Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

De meeste FTF loggers geven na het log volgt ,inderdaad dikwijls een leuk verhaal wat welliswaar niet altijd over specifiek de cache gaat maar wel blijkt dat ze het naar hun zin hebben gehad en dat is toch het doel van het leggen? Dat de mensen er lol in hebben op wat voor manier ook.

Ook de dooddoener van de boel slopen in de haast om te loggen heb ik nog weinig van gemerkt bij onze legsels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hihi snoopy and woodstock, weet je dat ik in het begin dacht dat het heel erg stoer was om zo te loggen?

Ik heb gisteren mijn eerste logs er eens bij gepakt

Het duurde tot dik over de 100 voor mijn logs wat uitgebreider werden! Niet iedereen heeft de tijd, zin en inspiratie om er een heel epistel van te maken.

 

Bij mij kwam het trouwens ook pas goed op gang toen ik meer multi's ging lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ergste log of tenminste waar ik me aan stoor is zo'n héél verhaal, wat de cacher die dag wel niet allemaal gedaan heeft, en dan zo tussen neus en lippen ook nog even vermeld, dat onze cache ook is gevonden. niets over hoe de cache was, gewoon een opsomming van de dag. En dan onderaan, o ja, alle Co's bedankt voor hun caches, zo onpersoonlijk allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TFTC, FTF, STF, TTF, # .... , favorites etc. Log volgt en dan die log drie maanden later nog zien staan. Verder het aanspreken met een teamnaam, ook zoiets. Ik wandel graag alleen en zie mezelf niet als team. Ik heet Barry en mijn hobby is geocaching. En als ik me voorstel heet ik Barry en niet Team huppeldepup. Dat is pas sullig.

 

To the point, mijns inziens bedank je voor een cache door de moeite te nemen om een mooi verhaaltje te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een sullige zin kan ik niet noemen. maar als cache eigenaar vind ik het altijd leuk om een stukje te lezen over de cacher en zijn tocht zelf. Ben ent begonnen met een eerste cache leggen, tot nu toe vind ik de verhalen in de logs over het algemeen wel leuk.

 

Wat ik leuk vind is bijvoorbeeld:

 

- hoe is deze de cacher erbij gekomen om juist deze cache te doen,

- misschien nog iets bijzonders meegemaakt tijdens het lopen,

- hoe heb je de cache gewaardeerd (en dat kan o.a. gaan over de wandeling, puzzel, vindplaats, ontmoeting, etc)

- Een reflectie van de geocacher zelf over eigen functioneren (zonder spoilers)

- en een leuke foto vind ik als CO altijd leuk

 

Niets is verplicht wat mij betreft, maar het is wel leuk.

 

Overigens sprak ik pas met iemand die aangaf dat vooral beginnende cachers helemaal niet altijd in de gaten hebben dat een log maken voor de CO een cadeautje is. Hij vertelde dat hij het aan de stok kreeg met een CO die een hekel had aan TFT, TFTC etc en hem per mail erop aansprak. Sindsdien ging er een lampje branden. Zijn verhaal opende weer mijn ogen dat niet iedereen dat in de gaten heeft. Ik werd mij daar ook pas echt bewust van toen ik mijn eerste cache legde.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo zie je maar weer: nieuwe cachers er op attent maken dat TFTC niet echt leuk is voor een maker, maar een log met belevenissen wel.

En afzeiken, Barny, heeft geen enkele zin.

Ook jij schreef vroeger, toen een cache nog vaak een stache werd genoemd, nog wel eens stach, zonder de e aan het einde.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat het log van de ftf dan mogelijk ergens in het midden terecht komt en dat is niet zo leuk. Tenminste dat vind ik.

Ik vind het leuk als het log van de ftf ook bovenaan staat.

 

Daarbij: Od, wat maakt het eigenlijk dan nog uit of je een notitie of alvast een found melding plaatst die je dan later nog aanpast?

Zoals ik al zei, het is niet jouw sport, maar voor mensen die het leuk vinden om voor een podium plek te gaan, heeft dat "ftf-stf-ttf log volgt" wel degelijk een functie.

 

Een beetje spijkers op laag water zoeken, met alle respect. Of ben ik nu te vlug met mijn oordeel?

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...