiekelijk toch? Toch zie je veel anders. Naast batchloggen, heb je de mensen die zich niet kunnen uiten, taalkundig werkelijk niets kunnen, en soms zelf al aangeven dat ze compleet verdwaald zijn in dit leven. Te lage ingangsdrempel lijkt me. Maar als een volgende logger redeneert: hmmm, die vorige logger met die braak tekst over "ik hem geen pbm dus niet mijn naam achtergelaten" (???) is geen STF dus ik heb hem, dan zitten we pas echt goed. Is het nou zo moeilijk gewoon je belevenis op te schrijven ?????? Met punten en komma's graag zodat het leesbaar is. Heb je geen "belevenis", heb je ofwel een ernstig psychisch probleem, ofwel de cache gewoon niet gedaan :w00t2: . Zit je hier dus compleet aan het verkeerde adres in beide gevallen. Bezem erover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Een cache hoort gastvrij te zijn. Dus ieder welgemeend logje is welkom. En bedelen om een mooie log zou ik als vernederend beschouwen. Als dan ook nog eens de cache middelmatig is dan zou ik dat bovendien nog erg genant vinden. Wat mij betreft geen claim dus, maar ik ben blij met iedere mooie log.

 

Hoi,

 

Daar kan ik me helemaal in vinden Diederikus. Het moet inderdaad geen plicht zijn dat iemand een mooi log schrijft, laat staan dat je er een claim op kunt leggen, maar als iemand een mooie log schrijft over jouw cache dan kan ik me voorstellen dat je daar blij mee bent, zou ik ook zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Een cache hoort gastvrij te zijn. Dus ieder welgemeend logje is welkom. En bedelen om een mooie log zou ik als vernederend beschouwen. Als dan ook nog eens de cache middelmatig is dan zou ik dat bovendien nog erg genant vinden. Wat mij betreft geen claim dus, maar ik ben blij met iedere mooie log.

 

 

Zo is het. Een mooie samenvatting van dit draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier heeft iedereen een mening heeft wil dat ook graag ventileren, iedereen mag van alles zeggen, maar je mag niet je teleurstelling over het (log)gedrag van een ander aankaarten, en dus ook per mail

die mail die de tijdlogger heeft gehad is een uiting over de teleurstelling van zijn tijdnotatie, (en helemaal gelijk heeft de CO, als je tijd heb om cache's te bezoeken, weet je dat je tijd nodig heb om een log te schrijven)

dat de tijdlogger het ook nog eens over het taalgebruik van de mailschrijver heeft is het wel heel erg duidelijk dat die tijdlogger het inlevings gevoel van een worm.

ik heb gisteren bij elke windvlaag een heel hoop van zijn soortgenoten uit de boom zien vallen toen we onder een eikenboom gezeten het prachtige uitzicht wat we daar hadden op ons lieten inwerken.

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, ook al ben ik het vaak met je oneens qua schrijfstijl en geregeld met de inhoud. ..

 

Je hebt talent voor sarcasme.

 

Genoten van je laatste alinea, als ik de persoonlijke aanval waar ik niet van hou er even uit filter.

-grijns-

 

"I almost stepped into work with a positive attitude, but sarcasm came in and saved the day".

 

Overbodig misschien te zeggen, ik ben het niet met je eens. Een beetje geduld zou ook een co niet misstaan en eerst vriendelijk informeren ipv een zwaar sarcastische mail sturen, heeft volgens mij mmeer menselijkheid en effect.

Je bereikt zo veel met vriendelijkheid!

 

 

 

Snoopy and woodstock: 2 zielen, 1 gedachte. Er is een "quotes" draadje trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Een cache hoort gastvrij te zijn. Dus ieder welgemeend logje is welkom. En bedelen om een mooie log zou ik als vernederend beschouwen. Als dan ook nog eens de cache middelmatig is dan zou ik dat bovendien nog erg genant vinden. Wat mij betreft geen claim dus, maar ik ben blij met iedere mooie log.

 

 

Zo is het. Een mooie samenvatting van dit draadje!

