Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

Een event heeft tenminste nog een logboek ;) Maar inderdaad, van mij mag een event meegeteld worden bij de virtuals/challenges/earthcaches ipv bij de finds. Ik vind het nogal inconsequent als je de challenges niet wil laten meetellen bij je finds (wat ik heel vaak hoor) dat je events, earthcaches, virtuals, webcamcaches (en mogelijk vergeet ik er nog een paar) wel bij je finds wil laten meetellen... Daarom ook mijn feedbacktopic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een event heeft tenminste nog een logboek ;)

 

Nee hoor, een event hoeft geen logboek te hebben, er zijn geweest "attended" loggen is voldoende

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is werkelijk ongelofelijk hoe druk sommige mensen zich kunnen bezighouden met iets dat ze niet leuk vinden. Als je challenges niet leuk vindt ga je toch gewoon geocachen?

 

Mijn eerste serieuze bijdrage:Jampotglazen

 

Gegeven dat de eerste X links met google voor Signal the Frog allemaal naar geocaching verwijzen... ben je dan niet 'bang' dat geocachen bij de mensen die daar in de buurt schoonmaken/beheren/whatever een reputatie opbouwt waar je niet vrolijk van wordt?

 

Hier heb ik ook over nagedacht toen ik de challenge verzon. Ik vertrouw erop dat de deelnemers de opdracht met zoveel smaak weten uit te voeren dat deze door iedereen kan worden gewaardeerd. Het is zeker níet de bedoeling om de omgeving te vervuilen. Mocht dat toch gebeuren, dan gaat de challenge het archief in, behalve als de rotzooi gemaakt is door DanPan of Twinlife. Zij vallen buiten de definitie van deelnemers.

 

Ik zie opeens wel 20 deleted comments op mijn challenge pagina. Heb ik gisteren iets gemist? #nieuwsgierig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie alleen niet zoveel verschil met earthcaches..... iets eenvoudiger omdat je geen vragen hoef te beantwoorden......

. Earthcaches worden gereviewed door een reviewer, challenges niet. Je zou dus 1.000 challenges kunnen "leggen" op één en dezelfde plaats.

. Degene die de Challenge heeft gemaakt, heeft geen enkele "controle" over "zijn" challenge. Je zou dus één challenge 1.000x kunnen volbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat de praktijk uitwijst dat zonder politie-agenten een klein aantal individuen die zich niet aan de regels kunnen of willen houden het verpesten voor de grote groep anderen.

Dat geldt voor spelletjes, maar ook voor het werkelijke leven en heeft niets met het vertrouwen dat de meeste mensen wel degelijk hebben in het overgrote deel van hun medemensen/spelers.

bewerkt door Bloodwoosj
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een Event met een 'Ben aanwezig geweest' logje krijg je er ook een puntje bij. En daar heb je ook geen GPS bij nodig en valt niemand over. Sterker nog. Men vraagt zelfs om voor een simpele bijeenkomst een officiele of echte Event-cache pagina te maken, zodat er ook een puntje te verdienen is.

 

Waar wordt het event gehouden? Je krijgt er meestal geen adres bij, alleen gps coordinaten. Oftewel, je moet toch nog met een gps (zal meestal een tomtom oid zijn) naar de event locatie navigeren.

 

Afgelopen weekend was er in belgie zelfs nog een mystery-event, waarvan je de coordinaten vooraf in micro'tjes moest vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp niet echt waarom er iets op gc.com is gekomen waardoor het mogelijk is dat je vanuit je luie stoel de hobby kunt gaan beoefenen. Hier een aantal tips als je deze meuk weg wilt hebben van .com.

 

Begin langzaam een beetje moe te worden van de achteruitgang van het spelletje. Begrijp langzaam waarover "de ouwe stompen" zo over zeurden. Ze hadden toen gelijk. Wat eens een avontuurlijke hobby was, begint langzaam een suffe bezigheid te worden.

 

Gelukkig zijn er nog prachtige caches genoeg te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp niet echt waarom er iets op gc.com is gekomen waardoor het mogelijk is dat je vanuit je luie stoel de hobby kunt gaan beoefenen. Hier een aantal tips als je deze meuk weg wilt hebben van .com.

 

Begin langzaam een beetje moe te worden van de achteruitgang van het spelletje. Begrijp langzaam waarover "de ouwe stompen" zo over zeurden. Ze hadden toen gelijk. Wat eens een avontuurlijke hobby was, begint langzaam een suffe bezigheid te worden.

 

Gelukkig zijn er nog prachtige caches genoeg te vinden.

 

Het is maar wat je er zelf van maakt.... je hoeft de challenges niet te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je hoeft geen challenges te doen, en de kans is klein dat ik er ooit aan begin.

Nee, je hoeft geen carpoolcaches te doen; die ene die ik vorige jaar toch vond en als Not Found heb gelogd zal ook wel de laatste zijn.

Nee, je hoeft geen voortuincaches te doen.

Nee, je hoeft thuis geen flauwe puzzels te maken om vervolgens op een oninteressante plek een micro uit de grond te trekken.

Nee, je hoeft sowieso geen traditional micro's in de bebouwde kom te gaan zoeken.

 

Maar ja, wat kun je dan nog wel gaan doen als je op zondagmiddag bij mooi weer - hoe weinig dat de laatste maanden ook voorgekomen is - in je eigen omgeving wilt gaan geocachen?

 

'Voor elk wat wils' komt tegenwoordig toch neer op vooral veel ... eh ... laat maar.

 

Groetjes, Fangorn.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ja, wat kun je dan nog wel gaan doen als je op zondagmiddag bij mooi weer - hoe weinig dat de laatste maanden ook voorgekomen is - in je eigen omgeving wilt gaan geocachen?

Als je daar al geen antwoord meer op weet wordt het misschien tijd voor een andere hobby?

Er liggen honderden mooie wandelroutes in Nederland en ook nog genoeg mooie traditionals.

Voor elk wat wils is er nog genoeg.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In antwoord op het feedback topic: Don't make completions the same as finds. (5300 votes)

 

"Under Review → Started

We are working on splitting out cache finds and challenge completion counts.

Both will be displayed on the logs unless you have not found a Challenge.

In that case the statistics for Challenges won't be shown.

This should be done by the end of the week (August 26) (30517)

 

Jeremy

Admin, Geocaching"

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In antwoord op het feedback topic: Don't make completions the same as finds. (5300 votes)

 

"Under Review → Started

We are working on splitting out cache finds and challenge completion counts.

Both will be displayed on the logs unless you have not found a Challenge.

In that case the statistics for Challenges won't be shown.

This should be done by the end of the week (August 26) (30517)

 

Jeremy

Admin, Geocaching"

 

 

 

 

En nu nog uitvinden hoe ik een ge-archivede challenge kan uncompleten, en dan ben ik weer heerlijk waar ik wezen wil, geen challenges op mijn scherm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...