Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

;-)

Od, I once did. ..

Helaas was het een workshop en geen echte cache, alleen een oefen-kistje.

Helaas heb ik een beetje een rotte schouder. Klimt niet lekker.

Dan is 2 weekenden cito-boomzagen ook niet echt goed gekozen. Maar het is zo leuk... (hè Djoekster!)

 

 

Soms is minder ook echt minder, Died.

Maar de logger bedoelt vast minder is meer ;-)

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is minder ook echt minder, Died.

Het probleem is dat mijn fantasie steevast op hol slaat bij dit soort logjes. Wat is er aan de hand? Is de hond vanmorgen overleden? Is de auto total loss? Drinkt haar zoon zelf ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bomen zagen is leuk :wistling: enneh 2 dagen achter elkaar is misschien teveel van het goede.

 

Binnenkort is er vlakbij Eindhoven weer een vlinderCito :thumbup: Ik weet alleen nog niet of ik daar aan mee doe ( timemanagement :oops: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*nog even lekker off-topic* ik dacht het wel, was maar voor 30 personen.

Er komen nog genoeg van deze CITO's langs :thumbsup:

 

On topic, ik vind nog steeds de " tftc" zonde, dat is gewoon gemakzucht en desinteresse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik me toch regelmatig verbaas over het terugkomen van de discussie over TFTC. Allereerst over het feit dat men zich blijkbaar kan ergeren over iets wat ik zelf eigenlijk onbenullig vind maar dat ter zijde. Als dan zo'n onderwerp zo vaak terugkomt om voor de zoveelste keer herkauwd te worden dan zou je haast gaan denken dat we hier met een levensgroot probleem te maken hebben (er moeten zelfs ZEG NEE TEGEN TFTC banners geplaatst worden). Maar zoals zo vaak uit andere draadjes is gebleken wordt toch wel vaak uit onderbuikgevoel gereageerd en niet op basis van feiten. Nou vraag ik mij dus af wie van de CO's die zich hier werkelijk groen en geel aan ergeren eens een cache van zichzelf hier als voorbeeld wil geven waarbij meer dan 5% TFTC logjes op zijn ontvangen.

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan hieruit opmaken dat je zelf geen voorbeeld van eigen caches kunt geven die aan de 5% regel voldoen?

Nee, natuurlijk niet.

Die hele door jou bedachte 5% regel is toch volstrekte onzin die niets met dit draadje te maken heeft?

Al zou ik op 1000 logjes 1 log TFTC krijgen, dan blijft die log toch nog steeds een sukkelige log?

Daar gaat het om.

Overigens vind ik een lang verhaal over alle die dag gevonden caches met aan het eind de regel "alle cache eigenaren bedankt" ( of iets van soortgelijke strekking) nog sukkeliger.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

altijd lachen met die banner tegen TFTC op cachepagina's,

al meerdere malen heb ik de plaaster geconfronteerd met recente logjes van zijn eigen hand waarvan de treurigheid van af straalde

tot nu toe hebben alle co's die de banner hadden geplaatst de banner weggehaald

waarvan je de conclusie kan maken dat die #Sukkels (ik ben verbannen van een facebookgroep omdat ik #Sukkels niet meer mocht schrijven) liever de banner van hun cachepagina weghaalt dan dat ze beginnen met logs te schrijven die ze anderen via die banner opdringen,

 

ik ben er van overtuigt en heb de ervaring dat een cache die echt cachewaardig is de log krijgt waar geen TFTC als log word geschreven

net wat Died zegt als je TFTC logs krijgt is het tijd om je cache te archiveren en een cache te maken waarvan de mensen zelf al een waardevolle log over schrijven

 

de cachelegger is de oorzaak van de TFTC logs op zijn creatie

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...