Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

Nee Brouwertjes, dat vind ik inderdaad geen positieve insteek. Zoals mijn reacties ook wel laten zien denk ik.

 

Maar ook ik heb gemerkt dat de meer positieve draadjes vaak een snelle, stille dood sterven. Ik heb er al wel een stuk of wat gestart.

 

Schijnbaar is er meer animo voor draadjes waarover je kunt bakkeleien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zeg ook niet dat mensen de zeurdraadjes leuker vinden Brouwertjes... Maar alleen dat die langer lopen en meer reacties krijgen. Dat bedoelde ik met "animo".

Maar: positieve draadjes, ik ben vóór!

 

Alleen heb ik zelf nu geen inspiratie, ik hik tegen een griepje aan.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar weer even op het forum om te kijken of er nog iets zinnigs of onderhoudends valt te lezen.

Ik verpak mijn zin dikwijls in onzin om enige luchtigheid te bewaren, maar dat wordt niet door iedereen begrepen.

 

Diederikus stelt een vraag over veelschrijvers, maar krijgt geen antwoord.

Antarctica stelt een vraag over het starten van een positief draadje, maar krijgt geen antwoord.

Ik stel drie keer dezelfde vraag aan iemand, maar krijg geen antwoord.

 

Persoonlijke aanvallen zijn blijkbaar belangrijker dan een open discussie. En het beantwoorden van lastige vragen.

 

Het feit dat #111 zoveel likes krijgt duidt erop dat een flink aantal mensen zich voelt aangetast in hun eer.

Wees gerust wanneer je een koker uit de brandnetels plukt en Ftf logt, ik kijk niet over je schouder mee.

 

Het feit dat #111 zoveel likes krijgt maakt duidelijk dat ik in dit gekaapte draadje niets meer te zoeken heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zolang je niet kan zien wie die like's hebben gegeven zijn ze van geen waarde, het kan pure stemmingsmakerij zijn

en als men nu eens rechtstreeks vragen stellen naar wie ze op het oog hebben, dan kan die ook antwoord geven

zolang er maar wat vragen in de lucht worden gegooid heb ik niet altijd de intentie om die vraag zomaar te beantwoorden

laten we gewoon open en eerlijk tegen elkaar zijn dat scheelt een hoop gegis

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antarctica vraagt rechtstreeks om een bijdrage in de vorm van een positief draadje.

 

Diederikus vraagt in het algemeen wie die elkaar bewonderende veelschrijvers zijn waarover dikwijls wordt geschreven.

 

Ik heb een rechtstreekse vraag gesteld, een vraag over ongemotiveerde bededigingen naar een amabele kennis.

 

Ik heb inmiddels drie forums gevonden waar prettiger van gedachten wordt gewisseld. Waar een open discussie wel mogelijk is. Waar mensen geen lange tenen hebben die zij vervolgens menen te moeten krommen.

 

Het ga u goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od, je komt vanzelf hier weer terug. Ik heb de meeste fora bezocht en bekeken. Ze voegen geen van allen iets toe ten opzichte van dit forum. Dat er geen of weinig antwoorden zijn gekomen komt omdat de vragen zonder gps beantwoord kunnen worden. Veelal gaat het om de bekende weg..... Dat één berichtje veel likes gehad heeft (ik had het niet eens gezien, omdat je geen likes ziet in Tapatalk) komt niet omdat mensen zich aangesproken voelen door de voorbeelden (je kan alles van mij zeggen, maar niet dat ik sullige logjes schrijf) maar omdat mensen zich net als ik verbazen over de randverschijnselen van het geocachen. In dit geval het uitpluizen van logjes van derden om ze daarmee te beleren of belachelijk te maken... Daarin sta ik dus blijkbaar niet alleen... Als dit als grappig opvulsel van dit leuke forum moet dienen, pas ik met veel genoegen. Gelukkig zijn er onlangs wat nieuwkomers hier gekomen, die voor een frisse wind zorgen en mooie verhalen plaatsen, danwel zinnige onderwerpen starten. Het gaat helemaal goed komen met dit forum. Dus Od, blijf nou maar gewoon en praat gezellig mee!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od,

mogen wij ook weten welke die drie forums zijn? ik kan ze nog niet,,,,,,,,,, of is dat juist de reden van " prettiger van gedachten wordt gewisseld. Waar een open discussie wel mogelijk is. Waar mensen geen lange tenen hebben die zij vervolgens menen te moeten krommen."

