Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat begrijp je helemaal goed.

Het heeft waarschijnlijk dus niets te maken met de Challenge caches die er nu bestaan (bv de TOP25 Challenge)

 

In eerste instantie krijgen Premium Members de mogelijkheid om maximaal 1 challenge per dag aan te maken. (Gezien deze limitering vrees ik voor het ergste bij dit cachetype). Het is niet duidelijk of later ook de gewone leden Challenges aan mogen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan ??? Is de cache dan voor 1 dag of zoiets open ?

Dus als ik mijn schoonmoeder een kokertje geef, en de challenge opdracht is....zoek mijn schoonmoeder op en kijk wat er in het kokertje zit.

Zou dus een cache zijn ? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat hebben die amerikanen nu weer verzonnen.....

 

Dus dan kunnen we strax 1000 caches op een dag doen zonder de deur uit te hoeven! :crybaby:

 

Ik hoop zo dat ze er wat fatsoenlijks van weten te maken en niet een of ander punten kanon....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanleiding voor deze nieuwe ontwikkeling is dit feedback draadje

 

Er is een discussie topic gaande op het Groundspeak forum van Geocaching.com.

Daarin ook wat berichtjes van Jeremy Irish link (berichtje #92 bijvoorbeeld)

 

Wellicht interessant om te volgen tot e.e.a. echt wordt aangekondigd.

Volgens het feedback draadje is dat op de Groundspeak Block Party op 20 augustus a.s. (GC2FYVM)

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

At GC2GA1J, Jeremy explained that the ‘new’ virtuals would be implemented as ‘challenges’. Not challenge caches (or caching challenges) obviously, but he explained that he and his team saw virtuals as a ‘go somewhere and do something’ kinda thing, and that’s what the new ‘challenges’ will be. The first released type will be a photo challenge: go somewhere and take a picture. He also explained that there will be no review system, but rather some kind of rating system, with good challenges rising to the top and bad ones falling to the bottom and (maybe?) eventually disappearing, and that the whole system was seen as an experiment on their part.”
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...