 

 

Nee hoor, dit draadje heeft als onderwerp "de sulligste zin in logjes".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om terug te keren naar dat onderwerp, ik krijg de laatste 24 uur weer een postvak vol sullige logjes met als doorsnee strekking de tekst.
"Gestern in Ulm beim Mega Geocoin Event gesehen."

De tientallen discoveraars die dit soort teksten schrijven bij het zogenaamd zien van mijn grootste geocoin doen mij geen enkel plezier met het op deze manier discoveren, schrijven klinkklare onzin (want hebben de coin nooit gezien) en zetten zichzelf te k*kken (want loggen iets dat ze nooit gezien hebben, maar beweren van wel).

Coin-nummer vanaf een papiertje gekopieerd (waarschijnlijker nog, een excel-lijst met TB en Coin nummers ontvangen en die rechtstreeks in een batchlog-progje gekopieerd).

En om met Barny te spreken, ik zie niet in waarom ik teleurgesteld mag zijn over dit soort gedrag of dat ik dat niet sullig zou mogen vinden of aankaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier heeft iedereen een mening heeft wil dat ook graag ventileren, iedereen mag van alles zeggen, maar je mag niet je teleurstelling over het (log)gedrag van een ander aankaarten, en dus ook per mail

Als iemand mijn cache niet bezoekt en hij schrijft geen mooie log, dan ben ik niet teleurgesteld.

Als iemand mijn cache wel bezoekt en hij schrijft geen mooie log, dan is er voor mij geen verschil met dat hij de cache niet heeft bezocht. Waarom zou ik dan teleurgesteld zijn?

 

Als je toch teleurgesteld bent, dan mag je er natuurlijk best uiting aan geven. De co doet dat in feite op een hele nette manier. Uit zo'n e-mailwisseling kunnen nog de mooiste dingen ontstaan. Het feit dat de ontvanger het nodig vindt de mail hier te delen lijkt er op te wijzen dat er een gevoelige snaar geraakt is. En wij mogen ons nog eens bezinnen.

 

Persoonlijk kies ik er voor teleurstelling te vermijden door niets te verwachten of te claimen. Maar stel nu eens het onwaarschijnlijke geval dat Barny ooit Wijze Lessen vindt en niet anders logt dan datum en tijd. Dan zou ik toch teleurgesteld zijn. En ik zou vast wel een manier weten te bedenken om hem dat te laten weten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overbodig misschien te zeggen, ik ben het niet met je eens. Een beetje geduld zou ook een co niet misstaan en eerst vriendelijk informeren ipv een zwaar sarcastische mail sturen, heeft volgens mij mmeer menselijkheid en effect.

!

Helemaal eens. Ik zou het trouwens überhaupt niet in mijn hoofd halen om mede-hobbyisten, die een cache van mij bezoeken een mail te sturen met een sarcastische smeekbode om een logje.... Ik heb niet de potentie andermans beweegredenen te kunnen ontleden. Blijkbaar hebben sommigen hier daar wél voor doorgeleerd..... bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje geduld zou ook een co niet misstaan en eerst vriendelijk informeren ipv een zwaar sarcastische mail sturen, heeft volgens mij mmeer menselijkheid en effect.

Ik lees helemaal geen sarcasme in de mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Diederikus... pas op! Misschien druipt het sarcasme er niet van af, wanneer wij - als niet betrokkenen - het mailtje vluchtig lezen.... Maar als het aan mij gericht is, terwijl IK weet, dat ik alleen een tijdstip heb ingevuld, dan komt het mailtje ineens heel anders over..... Zelfs in Lelystad, als zo'n mailtje daar überhaupt al aankomt ! :-) :-) Als dát niet sarcastich is.... haha

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren weer een mooie log:

Niks dus, geen woord!

Mail gestuurd naar de logger en log verwijderd.

Ik vind het ronduit onbeschoft om op deze manier te loggen.

Als dat de dank is voor de tijd, energie en geld die ik in een cache steek?

Sullig!

Antarctica

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...