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan nog maar een sullige (found!!!!) log:

 

Wil deze cache graag als gevonden opgeven om de augustus status aan te vullen van souvenirs.

 

(Een write note eerder wordt aangeven dat ze de omschrijving van de cache niet hadden meegenomen....)

 

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od, laat je niet opjutten hoor.

Tot gauw hoop ik!

 

Ik vind logjes schrijven gewoon zo leuk en gezellig, kreeg alweer reacties ook van 2 owners deze week met een bedankje, dat maakt het nog bijzonderder.

Ik vind het ook leuk om logs te lezen van caches die veel indruk hebben gemaakt op mij. Vandaar dat oa Jumanji, Nacht van Ninox en Bedevaart 1 en 2 op mijn watchlist staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Toevallig", terwijl ik een paar dagen geleden een aantal reacties op dit "draadje" gelezen had, kreeg ik gisteren, terwijl ik bezig was een aantal traditionele caches van een serie te zoeken, de volgende mail:

 

bedankt voor het bezoeken van onze caches, fijn dat jullie waarderen dat we onze caches op veel verschillende manieren verstoppen op waarbij je vele mooie plekjes kan bezoeken. Zo waarderen wij het ook als cachers de moeite nemen om bij elke log wat anders/toepasselijks neerzetten.'En niet alleen maar een tijdstip. Mede daarom steken wij er een hoop tijd en energie in, en blijft het spel door deze wisselwerking leuk voor cacher en co.
met vriendelijke cache groeten,

Behalve de verschrikkelijke zinsbouw, waaraan ik mij wat ergerde (meestal wil iemand zich dan beter voordoen dan-ie is, door zo ingewikkeld mogelijke zinnen te schrijven) las ik deze mail met stijgende verbazing. Ik vermaande mijzelf nog met; niet alles meteen op jezelf betrekken...de mail is niet alleen voor jou. Maar laten we nou eerlijk zijn: ik logde op dat moment inderdaad met alleen de tijd. Daarvoor had ik mijn redenen, die ik voldoende vind, en waar verder niemand iets mee te maken heeft. Ik log ook wel eens met : "log volgt". En dat doe ik dan ook als ik weer thuis ben. Altijd.

 

Er zijn wat dingetjes die me in mijn hoofd schieten als ik deze mail en een heleboel reacties in dit draadje lees....

- Als je echt iets doet voor een ander (bijvoorbeeld caches leggen), verwacht je er niets voor terug. ook geen leuk logje. Al snap ik NATUURLIJK dat dit wel leuk is.

- Verwachtingen zijn de kiem voor teleurstellingen.

- een flinke poos geleden ben ik uit een kerk gestapt, vanwege het belerende karakter. Als ik het Forum van Geacaching.nl lees, kom ik weer een heleboel dominees tegen. En wat is het heerlijk om dan te denken: F---Y-- Ik doe dit op mijn manier. En ik geniet er van.

- Hier, op dit forum, gebeurt wat in het groot elders in de wereld gebeurt en oorlogen veroorzaakt: elkaar woorden afvangen, de wet voorschrijven en vooral zeggen dat je het zelf het beste doet! Dat laten een heleboel mensen niet zomaar over hun kant gaan............ Nog even en er komt een cachekalifaat....

 

Laten we nou eens alsjeblieft iedereen in zijn of haar eigen waarde laten, niet als een bok op de haverkist meteen reageren als er iets gebeurt wat je niet meteen bevalt, geduld hebben met elkaar, bedenken dat iemand een reden voor handelen heeft waar je zelf nog niet aan hebt gedacht enz. enz.

Er zijn zoveel waarheden als dat er mensen zijn. Geef een ieder zijn of haar ruimte en geniet ervan!

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...