Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Overigens is het wel zo dat wanneer ik iets zeg, dat uiteraard ook iets zegt over mij zelf.

In eerdere topics draadjes heb ik mijn weerstand laten blijken tegen overbodige afkortingen en tegen het overbodig gebruiken van de Engelse taal.

Tftc maakt mij dus niet echt enthousiast.

"Dank je wel schat" vind ik een stuk aangenamer.

 

Log volgt zal ik ook niet schrijven.

"Verhaaltje komt eraan" overigens ook niet. Ik vertel liever direct mijn verhaal.

 

FTF zal ik ook niet schrijven. Ik ben nooit de eerste, maar als ik dat onverhoopt wel zou zijn, dan zou ik misschien zeggen: "Leuk dat ik de cache als eerste mocht vinden." Nee, niet mocht ontmaagden, ook zo'n vreemde uitdrukking. Dan zie ik mijzelf als ouwe viezerik de bosjes induiken met mijn potlood in de hand om het logrolletje te bekladden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geeft niet Od het ontmaagden is een term dat in de oud-geocaching-tijd voor een heel normaal en eervolle taak

toen wist men en accepteerde men nog dat er maar eentje de eerste kon zijn en de rest jammerlijke verliezers waren

de huidige generatie heeft het woord "verliezen" uit hun belevenis geschrapt en men staat te juichen ook als er verloren is

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spreken is zilver, zwijgen is ontmaagden en de hinde is slechts bronstig.

Maar laat ik het niet al te letterlijk nemen, want dan is een goudjager een serieverkrachter oftewel een trail rapist.

 

Samenvattend (zie ook #107), na-aperij vind ik niet het hoogste goed.

Velen plaatsen een koker, dus doe ik dat ook maar. Tftc zegt menigeen, dus doe ik dat ook maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Tabak, deze discussie heeft ook geen enkele zin.

Het is zelfs geen discussie.

Ik ben dit draadje afgelopen zondag gestart om het enigszins ingedutte forum even wat nieuw leven in te blazen.

Een dergelijk onschuldig draadje is lekker laagdrempelig en roept lekker veel reacties op.

Niet meer en niet minder.

Start een leuk draadje en wij springen er in!

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dit draadje afgelopen zondag gestart om het enigszins ingedutte forum even wat nieuw leven in te blazen.

Een dergelijk onschuldig draadje is lekker laagdrempelig en roept lekker veel reacties op.

 

Of dit de juiste manier is om nieuw leven in een forum te blazen is dan de vraag. Misschien kan je misschien iets beginnen te schrijven omdat het interessant is en niet alleen om veel reacties te krijgen.

Zoniet heeft dit - zoals je zelf zegt - geen enkele zin.

 

Als er in een forum niets gebeurt, wil dat m.i. zeggen dat er niets te vertellen valt wat al niet X maal verteld/herkauwd is.

 

Ik heb al een aantal pogingen gedaan om deze boodschap te brengen, maar blijkbaar wordt dit niet geapprecieerd en blijft men duchtig - om voor wat reden dan ook - aan inhoudsloze veelschrijverij doen.

Aangezien ik zelf niet graag in herhaling val, hou ik het er dan ook bij.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Tabak, deze discussie heeft ook geen enkele zin.

Het is zelfs geen discussie.

Ik ben dit draadje afgelopen zondag gestart om het enigszins ingedutte forum even wat nieuw leven in te blazen.

Een dergelijk onschuldig draadje is lekker laagdrempelig en roept lekker veel reacties op.

Niet meer en niet minder.

Start een leuk draadje en wij springen er in!

Antarctica

Dat heb ik ook geprobeerd met het draadje over de mooiste log, maar dat is ook snel doodgebloed. Jammer dat er klaarblijkelijk weinig animo is voor positieve input.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat leukste log draadje Nog altijd leuk, ik voel me alleen zo sullig als ik mijn eigen logjes als dusdanig betitel..

Is dat sullig? :-)

 

Searchjaunt heeft een ander doel voor ogen met dit forum dan een draadje om het draadje.

 

Ikzelf en veel mensen met mij houden echter ook van een gewoon gezellig draadje, en dan inderdaad liefst met positieve input.

 

Ik moet straks nog loggen, wie weet post ik nog wat in het mooie log draadje :-)

 

Ook bij de foto's is nog een hoop te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...