Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

wegens volgende cachers... die mogen ook wel wat info over wat hun te wachten staat...

Ach, die vinden het misschien prachtig. En ik doop mijn pen liever niet in gal. Daar wordt niemand blij van, en ik nog wel het minst. En het is nog slecht voor je pen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik schrijf eerlijk dus ik schrijf altijd hoe de cache of een event me bevallen is

daar heeft de CO gewoon recht op en het is een gedeelte van mijn leven die ik heb beleeft

en net als hier op dit forum word eerlijkheid niet altijd gewaardeerd, komen er mensen in opstand, zijn ze niet gewend als een bericht niet aan hun verwachtingen voldoet

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

wegens volgende cachers... die mogen ook wel wat info over wat hun te wachten staat...

Ach, die vinden het misschien prachtig. En ik doop mijn pen liever niet in gal. Daar wordt niemand blij van, en ik nog wel het minst. En het is nog slecht voor je pen ook.

 

 

Gewoon kritisch zijn is niks mis mee. Andere cachers mogen idd best weten wat hun te wachten staat. En hopelijk zet het de CO tot nadenken voordat hij nog meer rotzooi dropt.

Ik heb er geen moeite mee om een log als deze te plaatsen: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=ea81c6b7-1c6b-439c-bde9-434e38694f0e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met Teamdanhoff. Ik ben ook vaak kritisch in mijn logs, maar wel opbouwend, zodat men er wat van kan leren. Ik zal altijd aangeven waar ik tegenaan liep. Toch heb ik gemerkt dat velen niet op zo'n log zitten te wachten. Sterker nog, of ik de log wilde aanpassen, zonder dat ze eerst even naar hun cache wilden kijken. Als iemand mij ergens op aanspreekt, dan ga ik kijken wat er mis is, om er wat van te leren. Zou wel karaktergebonden zijn denk ik. Wat ik eigenlijk ook erger vind dan een kort logje te krijgen, is de onmogelijkheid om (bij sommigen althans) een kritische log te kunnen schrijven.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kritisch zijn is inderdaad niks mis mee Teamdanhoff. Even de cachepagina lezen, het kaartje bekijken en de laatste logjes lezen. Dan heb je toch genoeg bagage om te beslissen of je wel of niet midden in een woonwijk gaat zoeken?

 

Die pagina staat vol met sullige logjes, maar daar zal de legger niet wakker van liggen. Weinig kans dat daar ooit een sullig of kritisch logje van mij bij komt...... mijn visum voor Groningen is trouwens verlopen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met Teamdanhoff. Ik ben ook vaak kritisch in mijn logs, maar wel opbouwend, zodat men er wat van kan leren. Ik zal altijd aangeven waar ik tegenaan liep. Toch heb ik gemerkt dat velen niet op zo'n log zitten te wachten. Sterker nog, of ik de log wilde aanpassen, zonder dat ze eerst even naar hun cache wilden kijken.

 

Dat leidt dus tot twee keer ergernis... De eerste keer bij de cache zélf en de tweede keer bij de discussie met zo'n cache-eigenaar.... De vraag, die je jezelf zou moeten stellen is.... "Wil ik dit eigenlijk wel". Beoefen ik hierom onze toch best wel leuke hobby? Mijn antwoord is "Nee, dat wik ik niet (meer)" Ik beoefen deze hobby voor mijzelf, om naar buiten te gaan, lekker te bewegen en te genieten bij de caches, die we wél leuk vinden.... Mijn hobby is mij niet aangereikt als doel de mensheid of de wereld te veranderen.... Dat doen anderen wel voor mij en zij bakken er eerlijk gezegd ook weinig van.... :-) :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...